Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גיר DSG 7 , תקלה או שמה מדובר בדבר תיקני


adler212
שימו לב! השרשור הזה בן 5066 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אתה מאלה שרואים שנחתכתי וירוצו לחפש מלח :evil:

 

הלוואי ויכולתי לקנות ידני, לא רציתי לחכות שלוש חודשים לרכב - והעדפתי לקנות מהתצוגה

 

ואני זה שיביא את הסוכר :)

 

אני מציע לך לנסות להתרגל לגיר. אם אתה כל כך לא אוהב אותו וזה לא נוח לך, מכור את הרכב, וקנה אחד אחר. אבל זה צעד מאוד קיצוני, ולא נראה לי שאתה רוצה לעשות אותו...

עדיפות לשפשוף עצמי בבית ולא אצל בעלת מקצוע

צריך גם קרם אני מאמין.

:roll::lol::oops:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מהכרות קרובה עם מהנדסי רכב גרמניים ויפניים, אך אחד מהם לא יעלב. כולם יודעים שבשביל למכור, דוחפים מוצרים או שילובי של טכנולגיות לא מוגמרות או מושלמות והרוב הגדול של הצרכנים בולע ושותק או בכלל לא מרגיש.

 

ההשוואה באה מהכותרת ותוכן השרשור ובחינה של שרשורי עבר מאוד דומים של בעלי טויוטה-גיר-רובוטי שעברו את השלבים המוזכרים כאן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דניאל ,

סליחה על התגובה אך מהכרותי את שני הגירים (הגיר לדתיים של טויוטה- כל העברת הילוך זה כמו תפילה בבית הכנסת ) והגיר של VW שנהגתי בו בכמה וורסיות ואף צורות נהיגה שונות.

הגיר של טויוטה בועט ולא נעים אלא עם כן אתה עובד כמו מה שהיה פעם לחיפושת (חצי קלאץ) וגם לא לא מזכיר,

לגיר של VW יש את הפלוס של גיר חסכוני אך לא כל כך נעים בהילוך הראשון (מתרגלים -לא כמו שבטויוטה פשוט לא מתרגלים ופשוט מחליפים) ,בנוסף לגיר החסכוני יש את מצב ה S שהופך את הרכב לקצת יותר עצבני/תזזיתי (אך פחות חסכוני) והוא מכפר כבר על העברה המהירה של ההילכים במצב D ומושך וגורם לרוב האנשים )שקנו או עשו איתי נסיעת מבחן) סוג של חיוך שאומר שיש משהו אחר בגיר הזה.

 

לי אישית יש בבית DSG 7 עם מנוע TSI ורוב הזמן אני עובד בD אך כשאני קצת בלחץ אז ה S מאוד עוזר לי .

דדי,

מאמן נהיגה ספורטיבית ובטוחה - לחיים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסכים עם הרוב לגבי הילוך ראשון שני, אכן מורגש חוסר החלטיות.

השאלה שלי - האם יש דרך להתגבר על הדיליי המעצבן הזה בהילוכים הנמוכים (הילוך שלישי\רביעי)

לפעמים קורה שאתה רוצה לעבור נתיב במהירות ואתה צריך את האקסטרה boost בשביל המשימה

אך נדמה כאילו האוטו אומר לי: חכה רגע, אני חושב מה לעשות... ורק אחרי 3 שניות הוא מתחיל לזוז.

(מדובר על ibiza 1.6 dsg7)

 

כמובן התלונות שלי הם ביחס לידני, אם אני משווה לגירים אוטומטיים אחרים

אין ספק שזה הגיר הכי טוב שנהגתי בו עד היום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממש מוזר לי מה שאתם אומרים לגביי ההילוכים הנמוכים.

 

כאשר אני נוסע בD הנסיעה מאוד מאוד חלקה, הדבר היחיד שאני יכול לשים עליו את האצבע הוא יציאה עצבנית מהמקום בהילוך 1 אם אני לוחץ על הגז ללא שום רגש בGTI אבל ב1.6 זאת לא הייתה בעיה בכלל כי גם ככה לרכב לא היה מספיק כוח בשביל לעשות את הפאדיחה (רעש ובלגן ביציאה ברמזור, לפחות עד שהסביבה מבינה מה קרה אני כבר לא שם).

 

אשמח להסבר קצת יותר מדויק איזה "בלבול" חווים בין ההילוך הראשון לשני?

 

אצלי ברכב ברגע שהתחלתי נסיעה מנהלתית הוא יעביר בצורה מאוד מאוד חלקה לשני ויחזור לראשון רק במקרה של נסיעה ממש איטית.

למשל בכניסה לשכונה שלי (רחוב הולנדי) אני מאיט באחת הפניות הרכב מוריד לראשון ואז בהמשך אני נותן גז והוא מעלה בחזרה לשני ואז שוב מאיט בכניסה לשער והוא חוזר לראשון ואז מעביר לשני בכניסה לחנייה וכל זה בצורה מאוד מאוד חלקה, בטוח יותר חלקה מגיר ידני, אין לי שום קפיצות, בלבולים או תחושות לא נעימות כלשהן.

 

אם התרחיש שלי לא אמור לשחזר את הבעיה באיזה תרחיש כן אוכל לשחזר אותה?

 

בנוסף, בהתנהלות בכביש על D אני הכי זריז בכביש דווקא בזכות הגיר, רואים את זה בצורה מושלמת מול רכבים אחרים ברמזורים, תאוצות ביניים פניות וכו'...כמה פעמים יצא לי להשוות לקורולה הרובוטית ולראות איך היא מתעכבת בהעברת ההילוך לעומת הרכב שלי שלא לדבר על רכבים ידניים (אפילו עם הGTI מול איבו 9 ידנית [לפני שהיא נעלמה :)]).

לגביי השוואה לאוטומט הישן והרע, יש לנו בבית פאביה חדשה מסוף 2009 1.6 עם אותו אוטומט מסורתי ודווקא שם אני מרגיש העברות לא חלקות, השהיות וסירוס הכוח בהשוואה לגולף 1.6 DSG7 שבאה עם מנוע דומה אך אפילו ישן יותר (פחות שסתומים) ככל הידוע לי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שמי שיש לו בעיה זה כי יש לו בעיה ספציפית, אני לא הרגשתי שום בעיה במצב D וגם לא במצב S בשום הילוך, העברות לא הורגשו גם תחת רגל כבדה. מדובר על DSG7

some people need a high five

in the face

with a chair

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא זכור לי שנהגתי על הגיר החדש של VW ה-DSG7 (אפילו שזה אפשרי שלא ידעתי שיש ברכב את הגיר הזה).

 

אבל ב-DSG הישן עשיתי אלפי קילומטרים (עשיתי הרבה יותר עשרות אלפי האמת) בעשרות מכוניות שונות (רובן אוקטביה טורבו דיזל, אך לא רק).

הגיר הזה תפקד מצויין בכל מצב, בכל רכב, ורק שבחים יש לי לומר עליו.

 

לא יודע מה התפקשש עם הגיר החדש אבל זה נשמע כאילו בניסיון לשפר הגיעו למצב של "כל המוסיף גורע".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5066 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...