אני מסכים שכל רכב שקיים בליסינג קשה יותר למכור אותו בפרטי,
וזה התחבטות,
כי בחברות הליסינג לדוגמה מציעים סיוויק 2009 עם 60-80 K ק"מ ב 78 K ש"ח ,
שבפרטי המחיר הוא 91K ש"ח.
ובוא נגיד שתצטרך למכור את זה אח"כ תוריד גם 15 אחוז מהמחיר, וגם בפרטי תצטרך להוריד 5-10% מהמחיר המומלץ ע"י לוי יצחק.
אז אני לא יודע מה כבר כדאי.
תודה על התגובות,
הלכתי לראות היום רכבי ליסינג וגם פרטיים ,
ראיתי B4 ו סיוויק,
בדיוק כמו שאמרתם המחירים של הסיוויק יותר יקרים מ ה B4,
אני לא רוצה לתדלק כל הזמן...
ברכבי הליסינג של B4 יש רק את ה 150 כ"ס,
ביד פרטי יש את ה 165 כ"ס.
שניהם משנת 2008,
בסיוויק הם שנת 2009 בליסינג, ובפרטי 2008-2007.
מה כדאי לבדוק ברכבים הללו לפני שקונים אותם?
האם ישנם תקלות ספציפיות?
תודה.
מה עדיף על מה?
מה החסרונות \ יתרונות של כל אחד?
האם לאחד מהם הביטוח יקר יותר? טיפולים יקרים יותר? נוטה להתקלקל יותר?
אשמח לשמוע חוות דעת של אנשים .
תודה.
אני מחפש לקנות רכב בסכום של 70-80 K ,
רכב אוטומטי לנסיעות בעיר ומחוץ לעיר , בממוצע 30-40 ק"מ ביום.
אני מחפש שהרכב יהיה בטיחותי, ונוח,
פחות חשוב לי ביצועי מנוע.
תודה.
צ'וצ'ו תודה על התגובה,
זה מה שחשבתי לעשות, לקחת היברידי ולהרוויח עוד 500 ש"ח בחודש (-:
קראתי ביקורות לא טובות על הג'אז, והבנתי שהיא רובוטית, ולכן לא אקח רכב רובוטי מניסיון עם טויוטה קורולה
אנסה לדבר עם המעסיק , שבסופו של דבר הוא יצא מורווח כי עלויות הדלק יהיו פחותות בשבילו.
doras תודה על התגובה,
יש ילד 1,
ולכן חשבתי ללכת על הפריוס,
הנסיעה שלי תהיה 120 ק"מ ביום, וחיפשתי רכב נוח עם כח,
ולא רציתי לשלם יותר מדי בליסינג, וחשבתי לקחת פריוס בגלל שקראתי שהאבזור והנוחות מעולים שם.
ההונדה ג'אז , לא קראתי עליה ביקורות טובות באינטרנט
שלום גיל ותודה על התשובה המפורטת,
כמו שכתבתי בהודעה הראשונה שלי,
יש החזר של 530 ש"ח פחות,
ולכן לפי מה שהבנתי ההבדל יוצא באזור ה 450 שח גג.
לפי החשבון של החזר חודשי.
גיל מאוויס,
לפי החשבון שעשיתי ההבדל בין מאזדה 3 לעלות הזו היא מועטה, באזור ה 200 ש"ח בחודש.
מבחינת כח מנוע, הסתכלתי על הפריוס ולפי מה שהבנתי, היא יותר טובה מ-ה- מאזדה 3.
ראיתי שעל פי התקנות על רכב היברידי יש הנחה של 530 ש"ח בחודש במס (תקנו אותי אם אני טועה)
ואם כך, מדוע לא לקחת רכב היברידי בליסינג?
מדוע אנשים לא לוקחים רכב היברידי?
האם לדעתכם כדאי לקחת רכב היברידי?
הסתכלתי על 2 דגמים
טויוטה פריוס
הונדה סיוויק (היברידית)
לפי הבנתי והחשבון שעשיתי העלות של הטויוטה פריוס היא 3900~ , ואם נוריד 530 בחודש , זה יוצא 300 ש"ח ~ יותר יקר ממאזדה 3 בליסינג.
א. אשמח לדעת קודם כל מה דעתכם בנושא, האם זה משתלם? האם עשיתי חשבון נכון?
ב. איזה רכבים היברידים כדאי לי לבדוק? אתם ממליצים?
תודה.