Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5811 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ראשית ההגדרה על פי תקנות התעבורה (ויקיפידיה זה טוב אבל החוק יותר טוב )

 

"דרך מהירה" - דרך שאיננה דרך עירונית, יש בה שני כבישים לפחות המיועדים לתנועת כלי רכב מנועיים בלבד, בני שני נתיבים לפחות לכל כיוון נסיעה, בין הכבישים מפריד שטח הפרדה, אין גישה לדרך מחצרים סמוכים ואין בה מפגשי מסילת ברזל או צמתים פרט להתמזגויות כבישים, ובכניסה לדרך מוצב תמרור המורה על דרך מהירה

 

תמרור ג-21 אכן מעיד כי הדרך היא דרך מהירה

תמרור ב -54 אומר שניים: אתה נכנס לדרך מהירה מחד ומביא רשימה של אלה שאסור להם להיכנס, אופניים הולכי רגל וכו' מאידך

תמרור ב-53 דרך לרכב מנועי שמסוגל ומורשה לנוע במהירות שאינה פחותה מזו שצויינה בתמרור בקמ"ש

תמרור ב- 20 מורה לנו את המהירות שאותה אין לעבור לפי הרשום בתמרור

 

לכן קיומו של הראשון בא למודיעין בלבד

השני הוריה כי מותר לך לנוע במהירות של עד 90 קמ"ש זו המהירות שנקבעה בתקנה 54 (א)

השלישי הוריה איסור כניסה לרכב מנועי שאינו רשאי לנוע מעל המהירות המופיעה בתמרור

והאחרון מורה לנו בדיוק מה המהירות המקסימלית שאתה רשאי לנוע. בעיר למשל ,50, בדרך בין עירונית, 90 , 100 או 110 קמ"ש.

 

מה לא ברור פה :shock:

 

ולמה כביש מהיר מסומן בכחול? כי זה הצבע של הכדור שפותר את בעיות פיצול האישיות

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
השני הוריה כי מותר לך לנוע במהירות של עד 90 קמ"ש זו המהירות שנקבעה בתקנה 54 (א)

אתה טועה.

בדרך מהירה החוק מתיר לנהוג במהירות 110 קמ"ש, אלא אם נקבע אחרת.

בדרך מהירה, המהירות המרבית המותרת, עבור רוב הרכבים, עומדת על 110 קמ"ש.

http://www.trafficlaw.co.il/objDoc.asp?PID=32746&OID=32747&DivID=8

 

ובכל אופן, עדיין לא ממש סתרת את מה שכתבתי: אם תמרור ג-21 מעיד כי הדרך היא דרך מהירה, הרי שבהיעדר כל הגבלת מהירות שהיא (לפי ב-20), המהירות המותרת היא 110 קמ"ש.

ככל שאני מבין את זה, שאלת מיליון הדולר היא האם קיימת חובה שבכניסה לדרך המהירה יוצב תמרור ג-21, או שמספיק רק שתמרורי המודיעין המוצבים בדרך יהיו בעלי רקע כחול כדי שנבין שאנו בדרך מהירה וננהג בהתאם.

במידה והאפשרות הראשונה היא הנכונה (חובה שיוצב ג-21), מתעוררת השאלה מדוע במחלף פולג הוצב תמרור ג-21 ולא ג-22.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם
אתה טועה.

בדרך מהירה החוק מתיר לנהוג במהירות 110 קמ"ש, אלא אם נקבע אחרת.

אני לא טועה. המקלדת טעתה כביש מהיר אכן אכן 110 קמ"ש

http://www.trafficlaw.co.il/objDoc.asp?PID=32746&OID=32747&DivID=8

 

ובכל אופן, עדיין לא ממש סתרת את מה שכתבתי: אם תמרור ג-21 מעיד כי הדרך היא דרך מהירה, הרי שבהיעדר כל הגבלת מהירות שהיא (לפי ב-20), המהירות המותרת היא 110 קמ"ש.

