Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5721 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז לאחר התאוששות מהגניבה של האלטו התחלתי פרוייקט חדש

 

בהתחלה התכנון היה ללכת על הסט DLS NORDICA ולאחר מחשבות רבות החלטתי לחזור ל dls-up6i המוכר אבל הפעם ב 2חלקים

המגבר שחובר בהתחלה היה earthquake phd2200 ולאחר כשבוע המגבר הוחלף ל solid audio f-45

 

הסאב היה almani albw12 שגם הוחלף לאחר כשבוע ל dls rw-12

 

פירוט מלא ותמונות מההתקנה אין לי אז אני אשאיר את זה לחברה מאהובי שי.

 

אני רוצה להודות לשי דרור ואלכס ולציין שקיבלתי יחס מעל ומעבר מכל הבחינות כל מה שרציתי קיבלתי(מחיר,תשלום, עבודה)

ואפילו כאשר רציתי להחליף את המגבר שהיה מורכב באוטו כשבוע הם פשוט הוציאו אחד חדש מהקרטון והחליפו לי.

 

רק אציין שזה לא הסוף ויש עוד עבודה שתעדכן בהמשך

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בוקר טוב

אפתח בהבעת תודה רבה מעומק לב לבעל הסיאט (שנקרא לו לצורך העיניין MOTOR3 )

אולי זה יישמע פלצני ומנופח אבל בכל זאת אנחנו כולנו פה באהובי שי מרכז הרכב מרגישים שהעבודה על הרכב הסתיימה בהצלחה רק אם בעל הרכב מגיע מיוזמתו ומרעיף עלינו את תודותיו

לגבי החלפת המגבר והחלפת הסאב ברכב הספציפי תוך כדי התקדמות העבודה אגיב ואומר שזה אצלנו הסטנדרט של העבודה

אני יודע ומכיר את הפתגם של הנחתום שלא מעיד על עיסתו אבל עדיין אני מצהיר שזו צורת העבודה אצלנו ואנחנו מורידים ציוד ומחליפים ציוד במידה וזו הייתה המלצתינו ובעל הרכב לא מבסוט

אוסיף ואומר שהחלפת ציודים נעשית במיידי ללא שום פשרות ואו איזה סוג של (חס וחלילה) ויכוח וכנל"ים ועל כך יעידו חברים שהיו אצלינו בהתקנות ונתקלו במצבים כאלו

לגבי הרכב אז כן אשמח להעלות מספר תמונות

אציין שהמגבר בעצם מוסתר מאחורי פלטה שנבנתה בין המושב האחורי למגבר

כמו שציין MOTOR3 ברכב מותקן סט UP6I של DLS

מגבר F-45 של SOLID AUDIO

וסאב RW-12 של DLS

ולסיום ישראל ידידי היקר אתה צודק בהחלט שמי שנגע ב-UP6I יהיה לו קשה להתרגל למשהו אחר (כי משהו אחר תמיד יהיה סוג של ירידה ברמה :wink:)

אבל שכחת לציין באותה נשימה שאותו כנ"ל גם לגבי ה- RW12 שהוא סאב נדיר ברמות הסאונד המדוייק הפאנצ"י ובמקביל החם והעמוק שהוא מייצר

רב תודות ממני דרור וכמובן משי ומאלכס

DSCF1348.jpg

DSCF1404.jpg

DSCF1384.jpg

DSCF1405.jpg

DSCF1387.jpg

DSCF1385.jpg

DSCF1382.jpg

פורסם

התקנה יפה וסטנדרטית כמו שאומרים.

 

אין יותר מידי הערות או הארות - הייתי מקצר קצת את הכבל של הטוויטרים בדלתות - נראה כאילו וקופל בלולאה ללא צורך - אם אפשר לקצר אז לקצר.

 

לפותח השרשיר ובעל הרכב - הדלת הזו פשוט צורחת לבידוד, נראה כל כך קל ופשוט גם לעשות עליה את עבודת הבידוד שפשוט חבל שאתה לא משקיע בזה קצת כי זה ישדרג לך את התוצאה הסופית וימצא את רוב הפוטנציאל מההתקנה הזו.

 

לגבי המגבר - מה היה הגורם להחלטה לרדת ממגבר של EQ וללכת על הסוליד אודיו?

 

סה"כ אחרי שיצא לי להכיר את הנפשות הפועלות, יחס טוב אני יודע שקיבלת, בזה אין לי ספק וזה גם הופך את כל החוויה להרבה יותר טובה ונעימה.

