Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5808 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נסעיף ההגדרות

 

"כביש" - חלק הדרך המיועד לתנועת כלי רכב, או שנסלל או שופר לשם כך, או שתנועת כלי רכב נוהגת לעבור בו, למעט שולי הדרך;

 

"שול הדרך" - השטח שאין לצדו מדרכה הסמוך לשפת הכביש, עד לרוחב של שלושה מטרים או עד לקצה תעלת ניקוז, כאשר דופן התעלה מצוי פחות משלושה מטרים משפת הכביש;

 

 

החובה להשתמש בכביש בלבד

 

33. (א) במקום שיש כביש לא יסע נוהג רכב אלא בכביש, אלא אם יש הוראה אחרת בחלק זה. ( ואין הוראה כזו ככל הנוגע לאופנועים )

 

לדעתי זו התקנה שעליה יש להסתמך

 

 

36 (ג) בכביש המחולק על ידי קו הפרדה רצוף ישתמש הנוהג ברכב או בבעל-חיים בצד שמימין לקו, ולא יעבור אותו אלא אם נמצא קו קטעים סמוך לקו ההפרדה בצדו הימני.

 

מה עיניין של שמיטה להר סיני. קו רציף בין הכביש לשול אינו כקו רציף המחלק את הכביש לשני נתיבים.

 

היה לא מזמן ראיון עם קצין משטרה שאמר כי המשטרה בזמן לחץ בתנועה , לא תיתן דוחו"ת לאופנעונים הנוסעים בשול ימין אבל תקפיד להמשיך ולתת דוחו"ת כאלה על נסיעה בשול שמאל.

צריך לעשות חיפוש בפורום כאן

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
נסעיף ההגדרות

 

"כביש" - חלק הדרך המיועד לתנועת כלי רכב, או שנסלל או שופר לשם כך, או שתנועת כלי רכב נוהגת לעבור בו, למעט שולי הדרך;

 

"שול הדרך" - השטח שאין לצדו מדרכה הסמוך לשפת הכביש, עד לרוחב של שלושה מטרים או עד לקצה תעלת ניקוז, כאשר דופן התעלה מצוי פחות משלושה מטרים משפת הכביש;

 

 

החובה להשתמש בכביש בלבד

 

33. (א) במקום שיש כביש לא יסע נוהג רכב אלא בכביש, אלא אם יש הוראה אחרת בחלק זה. ( ואין הוראה כזו ככל הנוגע לאופנועים )

 

לדעתי זו התקנה שעליה יש להסתמך

 

 

36 (ג) בכביש המחולק על ידי קו הפרדה רצוף ישתמש הנוהג ברכב או בבעל-חיים בצד שמימין לקו, ולא יעבור אותו אלא אם נמצא קו קטעים סמוך לקו ההפרדה בצדו הימני.

 

מה עיניין של שמיטה להר סיני. קו רציף בין הכביש לשול אינו כקו רציף המחלק את הכביש לשני נתיבים.

 

היה לא מזמן ראיון עם קצין משטרה שאמר כי המשטרה בזמן לחץ בתנועה , לא תיתן דוחו"ת לאופנעונים הנוסעים בשול ימין אבל תקפיד להמשיך ולתת דוחו"ת כאלה על נסיעה בשול שמאל.

צריך לעשות חיפוש בפורום כאן

 

אחלה, זה בדיוק מה שאני טוען.

המשטרה קונסת רוכבי דו"ג על סעיף לכאורה שגוי (אולי אנחנו שנינו טועים:-().

רק לתקן אותך בקטנה: סעיף 33א' בהחלט נוגע גם לאופנועים- אופנוע הוא כלי רכב לכל דבר, שווה בין שווים בפני החוק.