ככל שאני מבין את זה, שאלת מיליון הדולר היא האם קיימת חובה שבכניסה לדרך המהירה יוצב תמרור ג-21, או שמספיק רק שתמרורי המודיעין המוצבים בדרך יהיו בעלי רקע כחול כדי שנבין שאנו בדרך מהירה וננהג בהתאם.

במידה והאפשרות הראשונה היא הנכונה (חובה שיוצב ג-21), מתעוררת השאלה מדוע במחלף פולג הוצב תמרור ג-21 ולא ג-22.

 

אני האחרון שיבוא לסתור את דבריך מקסימום לנסות להראות שלא הבנת

 

יש 3 סוגי משפחות תמרורים עיקריות (יש יותר) אזהרה א' הוריה ב' מודיעין ג'

 

לכן ג -21 הוא לא שלט שמורה אלא שלט שמודיע. שלט שמורה הוא ב-54 וזו הדרישה לקיומו של כביש מהיר ראה בהודעתי הקודמת החלק המואדם.

 

לכן תשאל אז למה לנו שלט ג-21 שאלה יפה , כדי להזכיר לנו אם שכחנו כי אנחנו נמצאים בדרך מהירה .

 

ועכשיו הבאת בכלל את השילוט לפי המספרים החדשים שאני לא חושב שהם כבר תקפים. אבל...

 

606 נכלל בשלטי "יציאה" ופירושו דע לך אדון נהג , זו ההזדמנות האחרונה שלך שלא להמשיך הלאה בנסיעתך כי אתה צפוי להיכנס לדרך מהירה לדוגמה ואתה לא רשאי לדוגמה לפי סוג רכבך להיכנס לכביש שכזה .

 

כיון שלדבריך השלט הוא בירוק דהיינו מסמן שהכביש שאליו אתה צפוי להיכנס הוא כביש בינעירוני. והדפקט הוא רק בצבע בו מודפס מספר הכביש שהיה בכלל צריך להיות באדום ולא בכחול.

 

לכן במקרה זו המלצתי אל תלך למשפט אם יתפסו אותך על 110 קמ"ש שם בוינגייט

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

אלעד,

הכי חשוב, יצרת קשר עם מע"צ והתרעת על הטעות?

 

מנסיוני הם מאוד אדיבים ומאוד מהירים בתיקון טעויות שילוט.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

ישה - שאפו על ההסבר! באמת שהחכמתי הפעם.

יניב - דיווחתי עכשיו למע"צ דרך האתר שלהם. אני רק מקווה שאין פה מישהו עם BMW שיחשוב שאני מלשן.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם
אתה טועה.

בדרך מהירה החוק מתיר לנהוג במהירות 110 קמ"ש, אלא אם נקבע אחרת.

 

http://www.trafficlaw.co.il/objDoc.asp?PID=32746&OID=32747&DivID=8

 

ובכל אופן, עדיין לא ממש סתרת את מה שכתבתי: אם תמרור ג-21 מעיד כי הדרך היא דרך מהירה, הרי שבהיעדר כל הגבלת מהירות שהיא (לפי ב-20), המהירות המותרת היא 110 קמ"ש.

ככל שאני מבין את זה, שאלת מיליון הדולר היא האם קיימת חובה שבכניסה לדרך המהירה יוצב תמרור ג-21, או שמספיק רק שתמרורי המודיעין המוצבים בדרך יהיו בעלי רקע כחול כדי שנבין שאנו בדרך מהירה וננהג בהתאם.

במידה והאפשרות הראשונה היא הנכונה (חובה שיוצב ג-21), מתעוררת השאלה מדוע במחלף פולג הוצב תמרור ג-21 ולא ג-22.

 

הסוגיה שאתה מעלה בשרשור הזה מעניינת וטובה.

עזוב לרגע את התמרורים ג-21 עד 23 בצד, הם הכי פחות רלוונטיים.

