Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5819 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סוף סוף, הציפיה תמה, והסרט החדש של כריסטופר נולן (לדעתי, גדול הבמאים כיום ואחד הגדולים בכלל) מתגלגל לו בבתי הקולנוע בישראל.

 

מאז ממנטו ההפוך והמתעתע, הבמאי הזה ממשיך לביים ולכתוב קולנוע חכם, מותח, מפתיע, מיוחד ומקורי. קולנוע ששואב אותך לתוך הסרט, ולא מרפה עד לכתוביות.

 

הסרט החדש מתעלה אפילו על "היוקרה" המעולה (לדעתי הטוב ביותר שלו עד אתה, ללא ספק הטוב ביותר ב 2006 ואחד הטובים אי פעם), ומתמקם כבר בשבוע הראשון להקרנתו בארה"ב בלא אחר מהמקום השלישי ברשימת 250 הסרטים הטובים של IMDB ! (הישג מטורף בהתחשב בכמות ההצבעות שלו, כרגע רק 52000 !).

 

לכל מי שלא שמע על הסרט, אני ממליץ לא לפספס, הביקורות ב IMDB מטורפות, כמה כותרות:

 

Insanely Brilliant ! Nolan has outdone himself !!

 

Incredible-Nolan keeps improving and Inception is by far the best improvement!

 

In a Decade, "Inception" May Be A Religion

 

Nolan at his most intelligent best

 

Sci-fi perfection. Nolan's best and a truly ORIGINAL film

 

Inception - A benchmark in all cinema to come

 

אני אראה את הסרט בשבוע הבא, תהנו !!

 

אה כן, שם הסרט: INCEPTION

 

בבקשה: למי שיראה את הסרט - לא לפרסם ספויילרים !!

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם

שבוע הבא הולך לראות את זה, לפי הביקורת המטורפות נראה שמאז האביר האפל לא נראה סרט בסדר גודל כזה.

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

פורסם

האם זה יהיה הסרט שיגרום לי לעבור מ"אני חייב ללכת לראות איזה סרט טוב" לבין אשכרה לקום וללכת?

יכול מאוד להיות.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

יש למישהו מידע על SUPER 8?

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

שווה ללכת לראות, סרט מאד נחמד.

שמעון תמיד היה חזק בלחיצות, עוד כשהיתה לו המאה שש ראלי היה עושה רכבות מטבריה לת"א.
- רזמל על שמעון פרס :-D
פורסם

מעניין מתי ייצא DVDRIP או BDRIP של הסרט. או לפחות סקרינר באיכות טובה (ויש).



 

ממש לא בא לי להיסחב לבית קולנוע, לשבת באולם מטונף עם טריליון איש שלא נותנים לך לראות את הסרט כמו שצריך, ועוד לשלם על התענוג המפוקפק ממיטב כספי, כשצריך להזמין כרטיסים שבועיים מראש.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

יצא לי לראות את הסרט אתמול בסינמה סיטי בראשון לציון.

רציתי לכתוב שהסרט פשוט מדהים אבל המילה "פשוט" לעולם לא תוכל לתאר סרט כזה או סרטים של נולן בכלל.

רמת המורכבות והחשיבה שהושקעה בסרט בהחלט ראויה לציון ולדירוג המצוינים בIMDB.

על האפקטים לא נרחיב , זה משהו שחייבים לראות.

שימו לב! מומלץ לראות את הסרט בערנות ובריכוז מלאים.

ממליץ בחום.

פורסם

אני למדתי שדברים צריך לקחת עם גרגר של מלח.

 

לפעמים עושים הרבה יחסי ציבור לכל מיני דברים... (סרטים... ומכוניות גם.. :-D).

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם

אבל זה פ**ינג כריסטופר נולן!!!



 

אני רציני לגמרי, זה אחד הבמאים.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

מעניין מתי ייצא DVDRIP או BDRIP של הסרט. או לפחות סקרינר באיכות טובה (ויש).



 

ממש לא בא לי להיסחב לבית קולנוע, לשבת באולם מטונף עם טריליון איש שלא נותנים לך לראות את הסרט כמו שצריך, ועוד לשלם על התענוג המפוקפק ממיטב כספי, כשצריך להזמין כרטיסים שבועיים מראש.

 

אני גם לא נוהג לרוץ לראות כל סרט בקולנוע והאחרון שראיתי היה אווטר. לראות סרט כזה על מסך ענק דווקא נראת לי חוויה.

סרט עם הצלחה שכזאת יגיע לDVD בעוד 3, 4 חודש.

תעשה את החשבון.

פורסם

חיממתם אותי לאללה לראות את הסרט, רק חבל שאין כרטיסים שהם לא שורה רביעית ומטה. גם בקריון וגם בסינמול.

ועכשיו עם החופש הגדול, לא בטוח שגם באמצע שבוע יהיו כרטיסים.

אני אפילו מוכן לשלם 37 ש"ח על התענוג.

משכנתא זה קל

×
×
  • תוכן חדש...