 

מה שאני כן מבקש זה בבקשה לא לצאת בהצהרות של מי שמתרגל לציוד X לא יכול לעבור לציוד Y כי זה עניין של טעם וריח וטעם וריח נוטים לאהוב גיוון בחיים.

 

וסאב נדיר זה משהו יותר לסגנון של PHASE ALIANTE שאפשר לקנות אותו רק על פי הזמנה ישירות מהמפעל של מק-אודיו... אין שום דבר נדיר בסאב של DLS או מוראל ULTIMO או SEAS או AA או INFINITY או אאורה או... SI ... טוב - זה ברור מה אני מנסה לאמר.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

היי אדי מה שלומך ?

מספר הבהרות אם תרשה לי

אכן זה בהחלט ייתן תוצאה טובה יותר הוספת בידוד בדלת

הנושא ידוע כמובן שישנם אילוצים כלכליים אובייקטיביים וכולנו מקווים לבודד את הדלת בעתיד הקרוב

לעיניין ההצהרות של X מול Y אם תרשה לי (בשיא הידידות) ממש לא להסכים איתך

אני נוטה לרשום ולעמוד מאחורי הצהרותיי אני רק מקווה שמי שקורא מבין שמול עיניי תמיד עומדת המשוואה של עלות מול תועלת

(ומעבר לכך מותר גם להינות ולמקסם פירגון מצד חברי הפורום :wink:)

ואולי קצת טעיתי בבחירת המילה נדיר לגבי הסאב

עיניין של סמנטיקה, הכוונה הייתה שהסאב עובד נפלא בכל תחום ובכל סוג של מוסיקה

אני אישית מופתע מחדש מהסאב וכל פעם תחת תנאי עבודה שונים וממוסיקה בסגנון אחר

ממש לא התכוונתי "נדיר" כנדיר להשגה או רכישה

תודה על תגובתך המשך יום נפלא

דרור

פורסם

דרור,

 

ראיתי ביקורות מאוד טובות על סאבים של DLS בזמנו וגם ידוע לי שחלקם יכולים לעבוד בתצורת FREE AIR

 

גם היתה התקנה שכזו, מאוד מפורסמת באחד מהרכבים שנבנו ע"י סאונדסטורם בניסן אלמרה שנות ה90, אחת ההתקנות היותר אהובות עליי בכל הזמנים אפרופו.

 

אני צריך לשמוע ולבחון אחד כזה בהזדמנות - בכדי להתרשם.

 

אני לא זז מהסאבים שאני משתמש בהם - אאורה NS10 סדרה 5 וSEAS SW300 אבל אני לא אומר שהם הכי טובים בעולם ומי ששמע אותם לא יכול לחזור למשהו אחר... :wink:

 

אני אומר שזה הסאבוופרים הכי טובים ששמעתי עד היום באופן אישי.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

היי אדי

ברור זה אלמנטרי שאני מתכוון לסאבים (ואם תרשה לי אוסיף ואומר ""לכל רכיב"") ששמעתי בעבר ושיושב בתצורה דומה פחות או יותר לתצורה הקיימת (הכוונה לסוג של רכב (סדאן,ספורט,טנדר,וכ"ו) סוג של הגברה, סוג של מוסיקה,סוג של מכשיר קדמי, וכנל"ים)

אחרת לעולם לא תשמע ממני איזו שהיא השוואה אם לא חוויתי אותה פיזית

מה גם שאני כמעט בטוח שאף פעם לא השתמשתי בביטוי "הכי טוב בעולם" אני כעיקרון חושב שאין שום דבר בעולם שהוא הכי טוב (חוץ מהאוכל של אמא שלי שתהיה בריאה :-D) תמיד יש משהו באיזה שהוא חור ברחבי העולם שמתעלה על מה שחשבת שהוא הכי טוב לכן אני פוסל את הביטוי הזה מהלקסיקון שלי

אני שמח בשבילך שהגעת לנחלה ולשקט בבחירת הסאב שמדבר אליך הכי

אני חושב שזו המטרה ואם היא הושגה אז שאפו ואשריך

אני אישית לאחר המון המון שעות של האזנה לסאבים עדיין לא יכול להצביע על הסאב הטוב ביותר לאוזניי (אם אנחנו מתעלמים מבעיית התקציב) בברלינגו שאני נוסע יש מגבר F-45 ביחד עם קומפוננט קדמי פשוט וסאב שכל שבוע שבועיים מוחלף לסאב אחר

ולפעמים כמו בשבוע האחרון אני נוסע ללא סאב בכלל

הכל עיניין של מצב רוח ומעבר בין סוגי מוסיקה שונים והפריווילגיה שיש לי להחליף את הסאבים לעיתים קרובות

דרור

פורסם

אין ספק שאתם מהחברה הרציניים יותר אם לא הכי רציניים בשוק המערכות אחלה התקנה.