:puzzled:
פורסם
החובה להשתמש בכביש בלבד

 

33. (א) במקום שיש כביש לא יסע נוהג רכב אלא בכביש, אלא אם יש הוראה אחרת בחלק זה. ( ואין הוראה כזו ככל הנוגע לאופנועים )

 

לדעתי זו התקנה שעליה יש להסתמך

 

 

 

המשטרה קונסת רוכבי דו"ג על סעיף לכאורה שגוי (אולי אנחנו שנינו טועים:-().36ג' ממש לא לעיניין

רק לתקן אותך בקטנה: סעיף 33א' בהחלט נוגע גם לאופנועים- אופנוע הוא כלי רכב לכל דבר, שווה בין שווים בפני החוק.

למה ציינתי אופנועים בסוגריים כי בחלק הזה בסעיף אחר לאחר סעיף 33 כתוב שטרקטור צריך לנסוע בשול אם הוא מפריע לתנועה למשל וכדי שמישהו לא יחשוב שבטעות אולי גם מאזכרים אופנוע ציינתי כי אין כל התייחסות לאופנוע בהמשך שמתיר לו לנסוע בשול.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
למה ציינתי אופנועים בסוגריים כי בחלק הזה בסעיף אחר לאחר סעיף 33 כתוב שטרקטור צריך לנסוע בשול אם הוא מפריע לתנועה למשל וכדי שמישהו לא יחשוב שבטעות אולי גם מאזכרים אופנוע ציינתי כי אין כל התייחסות לאופנוע בהמשך שמתיר לו לנסוע בשול.

 

לתשומת לבך:-)

סעיף 48ג':

 

הנוהג ברכב מנועי שבשל מטענו, או בשל שיפוע הדרך, נאלץ לנסוע במהירות נמוכה שיש בה כדי לעכב כלי רכב הנוסעים מאחוריו, חייב להימין ולנסוע בשול הדרך כאשר השול מיוצב באספלט ופנוי כדי לתת לכלי רכב שמאחוריו אפשרות לעקפו.

 

וואלק נהיה לנו כאן וואחד דיון משפטי, תקנות, חוקים, עניינים...:-D

:puzzled:
פורסם
לתשומת לבך:-)

סעיף 48ג':

 

הנוהג ברכב מנועי שבשל מטענו, או בשל שיפוע הדרך, נאלץ לנסוע במהירות נמוכה שיש בה כדי לעכב כלי רכב הנוסעים מאחוריו, חייב להימין ולנסוע בשול הדרך כאשר השול מיוצב באספלט ופנוי כדי לתת לכלי רכב שמאחוריו אפשרות לעקפו.

 

וואלק נהיה לנו כאן וואחד דיון משפטי, תקנות, חוקים, עניינים...:-D

 

תראה לי אופנוע כזה בארצנו , ראשית,

 

אופנוע לא צריך לרדת לשול כדי לאפשר לרכב לעקפו מספיק שהוא רק ינהג בימין הנתיב, שנית.

 

למרות שבהגדרה הפורמלית הצרה אתה צודק.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
תראה לי אופנוע כזה בארצנו , ראשית,

 

אופנוע לא צריך לרדת לשול כדי לאפשר לרכב לעקפו מספיק שהוא רק ינהג בימין הנתיב, שנית.

 

למרות שבהגדרה הפורמלית הצרה אתה צודק.

טוסטוס 50 סעמ"ק בעליה בדרך בגין בירושלים בהחלט יכול להוות מטרד והפרעה לתנועה, או בעוקף נשר לכיוון אוניברסיטת חיפה, ויש עוד אי אילו מקומות.

רוכב נבון ירד לשולים במידת הצורך ובמידת האפשר ולא ישאר על הנתיב, שכן יכולות הנהיגה של הנוהגים בישראל אפסיות-עד-לא קיימות, ונוהג שירצה לעקוף אותו והנתיב שלשמאלו (באותו כיוון נסיעה או כיוון נגדי- לא משנה) פשוט בסבירות גבוהה ביותר יפגע בו (ובסבירות עוד יותר גבוהה יימלט מהמקום).

:puzzled:

×
×
  • תוכן חדש...