מה שרלוונטי הוא איך מוגדרת בחוק "דרך מהירה", ומישהו כאן בשרשור כבר העלה את זה, אני אעלה את זה שוב:

 

"דרך מהירה" - דרך שאיננה דרך עירונית, יש בה שני כבישים לפחות המיועדים לתנועת כלי רכב מנועיים בלבד, בני שני נתיבים לפחות לכל כיוון נסיעה, בין הכבישים מפריד שטח הפרדה, אין גישה לדרך מחצרים סמוכים ואין בה מפגשי מסילת ברזל או צמתים פרט להתמזגויות כבישים, ובכניסה לדרך מוצב תמרור המורה על "דרך מהירה";

 

 

אם נלך לפי זה, ואנחנו אכן נלך לפי זה, אזי שכביש 2 בשום קטע שלו אינו מוגדר כדרך מהירה, מכיוון שהתמרור היחיד המורה על כניסתך לדרך מהירה הוא תמרור ב-54, וזה אינו מופיע בשום כניסה לכביש מס' 2.

:puzzled:
פורסם

אלעד אהלן

 

מע"ץ החדשה דפוקה כמו מע"ץ הישנה

 

הסתכל ב תמרור 611 ותראה שיש אצלם סיווג שונה לדרכים מאשר בתקנות התעבורה

 

דרך מהירה כחול

 

דרך ראשית אדום

 

דרך אזורית ירוק

 

דרך מקומית שחור

 

ייעני לפי הסימון במפות.

 

בתקנות - דרך מהירה, דרך בינעירונית עם הפרדה, דרך בינעירונית בלי הפרדה, ודרך עירונית.

 

לך תבנה ככה מדינה

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
לך תבנה ככה מדינה

 

לבנות סיימו כבר מזמן, אנחנו עכשיו בשלב של להרוס:cry:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

בגירה

 

חולק עליך

 

בדוק בכל פרמטר המדינה רק נבנית ומתחזקת, לא בכדי התקבלנו למועדון המדינות המפותחות.

 

נשאר לפתור 3 בעיות עיקריות

 

1) בטחון ושלום

2) השתלבות מגזר שלם חרדי טפילי במגזר העבודה

3) השתלבות מגזר שלם לא יהודי תוך מתן זכויות יחד עם קבלת חובות

 

פתור את אלה תקבל פה גן עדן עלי אדמות, נו קצת הגזמתי אבל בכיוון.

 

כמובן שיש בעיות רבות אחרות קטנות ומעיקות אבל בסה"כ אנחנו בכיוון הנכון.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

גם אם תיקח את הלן קלר ותפתור לה את בעיות הראיה, השמיעה, הדיבור והמראה הכללי, תקבל את בר רפאלי.

 

לדבר זה קל, לעשות זה קשה (ובמציאות הישראלית, הפרמטרים שנתת לא יקרו לא בחייך ולא בחיי)!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

ואם תיקח את מחלף זכרון (שהוזכר קודם) בעליה לכביש 2 (שהוזכר כל הזמן) בכיוון דרום, ותרחיב את ה"לופ" כדי לקבל נתיב האצה (נכון לעכשיו המכוניות צריכות להאט ואפילו לעצור על הגשר), תקבל מחלף בטוח בהרבה...

עד 27.1.2020 אני עסוק

פורסם
אלעד אהלן

 

מע"ץ החדשה דפוקה כמו מע"ץ הישנה

 

הסתכל ב תמרור 611 ותראה שיש אצלם סיווג שונה לדרכים מאשר בתקנות התעבורה

 

דרך מהירה כחול

 

דרך ראשית אדום

 

דרך אזורית ירוק

 

דרך מקומית שחור

 

ייעני לפי הסימון במפות.

 

בתקנות - דרך מהירה, דרך בינעירונית עם הפרדה, דרך בינעירונית בלי הפרדה, ודרך עירונית.

 

לך תבנה ככה מדינה

 

טעות בידך.

בתקנות התעבורה ישנן שתי הגדרות בלבד לסוגי דרכים: 'דרך מהירה' ו-'דרך עירונית', ומהגדרות אלו יוצאת ההגדרה לדרך שאינה עירונית, כפועל יוצא.

דרך שאינה עירונית יכולה להראות במספר תצורות שונות, ואלו מוכרות בתור 'דרך ראשית', 'איזורית' ו'מקומית'.

