Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5802 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב צביקה.

הלכתי למכון קרבורטורים.

לאחר בדיקה קטנה ברכב אמרו שהמנוע מאוד עייף(עשה את שלו).

כשאני לוחץ על דוושת הגז יוצא עשן כחול.

פורסם

שלום רב !

האם נבדקה קומפרסייה בכל הצילנדרים?

האם הרכב צורך שמן בצורה מוגזמת, אם כן כמה ליטר לX קילומטר המנוע צורך?

הקביעה של המוסך שהמנוע עייף, היחא קביעה שרירורית, במידה ולא נערכה בדיקה מעמיקה.

עשן לבן מעיד על שריפת שמן, אך העשן יכול לנבוע גם מגומיות ששתומים יבשות, צמיגות שמן לא מתאימה, שמן זול ולא איכותי, וגם מחדירת דלק לשמן, ממשאבת הדלק, או מהקרבורטור.

כמה זמן הרכב ברשותך, וומתי אתה

סובל מכל הבעיות שבגללם פתחת את השרשור, סלד גבוה, עשן שחור או לבן הנפלט מצינור הפליטה, סלד גבוה, ורעשים מהמנוע בעת הכבוי.

מיותר לציין שאבחנה של בעייתך דרך מסך המחשב, הופתרון לבעייתך, לא תץמצא ועלייך לגשת למוסך אמין ומקצועי, שלא יספיד תחילה את המנוע, ללא בדיקה מעמיקה, ומכון קרבורטורים אמין ומקצועי, שידע להפריד בין, מנוע חלש כביכול, וקרבורטור לא תקין.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
שלום רב צביקה.

הלכתי למכון קרבורטורים.

לאחר בדיקה קטנה ברכב אמרו שהמנוע מאוד עייף(עשה את שלו).

כשאני לוחץ על דוושת הגז יוצא עשן כחול.

 

מקריאה נוספת , שמתי לב שמכון הקרבורטורים

קובע לאחר שטיפל בקרבורטור, ומאז הרכב התחיל להתכבות, וכפנית אליו שוב, הוא רצח לך את המנוע, וקבע שהוא גוסס והולך למות, אם כך מדוע למנוע גוסס מטפלים בקרבורטור, לא חשבת על כך?!

תרשה לי לפקפק, ולשלול את האבחנה שהמנוע חלש, וזאת הסיבה שהמנוע כבה.

חזור אליו שוב, ועמוד על זכותך לקבל רכב תקין.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

דוד שלום,

 

לפני שמחליטים שהמנוע גמור עליך לבדוק את כל האפשרויות האחרות.

 

גם בני אדם טועים ותתפלא לשמוע שאתה יכול לקבל מס' חוות דעת שונות ממס' בעלי מקצוע.

 

דורון

פורסם
שלום צביקה.

מה הסיבה לכך שהרכב כבה כשאני עוצר לפני רמזור או לפני פנייה...?

הסיבה היא הקרבורטור?

 

לדעתי הבלתי מחייבת, עקב כך שהרכב לא עומד עם מנוע עובד מולי, הבעיה בקרבורטור !

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

×
×
  • תוכן חדש...