Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5721 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ערב טוב

אפתח בתודה רבה לכל המגיבים

כמו שהצהרתי בעבר כל תגובה נשקלת ועוברת סיישן של בעד ונגד אצלנו במשרד

אני מעריך ומוקיר את זה שאנשים לוקחים מזמנם ורושמים את הערותיהם לטוב ולרע

בהקשר להערותיו של בן ה. אומר ש The Corpse צודק לחלוטין המגבר נמצא מאחורי הפלטה, מה שבעצם אתה רואה כשאתה פותח את בג"אז הרכב זה את הפלטה השחורה שנראית בתמונה הבאה בסדר לאחר תמונת המגבר

לכן אין שום משמעות לאיך שהחוטים מוסווים כי בעצם כל החלק כבר מוסווה ומצולם מתוך הרכב כשהכיסאות במצב שכיבה.

אם אני לא טועה אז גם ציינתי את זה בהסברי על התמונות.

IdoScirocco המון תודות על הפירגון, ואכן אתה כרגיל לא מפספס כלום כי אף אחד לא היה יוצא בלי לקבל את כל השירות והביצוע הטוב ביותר תחת ההגבלות האובייקטיביות.

Nakamichi ידידי כמו שאתה מבין אני לא יכול לספק מידע שייראה כמידע פרסומי לגבי ה- F-45 אבל אני יודע שישנם מספר אנשים שנוסעים עם המגבר ברכבם והם חברי פורום ואני בטוח שאתה יודע איך לקבל את האינפו מהם.

לגבי ההבדל בין ה-F-4 לבין ה- PRESENCE 604 אני אנסה להסביר

ה-604 הוא יותר פתוח ויותר קל לכיוונים ונוח יותר במציאת נקודות החיתוך בסטאפים שכיחים כמו סט קדמי וסאב ממוצעים פלוס לקבלת גוון סאונד מיינסטרימי וכוללני

ה-F-4 הוא בשלב ראשון חזק יותר 4*50 RMS וכולל בתוכו BASSBOOST ורמת הכיוונים שלו היא יותר ספציפית ומדוייקת

ז"א המגבר לא נחשב כמגבר פתוח אלא כמגבר יותר מקצועי שדורש זמן כיוונים והתרגלות יותר מה-604

בגדול הם מיוצרים באותו מפעל בקוריאה שאולי מוכר תחת השם KISSAN ELECTRONICS נכון לשנים האחרונות המפעל שינה שמו (עקב החלפת בעלים) ל- ARIEL CORP

ושוב בגדול ה-F-4 הוא מגבר "טוב" יותר וחזק יותר ומקצועי יותר לפחות לטעמי אני מאמין שיהיו אנשים שניסו את ה-604 שייחלקו על דעתי אני ממש לא ארגיש צורך להתווכח איתם :-)

ומדבקה אתה מוזמן להגיע ולקבל מתי שתרצה וגם מחזיק מפתחות של DLS עליי

דרור

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

הבטחתי עדכונים אז...

 

אתמול ביקרתי אצל שי במטרה לעבור להגברה אקטיבית,

הגעתי מצוייד בHU חדש - Alpine 9887 דיברתי עם שי דרור ואלכס הולט להוסיף מגבר מונו - Dls Ca-12

 

הסברתי לאלכס איך אני רוצה לשמוע - צליל נקי ובאס חזק מדוייק ולא מרוח.

לאחר החיבור של החיווט נכנסתי לאוטו וישבתי עם אלכס בזמן שהוא התחיל בכיוונים, אחרי כמה דקות יצאתי כי האוזניים שלי לא עמדו בזה יותר, אחרי בערך 20 דקות אלכס יוצא מהאוטו בא אלי ואומר לי סיימתי, לך לשמוע אני הולך לאוטו נכנס ופשוט נדהם אני מוצא את עצמי יושב שומע מוסיקה עם חיוך מפה לאוזן (שדרך אגב לא נמחק עד עכשיו) ופשוט לא מאמין שהשינוי כלכך גדול קיבלתי הרבה הרבה יותר ממה שציפיתי ואני ממש ממש מרוצה מכל השדרוג הזה.

מיותר לציין את האווירה אצל שי כי אני כבר מרגיש כמו בן בית שם - פשוט מדהים לקבל את כל מה שרציתי ויותר וכל זה באווירה טובה

אני רוצה לציין שלא חשבתי שסט שני חלקים יכול להגיע לעוצמה ואיכות כזאת

 

בקיצור אני מרוצה מאוד מהשדרוג הזה מזמין כל אחד שרוצה לבוא ולשמוע ולהתרשם.

 

שהיה לכולנו שבוע מצויין

 

*עריכה

תמונות יעלו בהמשך השבוע

פורסם

תתחדש אחלה סט של DLS קניתה, אני מעוד אוהב את הטוויטרים של DLS יש להם צלילים יפים שגיטרה הוא תופים מנגנים.

 

מה שכן הייתי הולך על הגברה יותר בריאה ואיכותית.

 

אבל אם אתה מרוצה מהתוצאה הסופית מברוק.

פורסם

אייל.

המכשיר מאוד נוח לכיוונים לדעתי

 

מוטי.

 

אני חושב שהמגבר הזה מצוין אני לא יכול להשוות אותו לאחרים אבל אני מאוד מרוצה ממנו ולאחר ניסיון מוצלח איתו ברכב הקודם שלי בחרתי בו שוב.

פורסם

בוקר טוב שי מה שלומך ?

תודה תודה על המחמאות

אני שמח שאתה מרגיש כמו שאתה מרגיש כשאתה מגיע אלינו

אני יכול לומר שההרגשה היא הדדית

אשמח מאוד אם תרים את הכפפה שמוטי זרק לך ובאמת תגיע לאחד ממפגשי הדרום

אני אישית מבטיח שאם תרצה להגיע אני אתלווה אליך

אני חושב שזה יהיה חשוב מאוד ומעניין מאוד להשמיע את הסטאפ שלך

תודה ושבוע נפלא

דרור

פורסם
אייל.

המכשיר מאוד נוח לכיוונים לדעתי

 

מוטי.

 

אני חושב שהמגבר הזה מצוין אני לא יכול להשוות אותו לאחרים אבל אני מאוד מרוצה ממנו ולאחר ניסיון מוצלח איתו ברכב הקודם שלי בחרתי בו שוב.

על איזה תדרים חתכת את הקומפוננטים ?

פורסם

שי שלום,

נשמח לדעת מה בדיוק הרכבת?

וכמה עלה לך כל פריט?

אישית אני מאוד רוצה לפנק את האביזה החדשה שלי ,התקציב 3000K

שמעתי על המלצות מ-"אהובי שי",אך אני מצפון בכלל

יש המלצות על התקנה באזורי??


×
×
  • תוכן חדש...