Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5802 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב.

יש לי רכב דייהטסו אפלאוז 93(אוטומט).

כשאני מחנה את הרכב לאחר נסיעה ממושכת(יחסית) אני מעביר על מצב חנייה(P) ואז הטורים מתחילים לעלות.

כשאני מכבה את הרכב, הרכב משמיע רעשים מוזרים כאילו שהרכב משתעל.

(אני חושב שהטורים קופצים).

אתם יודעים מה הבעיה?

ואיך אפשר לטפל בעניין?

תודה רבה.

פורסם

שלום רב, וברוך בואך לפורום!

בעייתך מוכרת, והיא קשורה בוודאות גבוהה, לצוק אוטומטי תפוס, אופיני מאד הברכב זה, ומחייב פתרון מיידי, שימנע נזק למנוע לטווח הרחוק,ונזק לכיס, בגלל תצרוכת דלק גבוהה, בטווח המיידי.

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

ושאלה נוספת בבקשה. - (עשן באגזוז)

כשאני עוצר את הרכב(הרכב על P ובלם היד מורם) אני רואה שהאגזוז מוציא קצת עשן שחור.

מימה זה נובע?

 

תודה רבה.

פורסם
ושאלה נוספת בבקשה. - (עשן באגזוז)

כשאני עוצר את הרכב(הרכב על P ובלם היד מורם) אני רואה שהאגזוז מוציא קצת עשן שחור.

מימה זה נובע?

 

תודה רבה.

 

בדיוק מאותה הבעיה - בעיית הצ'וק התפוס.

גש בהקדם למכון קרבורטורים לסדר את העניין. מומלץ לשים K44 אחרי התיקון לניקוי מע' הדלק.

פורסם
ושאלה נוספת בבקשה. - (עשן באגזוז)

כשאני עוצר את הרכב(הרכב על P ובלם היד מורם) אני רואה שהאגזוז מוציא קצת עשן שחור.

מימה זה נובע?

 

תודה רבה.

 

שלום רב !

מאותה הסיבה שציינתי למעלה, צוק תפוס גורם לתערובת דלק עשירה, שמתבטאת בעשן שחור, פיוח הפלגים, דלול השמן בדלק, סתימת דוד הפליטה, עלייה משמעותית בתצרוכת הדלק, קשיים בהתנעת מנוע חם, ועוד... להמשיך?!

אין צורך כלל בשימוש בתוסף דלק K44, לא לפני הטיפול בקרבורטור, ולא לאחר הטיפול בקרבורטור!!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
מיקום הצ'וק ברכב.

תוכל בבקשה להגיד לי היכן ממוקם הצ'וק החשמלי ברכב?

 

תודה רבה.

הצ'וק באפלאוז אינו חשמלי, הצ'וק הוא מכני.

פורסם

שלום רב !

הצוק האוטומטי הוא לא חשמלי, ולא תאמין אך הוא ממוקם בקרבורטור !!(זכריה הקדים אותי בדקה).

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

שאלה ללא קשר לבעיה.

שלום לכולם.

א. תודה רבה לך צביקה.

ב. אפשר לדעת בבקשה אילו בעיות יכולות להיות לרכב (כזה או אחר) אם יש עשן שחור ועשן כחול.

1) עשן שחור.

2) עשן כחול.

 

תודה רבה לכם.

פורסם

שלום רב !

אם היית טורח לעשות חיפוש, שאלתך היתה מיותרת,משום שיש מבחר אינפורמצייה בנושא.

אך לא אקפח אותך הפעם ואנדב לך מידע על קצה המזלג: עשן שחור נובע לרוב מתערובת דלק עשירה, בקרבורטור מערכת הזרקה או אפילו במנועי דיזל.

תופעת הלוואי, נשימת אדי גזים רעילים, זיהום האוויר, קשיי נשימה, עד להרעלה, דילול השמן בדלק, פיוח הפלגים, קיצור חיי המנוע, עלייה דרסטית בתצרוכת הדלק, וסתימת דודי הפליטה לזמן הארוך.

עשן כחול, לעומת זאת מעיד על שריפת שמן גדולה שנובעת לרוב, מחדירת שמן מנוע לתא השריפה, דרך טבעות שמן שחוקות, צילנדר שחוק ואובלי, וגומיות שסתומים יבשות, והעשן הוא תוצר לוואי של שמן החודר לתא השריפה, נשרף שם, ונפלט מצינור הפליטה, בצורת עשן כחול. מיתר לציין ששריפת השמן עולה בהתאם.

זיהום האוןויר כבר אמרתי?

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

שלום רב, צביקה.

נושא: כיוון טורים...

עשיתי חיפוש בפורום ולא מצאתי את מה שאני מחפש.

 

השאלה שלי, איפה אני מכוון את הטורים של הרכב?

(ידוע לי שצריך לסובב איזה בורג ליד הקרבורטור..).

אפשר לקבל בבקשה תמונה של הבורג בו מכוונים את הטורים?

 

(צביקה, מצטער שאני נודניק.).

תודה רבה.

פורסם

שלום רב לכולם.

הנדון: המנוע נכבה בזמן העברת למצב D או R.

 

מה הבעיה של הרכב בו כשאני מניע ומעביר את הרכב למצב D ומנוע נכבה?

 

(בזמן ההתנעה יש 1200 סל"ד, במצב D או R צריך להיות 900 סל"ד, אבל הרכב נכבה).

 

תודה רבה.

(הקרבורטור נוקה כבר).

פורסם

שלום רב !

פנה למכון הקרבורטורים/ המוסך, שניקה את הקרבורטור, ודרוש בתוקף את פתרון הבעייה, או החזרת הכסף ששולם תמורת הטיפול הלא מוצלח בקרבורטור.

פנה למכון קרבורטורים אחר אמין ומומלץ, שבו יובטח לך פתרון הבעייה עוד לפני התשלום.

בהצלחה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

×
×
  • תוכן חדש...