Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיטרואן DS3 - מכונית צבעונית במיוחד


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5794 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הגעתה הקרובה של הגברת, מתחרה ראויה לאלפא מיטו, שלחה אותי לאוסף התמונות האינסופי של נטקארשואו. חישוקים בשחור, לבן וכסוף, גג במספר גוונים(דשבורד ומרכז החישוק תואמים לצבע הגג 8)) וצבעים משגעים - יתרמו לכיף של הקסטומיזציה, התפירה האישית.

 

העתונות הזרה משבחת, לפחות במקרה של גרסת הטורבו DSport. עם 156 כ"ס, גיר ידני ומחיר של 150,000 ש"ח, יש במכונית הזו מספיק "פלפל" כדי להיות ברשימת הקניות של מי שבשוק לקטנות חמימות ומעוצבות.

 

http://www.netcarshow.com/citroen/2011-ds3/

 

והנה הדובדבן שבקצפת; קונפיגורטור מאתר סיטרואן גרמניה. עמדו עם הסמן על החצים הכפולים מצד ימין(להתקדם) או שמאל(לחזור). צבעי חוץ, גג, חישוקים, ריפודים, דשבורד - הכל נע ברצף.

 

http://www.citroen.de/home/#/konfigurator/1CYAA3/?additionals0=EK%232%23EK08&version=1CYAA3VAW604A010&grades=00000357&mirrors=YI%232%23YI12&transmission=6&wheels=ZH%232%23ZH28&sidetrims=ED%232%23ED18&color=0M%231%230MM20NUN&decor=EN%232%23ENCI&engines=AW&additionals1=DF%232%23DF20

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

איזה אוטו יפהפה, ועוד עם מנוע כזה, טיל קטן.

 

ואין סיכוי שאני אזמין את האוטו הזה, יותר מידי דברים לבחור, החל מה מהג'אנט, לצבע המראות, לצבע של הדשבורד, לצבע הגג, לצבע הפס על הדלתות, וכו'

 

אבל בעצם בארץ לא תיהיה כ"כ הרבה בחירה, כי לובינסקי יציעו כמה אפשריות וזהו.

פורסם

מתחרה ראויה למיטו למי שמחפש מעוצבת חזקה ושיקית.

לטעמי קצת עמוסה מדי בפרטים.

אהבתי דווקא את הרעיון של שליטה על כל כך הרבה פרמטרים עיצוביים.

תעשה לאיביזה FR חיים קשים.

צריך לראות איך היא מתנהגת.

הקונפיגורטור לא פחות ממדהים.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
עוד צעצוע לילדות צפונבוניות.

 

אז זהו שלא, בידים נכונות מדובר ברכב מהיר ומתנהג.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

היא נראית טוב אבל משום מה העיצוב לא נראה שלם או מעוצב ב"שפה עיצובית" אחידה. חלקים יפים שהודבקו לרכב שאין לו ממש זהות (נאמר - כמו המיטו, שאם אוהבים אם העיצוב או לא, היא מיוחדת ומגובשת כנ"ל בנוגע למיני).

 

איך אומרים - רכב שעוצב על ידי וועדה?

פורסם

היא נראית מדהים גם במציאות. יצא לי למשש אותה בג'נבה השנה. גם הקהל בתערוכה הגיב בעניין רב.

מצד שני, יש לה מתכון בטוח לכישלון במכירות בישראל: צרפתי, גיר ידני, תא מטען קטן, שלוש דלתות, צבעים מטורפים, מחיר גבוה.

פורסם

נראית מעולה!,ועם המנוע הזה היא גם לא תתקשה בעליות :)

 

רק מסכן המכונאי,איך אפשר לזוז עם מכסה מנוע פצפון כזה?

פורסם
לא מצליח לעכל את העיצוב , לא אהבתי כל כך את הפרופיל שלה , הקורה האמצעית לא קשורה וגורעת מהמראה שלה.

 

היא נראית טוב אבל משום מה העיצוב לא נראה שלם או מעוצב ב"שפה עיצובית" אחידה. חלקים יפים שהודבקו לרכב שאין לו ממש זהות (נאמר - כמו המיטו, שאם אוהבים אם העיצוב או לא, היא מיוחדת ומגובשת כנ"ל בנוגע למיני).

 

איך אומרים - רכב שעוצב על ידי וועדה?

 

 

במציאות מדובר ברכב יפה מאוד !

51 קג"מ :shock::lol:

פורסם

אין ספק שהיא נראית מודרנית ומושכת - אבל היא פשוט "עמוסה" מדי לטעמי והעיצוב ללא זהות אמיתית. לדעתי לא עוצבה כאן מכונית עם עיצוב שיהפוך לקלאסי או מוכר בעוד שנים - כמו המיני לדוגמא או ה-500.

פורסם

לא מכבר הצגתי בפורום את אתר מגזין AUTO האיטלקי, העורך מבחני דרכים רציניים, בסגנון הקוואטרורוטה. בקישור שלהלן תמצאו השוואה שהכנתי בין ה-DSport למתחרותיה האפשריות בארץ. נשמע מעניין מאד, בפרט כשהסיטרואן היא הזולה מכולן.

האבארת' היא מהדגם הרגיל(135 כ"ס), המיטו תלתן ירוק והקופר S. למותר לציין שהמיטו 155 והקופר הרגילה איטיות יותר מהנ"ל - ועדיין יקרות מהצרפתיה.

 

שימו לב שהמונח Frenata מתייחס לבלימה מ-100 קמ"ש ואילו Ripresa להאצה מ-80 ל-120 בחמישי. את היתר כבר תבינו לבד :wink:

 

http://www.auto.it/prove/confronto-scheda?fase=3&valore1=2645&valore2=296&valore3=483&valore4=2642

 

לא יודע מה אתכם, אני מסוקרן.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

×
×
  • תוכן חדש...