Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5826 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברים,

מישהו יכול להמליץ לי על מקום שמתעסק בשיפורים חיצוניים לרכב?

מה שנקרא בשפת העם ''שיפורים של ערבים'' (לא נאמר בכוונה לפגוע במישהו)..

 

אני מדבר על חצאיות,טמבונים ספורטיביים,גריל יפה וכל הסלט מסביב.

 

אני רואה כאן חבר'ה בפורום עם תוספות מעניינות מאוד,מאיפה!?

 

הרכב VW vento CL 1994 ,יש כמה חלקים של גולף MK3 שמתיישבים עליו בכיף,אבל לא הכל.

 

 

תודה מראש.

Volkswagen Vento CL 1.8 1994

פורסם

אם אין לך בעיה להגיע לכפר כנא אני אביא לך טלפון של מישהו שבונה קיטים ברמה גבוהה. הוא לא זול אני אומר מראש (זה לא קיט וצבע כללי ב2000 שקל). סתם דוגמה לרכב שהוא בנה:

jpiurl.jpg

2n24rqf.jpg

פורסם

תזמין לבד מחו"ל

www.tmtuning.com

אתר מאוד אמין, מחירים לא הכי זולים ברשת אבל גם לא יקרים (ממוצע מינוס), הרוב OEM ומה שלא אז סופר איכותי, ויש מבחר עצום.

 

בהצלחה.

ותזהר שלא תצא לך חשבונית באורך של רשימת סופר. :lol:

-----

פורסם

BMW ricer,

אין לי בעיה להגיע לכפר כנא,הם גם לא רחוקים ממני אני מנצרת עלית,

 

כמה זה יקר? מה הסכומים בערך שלא יהיה מדויק...?

 

Aviry,

בדקתי כבר באתר שנתת לי ,אין שם שומדבר מעניין לרכב שלי.

תודה בכל אופן.

 

 

 

עוד הצעות חברים...

Volkswagen Vento CL 1.8 1994

פורסם

סעיד מכפר כנא יכול להביא קיט איכותי עשוי פלסטיק ABS, ירכיב ויתאים בצורה מושלמת.

אצלו תוכל לבחורלבד את מה שתרצה מתוך דוגמאות שיש לו או מקטלוג.

מחירים אצלו סבירים מאוד ביחס לסדנאות אחרות.

פורסם

א. מזה מחירים סבירים? פחות או יותר לא צריך מדויק

ב. איך מגיעים אליו? אני לא מכיר בכפר כנא כלום

 

תודה על העזרה.

Volkswagen Vento CL 1.8 1994

פורסם

כדי לקבל מושג על מחירים תצתרך לשאול בכמה מקומות לצורך השוואה וגם לבדוק ב ebay.

דרך אגב אתה גם יכול לשאול את מקס שבאזור תעשיה ב' אם הו איכול ליבא לך חלקים רצויים.

אופן הגעה לסעיד: יורדים מהר יונה ובכיכר פונים ימינה לכפר כנא, ממשיכים ישר ועוברים את כפר משהד מצד שמאל.

אחרי שכביש מתעקל שמאלה עוברים סופר מצד ימין ואז משתלבים לנתיב ימני שמופרד מראשי באמצעות גדר. דלתות מוסך כחולות עם מדבקות.

פורסם
כדי לקבל מושג על מחירים תצתרך לשאול בכמה מקומות לצורך השוואה וגם לבדוק ב ebay.

דרך אגב אתה גם יכול לשאול את מקס שבאזור תעשיה ב' אם הו איכול ליבא לך חלקים רצויים.

אופן הגעה לסעיד: יורדים מהר יונה ובכיכר פונים ימינה לכפר כנא, ממשיכים ישר ועוברים את כפר משהד מצד שמאל.

אחרי שכביש מתעקל שמאלה עוברים סופר מצד ימין ואז משתלבים לנתיב ימני שמופרד מראשי באמצעות גדר. דלתות מוסך כחולות עם מדבקות.

 

 

מקס לא מתעסק בחצאיות וטמבונים,

אני יודע שאפשר להזמין אצלו פנסים ובקליות .

 

לגבי סעיד תודה רבה על התידרוך אני אקפוץ אליו לבדיקה.

Volkswagen Vento CL 1.8 1994

פורסם

תודה רבה לכולם,בסוף יצרתי קשר עם S M K tuning הבריטים,הם שולחים קיטים ושיפורים שונים גם לארץ,

קיטים איכותיים מאוד מקרבון ולא מפלסטיק,

 

יחד עם משלוח יצא לי קיט שלם ב2200ש''ח.

 

זה הקיט:

 

2008-06-24_14-23-45.jpg&rx=960

2008-03-01_14-08-03.jpg&rx=960

2008-03-01_14-07-16.jpg&rx=960

 

מה דעתכם? לדעתי הוא צנוע ו''קלאסי'' מצד שני ספורטיבי..מה אתם אומרים..

Volkswagen Vento CL 1.8 1994

פורסם

בתמונות האלה זה קיט לגולף MK3, החצאיות הקדמיות והצדדיות עשויות להתאים, אבל תבדוק מה עם החצאיות האחוריות.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

אחי אם אתה יכול לבטל את ההזמנה תבטל!

יש לי מישהו שיבנה לך ב2000 שלך קיט מושלם לרכב!

הטמבון הקדמי שהזמנת לא אהבתי בכלל, הטמבון האחורי והחצאיות בדיוק כמו ששמתי לגולף שלי

צור קשר אם הצלחת לבטל אני יפנה אותך אליו 0546615205

המון חלקים ותוספות לפולקסוואגן, וג'יפ סופה! 0546615205

×
×
  • תוכן חדש...