ישנן דרכים 'ראשיות', 'מקומיות' או 'איזוריות' (בינעירוניות בעממיקו- ע"ע תמרור ג-22) שעוברות בתחומי ערים, ומקבלות בתור העיר סיווג של 'דרך עירונית' בכח התמרור ב-24 ("כניסה לתחום דרך או דרכים עירוניות").

:puzzled:
פורסם
טעות בידך.

בתקנות התעבורה ישנן שתי הגדרות בלבד לסוגי דרכים: 'דרך מהירה' ו-'דרך עירונית', נכון ציטטת ומהגדרות אלו יוצאת ההגדרה לדרך שאינה עירונית, כפועל יוצא.שאותה ציינתי כדרך בינעירונית בעממיקו

דרך שאינה עירונית יכולה להראות במספר תצורות שונות, ואלו מוכרות בתור 'דרך ראשית', 'איזורית' ו'מקומית'.וגם מהירה.

ישנן דרכים 'ראשיות', 'מקומיות' או 'איזוריות' (בינעירוניות בעממיקו- ע"ע תמרור ג-22) שעוברות בתחומי ערים, ומקבלות בתור העיר סיווג של 'דרך עירונית' בכח התמרור ב-24 ("כניסה לתחום דרך או דרכים עירוניות").

 

כך מנוסחת תקנה 54

דרך עירונית

 

דרך עירונית שמוצב בה תמרור ב-20



 

דרך שאינה עירונית

 

דרך שאינה עירונית שמוצב בה תמרור ב-20

 

דרך שאינה עירונית עם שטח הפרדה בנוי

 

דרך מהירה

 

דרך מהירה שמוצב בה תמרור ב-20

 

 

הגדרות של אלה: ראשית איזורית ומקומית אינן בהגדרות בתקנות מופיעות רק בתמרורים, והם יחד עם דרך מהירה צבועים בצבעים שונים שמתאימים לצבעם בד"כ במפות דרכים.

 

וכל ההסבר ניתן כדי להבהיר את מה שאלעד ציין בהודעה הראשונה בשרשור

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
כך מנוסחת תקנה 54

דרך עירונית

 

דרך עירונית שמוצב בה תמרור ב-20



 

דרך שאינה עירונית



 

דרך שאינה עירונית שמוצב בה תמרור ב-20

 

דרך שאינה עירונית עם שטח הפרדה בנוי

 

דרך מהירה

 

דרך מהירה שמוצב בה תמרור ב-20

 

 

הגדרות של אלה: ראשית איזורית ומקומית אינן בהגדרות בתקנות מופיעות רק בתמרורים, והם יחד עם דרך מהירה צבועים בצבעים שונים שמתאימים לצבעם בד"כ במפות דרכים.

 

וכל ההסבר ניתן כדי להבהיר את מה שאלעד ציין בהודעה הראשונה בשרשור

 

התקנה מציינת את מהירויות הנהיגה המותרות לפי סוגי כלי רכב במתארי דרך שונים.

עדיין ההגדרות בחלק הראשון של קובץ תקנות הן שתיים בלבד: דרך עירונית ודרך שאינה עירונית.

 

מעניין לעניין ובאותו עניין:

בפורום אופנועים בתפוז מתנהל דיון כבר המון זמן לגבי נסיעה בשול השמאלי, ורציתי לשמוע מה דעתך בעניין, כי שם הדעות חלוקות (אם כי הקנסות שהם מקבלים על רכיבה בשול השמאלי הם אחידים:lol:...).

 

הקנס שמקבלים רוכבי דו"ג על נסיעה בשול השמאלי הוא לפי תקנה 36ג' ( בכביש המחולק על ידי קו הפרדה רצוף ישתמש הנוהג ברכב או בבעל-חיים בצד שמימין לקו, ולא יעבור אותו אלא אם נמצא קו קטעים סמוך לקו ההפרדה בצדו הימני.), שלדעתי הדבר שגוי.

מה דעתך בעניין?

:puzzled:

×
×
  • תוכן חדש...