Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5784 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מתלבט בין כמה מכוניות

ואשמח לשמוע את חוות דעתכם עליהם:

1. יונדאי I 20 INSPIRE 1.4

2. מאזדה 2 ACTIVE 1.5

3. סיאט איביזה REFERENCE DSG 1.6

4. פורד פיאסטה TREND 1.4

 

ראיתי גם שיש סקודה פביה 1.4 TSI (אם אני לא טועה)

 

אז מה אני מחפש:

רכב שמיועד למשפחה קטנה, (האיביזה זה 3 דלתות אם אני לא טועה, נכון?)

חשוב לי להרגיש את הרכב קליל, אם אני לא טועה ה I 20 לא מרגיש קליל כמו ה מאזדה 2.

לא משנה צריכת דלק... טיפולים...

בטיחות, שיהיה טוב ז"א 4-5 כוכבים.

 

מה לדעתכם הכי מומלץ?

 

נ.ב. אם יש רכב שלדעתכם גם טוב, ולא מופיע כאן, אשמח אם תצינו אותו גם, (חוץ מהסוזוקי סיפט)

פורסם

תודה על ההמלצות הנוספות, ראיתי ש-ה- 207, לא מומלצת כ"כ בגלל תג מחיר גבוהה שלא נותן תמורה למחיר, הוא כבד יותר איטי יותר,

ה C3, זה מגיע עם החלון הזכוכית הגדול לפי מה שראיתי, אבל לא ראיתי עדיין מבחני דרכים שעשו לה פה בארץ.

פורסם

אני בהתלבטות מאוד דומה בבחירת אוטו לאמא שלי.

 

על הפיאסטה אנחנו עוד צריכים לעשות נסיעת מבחן, אבל מקריאת ביקורות היא נראית כמו המועמדת המובילה שלנו.

 

לגבי ה 207 - היא נראית מצויין גם מבפנים וגם מבחוץ לדעתי, ולפחות כשבדקתי היא היתה הזולה ביותר (1600 אוטומאטית בסביבות ה 104 אש"ח על הכביש אם אני זוכר נכון), אבל אמא שלי מעדיפה לגוון, ואחרי ה 206 היא רוצה מותג אחר, למרות שהיא דווקא היתה מרוצה מה 206. למה? ככה. לכו תתווכחו עם היגיון של אמא.

פורסם

תודה Fazer

הקטע שאני לוקח אותם בליסינג... והפורד טיפה יותר יקרה בליסינג, ולא הבנתי למה...

ה I 20 היא הכי זולה...

אני אעשה נסיעת מבחן על הפורד, וגם על ה 207, ואז אדע יותר טוב.

פורסם

ציינת משפחה קטנה - למשפחה (בעיקר עם תינוקות ו/או פעוטות) מרכב סטיישן או מיקררוואן עדיף משמעותית.

סיאט איביזה סטיישן צפויה להגיע בקרוב (ברר בסוכנות) והיא צפוייה להיות אלטרנטיבה מצויינת.

נכון לעכשיו הפאביה מיובאת במספר גירסאות סטיישן שהרלונטיות לך הן ה-1.2TSI בהספקים של 86 כ"ס ו 105 כ"ס (תלוי בתקציבך). כמו כן הרומסטר מוצעת עם מנוע 1.4 במחיר של פחות מ-100K (ידנית) אך בחודשים הקרובים צפוייה אף היא לקבל את מנועי ה-TSI כך שעדיף לחכות.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

תודה רבה menir1, אברר עם סוכנות סקודה לגבי זה,

מבחינת לחכות אינני יכול לחכות...

ולגבי מחירים זה תלוי מה המחיר שחברת הליסינג יתנו.

 

תודה רבה.

פורסם

האיביזה נמכרת גם בתצורת שלוש דלתות קופה וגם בתצורה חמש דלתות.

אין פאביה 1.4TSI אלא רק 1.2TSI ששיווקו החל לא מזמן.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

Tzvika-Pick תודה על התשובה, אני אברר עם חברת הליסינג באיזה דגם ספציפי הם מציעים, האם לדעתך,

מהו רכב יותר טוב

סיאט איביזה VS פורד פיאסטה?

פורסם

לדעתי, בטח אם זה למשפחה קטנה, הייתי בוחר בין הפיאסטה ל207 החזקה יותר: שתיהן בטיחותיות, מאובזרות (לדעתי ה207 טיפה יותר), נוחות יחסית, עם תא מטען סביר+. אני מכיר אדם שמסיע באופן קבוע שני ילדים בבוסטרים ואת אישתו ב207, ובתא המטען מקופלות שתי עגלות. כך שלמשפחה הקטנה שלו היא מספיקה ומספקת.

יש לציין שהפיאסטה מעט חלשה יותר מה207- אם כי לא נראה לי שזה משנה לך כלכך ולדעתי זה גם זניח (אז עוד 2 שניות מ 0-100 או טיפה יותר מאמץ בעלייה- so what?)

ד"א המנוע של ה207 הוא פרי שיתוף של פזו וBMW, והיא דווקא מגיעה במחיר סביר בהחלט (בין 100 ל 104 אלף על הכביש כפי שנאמר לפני).

שמרנות היא עצלנות מחשבתית

פורסם

תודה loty,

באסה , בפורד שעות מבחני הרכב לא סבירים...

אצטרך למצוא זמן ללכת לראות את זה,

שמתי לב באמת שמבחינת אבזור, פורד נותנת הרבה יותר מ האחרות, ובמיוחד בליסינג.

את ה 207, לא ראיתי, אברר את מחירו.

 

תודה רבה.

×
×
  • תוכן חדש...