Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

306 מודל 2010 (או, הרכב לאחר פחחות וצבע)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5802 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני כשנה רכשתי את ה-306, XSI שנת 98. מצבו המכני היה מצויין, אך חיצוניותו דרשה השקעה.

לאחר כמה סבבי פחחים, פעמיים בהם האוטו כמעט נכנס לצביעה והתבטל ברגע האחרון, לפני שבועיים

התחילה העבודה.

 

לא אלאה בפרטים, שכן התמונות מדברות. ככה נראה הרכב לפני הכניסה לפחחות וצבע:

CIMG1117.jpg

CIMG1118.jpg

CIMG1119.jpg

PUG-306 XSI MK2

פורסם

כל העבודה לקחה כמעט שבועיים, במהלכה פורק הרכב ליסודות, צבעם השחור של פסי

הקישוט חודש (הוחלט לחדש ולא לצבוע בצבע הרכב, מכיוון ומכות החנייה היו מותירות

אותו מצולק ומכוער), סמלי הרכב הוחלקו והמראות נצבעו בצבע הרכב.

 

כאן המקום להודות לחבר הפורום Fish (אופק) על ההמלצה לפחח יסודי ומקצועי, שעשה

עבודה מצויינת, השקיע מכל הלב ברכב, למרות שכמעט כל יום זכה לשמוע את קולי המודאג

בטלפון או לסבול את נוכחותי במוסך (טוב, אחרי הכל, נאלצתי להתנייד על I30 למשך כמעט

שבועיים :roll:). יש לך הזמנה אישית לראות את הרכב (אם כבר לא ראית) :-)

 

נ.ב - אם מישהו רוצה המלצה, הוא מוזמן לפנות בפרטי.

 

להלן התוצאות (תאלצו לסלוח לי על איכות הצילום, המצלמה שלי בחו"ל כרגע):

DSC00004.JPG

DSC00005.JPG

DSC00006.JPG

DSC00007.JPG

DSC00009.JPG

PUG-306 XSI MK2

פורסם

תתחדש נראה מעולה.

בכלל הרכב הזה עוצב בצורה כזו שגם היום הרבה שנים לאחר ייצורו הוא נראה רענן ויפה.

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

פורסם

תתחדש.

ההחלטה לשמור על הפס השחור היא לא פחות מגאונית -

נזכרת במה שיצרני הרכב שכחו מזמן.

לך תמצא היום אוטו עם פגושים שחורים ושימושיים...

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

יצא יפה מאוד.

ה-306 נראית מצויין.

בכלל הרכב הזה עוצב בצורה כזו שגם היום הרבה שנים לאחר ייצורו הוא נראה רענן ויפה.

:mm_yeah:

 

גם הטויו מהרכישה בפ"ת נראים אחלה :-P

פורסם

עבודה יפה.

 

יוצא לי לראות מדי פעם מכוניות במצב כזה בנסיעות שלי באירופה.

אני תמיד חושב "כמה חבל שאין כאלה בארץ". אז הנה, עכשיו יש. :-)

 

השלב המתבקש הבא הוא מכירת החישוקים למישהו עם 106/סקסו ושדרוג למשהו קצת יותר מודרני.

 

סע בזהירות!

פורסם

תתחדש ושמור על הצבע החדש :)

היתה לי פעם 306 בצבע הזה ואכן הוא מאוד רגיש (למעשה כמו כל צבע של 306).

 

קשה לומר משהו על איכות העבודה בגלל שהתמונה צולמה בצל ובאיכות נמוכה יחסית אבל על פניו נראה טוב.

ללא ספק זריקת נעורים לרכב.

 

 

עכשיו רק מתבקש תג של XSI .

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

עכשיו רק מתבקש תג של XSI .

אני דווקא בעד להשאיר את זה מוחלק.

פחות קריאה לצרות ואימות הדגם הוא בידיו של הנהג בזמן נהיגה נכונה.

:wink:

פורסם

תודה רבה על המחמאות, תמיד כיף שהעבודה יוצאת כמו שתוכנן 8)

 

Nakamichi כתב:

*זה לא באמת החלקה זה יותר הורדת תגים מאחורה.

 

נכון, זו באמת רק "החלקה" (כי הסמל הקדמי והאחורי נשארו), לכן אמור הורדת תגים :wink:

בכל מקרה, זה חוסך צרות עם ילדים שרואים את תגי ה-XSI ורוצים לבדוק אם הלנסר

שלהם מהירה יותר, או חוסך זיהוי מהכחולים (כמו ש-BMW/אמיר ציין).

 

לגבי החישוקים - ישודרגו כשיימצא משהו מעניין במידה, רוב החישוקים ב-15 נראים

לי קטנים על בתי הגלגלים, ומידות אחרות מציבות אתגרים אחרים (והמבין יבין).

PUG-306 XSI MK2

פורסם

נראה מדהים אבל תנקה לפחות את הג'אנטים יא חאפר :roll:

כל מה שתעשה בחיים, יהיה חסר חשיבות.

אך חשוב מאוד שתעשה אותו,

כי איש לא יעשה אותו מלבדך.

פורסם

נראה נהדר..



מקווה שיש לך חניה פרטית .. אחרי הכל - חופש גדול עכשיו.:wink:

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

פורסם
תתחדש נראה מעולה.

בכלל הרכב הזה עוצב בצורה כזו שגם היום הרבה שנים לאחר ייצורו הוא נראה רענן ויפה.

+1 תתחדש
×
×
  • תוכן חדש...