ואני יכול להעיד שלהוציא ולהכניס חלפים לרכב אצל "אהובי שי" תוך כדי התקנה זה משהו בשגרה לא קונים משהו לא טוב.

לא אוהב? לא צריך יש עוד הרבה סוגים של רמקולים ועוד הרבה מגברים בסוף תמצא משהו.

כלומר שאתה קונה אצל אהובי שי אתה יוצא רק עם חיוך אם לא אתה לא יוצא.

 

תתחדש גם לי יש את ה UP6I ואני מאוד מרוצה מהם.

:)

DLS-RA20, DLS-UP6i, Rockford -500.1P, Rockford HX2 "12

פורסם

תסלחו לי כן, אבל זאת נראת התקנה ברמה ירודה.

 

איכות שהחיווט של המגבר הולך מסביב לפלטה והיא בכלל לא מותאמת למבנה הצד של התא מטען.

הרמקולים בדלתות אין יותר מידי מה להגיד כי הם מוסתרים מאחורי הדיפון.

 

בן.

Got To love It

פורסם

בן אני נאלץ לא להסכים איתך.

לכל אדם יש תקציב מסויים, ולכן לא כל התקנה היא התקנה ברמה עולמית.

אתה יכול לראות בבירור שהעבודה נעשתה במקצועיות והתאם לתקציב.

אני בטוח שהבחור שהתקין לא היה יוצא משם ובטח לא פותח שירשור אם לא היה מאושר.

 

יכול להיות שאני מפספס משהו?

 

יום טוב.

DLS-RA20, DLS-UP6i, Rockford -500.1P, Rockford HX2 "12

פורסם

מה דברים:

 

1. לפותח השרשור - אפשר קצת חוות דעת על המגבר של סוליד אודיו, ואם אפשר ביחס למגברים אחרים שהיו לך. מעולם לא שמעתי הגברה שלהם, מעוניין לדעת על איזו רמה מדובר.

 

2. דרור - ראיתי באתר שלך שיש לכם מגבר F-4 ועוד מגבר של סוליד אודיו, נראה לי פרזנס 604 שהם מתומחרים בערך אותו דבר, תוכל להסביר קצת על ההבדלים ביניהם, אם בכלל?

 

האא... ויש מצב לארגן עוד איזה מדבקה כזאת של DLS? :-D

פורסם

עידו, גם אם אין לבחור כסף מיותר לשפוך על ההתקנה אתה חייב להסכים איתי שאפשר להעביר את החוטים מאחורי הפלטה ולא לצידה.

זה יעלה לבחור אותו סכום הכסף.

 

 

זה הכוונה שלי בהתקנה באיכות ירודה.

 

לי אישית אם היה עסק למערכות אודיו לא היתי נותן בכלל לרכב לצאת ככה גם אם לבנאדם "אין תקציב" (ושוב,זה יעלה אותו הכסף להעביר מאחורי הפלטה) כי השם שלי יהיה תלוי בזה.

 

 

זאת דעתי.

Got To love It

פורסם

בן, נראה לי שלא הבנת נכון את התמונה. מה שאתה רואה זה מגבר שיושב בין הכיסאות לפלטה. מתא המטען של הרכב לא רואים אותו בכלל, לא אותו ולא את החיווט כנראה.

פורסם

אני מבין למה אתה מתכוון בן, אך על תשכח שתמונת סטילס היא צילום בזמן נתון אנחנו לא יודעים איך נראה המוצר המוגמר.

אני חושב שזוהי בחירה רעה של תמונות.

 

הכבלים עוברים מהצד כמו שזה נראה בתמונה, הם לא זרוקים ברכב (אזיקון + בורג בכדי להחזיק בצורה יפה).

מה עוד רצית שיעשה? אני שואל באמת ובתמים בכדי להשכיל.

 

אני חושב שאנחנו רואים את התמונה בצורה אחרת. :)

DLS-RA20, DLS-UP6i, Rockford -500.1P, Rockford HX2 "12


×
×
  • תוכן חדש...