Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5843 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לכל חברי הפורום ערב טוב!

מחר אני אולך לראות רכב איביזה שנת 2000 דגם stella מנוע 1.4 60 כ"ס, 98000 קילומטר.

רציתי בבקשה לקבל חוות דעת על הרכב הנ"ל מבחינת:

1.צריכת דלק

2.אמינות

3.עלות אחזקה שוטפת

4.מחלות אופייניות לרכב

5.ומאוד חשוב לי המזגן,איך המזגן ברכב?

פורסם
לכל חברי הפורום ערב טוב!

מחר אני אולך לראות רכב איביזה שנת 2000 דגם stella מנוע 1.4 60 כ"ס, 98000 קילומטר.

רציתי בבקשה לקבל חוות דעת על הרכב הנ"ל מבחינת:

1.צריכת דלק

2.אמינות

3.עלות אחזקה שוטפת

4.מחלות אופייניות לרכב

5.ומאוד חשוב לי המזגן,איך המזגן ברכב?

 

 

אני לא אוהב את הרמת גימור הזאת STELLA אבל מה שנוח לך, היא מאוד חלשה.

 

 

1. הצריכת דלק מצויינת

2. אמינות סבירה סה"כ כל עוד הטיפולים בזמן והרכב במצב טוב לא יהיו בעיות מיוחדות.

3. לא החזקתי אחת כזאת אז לא יודע להגיד לך.

4. לא שידוע לי.

Seat Leon FR 2.0TSI

6speed manual

פורסם

אני לא מחפש רכב בעל ביצועים, זה רכב בשביל אבא שלי אני צריך שיקח אוטו לעבודה ובחזרה.

לאבא שלי כרגע יש פורד פיאסטה מדגם YOUTH זה גם אוטו לא חזק במיוחד:lol:.

השאלה שלי האם כדאי ללכת על הרכב הזה מבחינת הצרכים שלי?

פורסם

אם האוטו עונה על הצרכים, הוא בהחלט יכול להיות מועמד טוב. רק ממליץ קודם לאמת את הקילומטרז' לפי רציפות טיפולים - הוא ממש נמוך יחסית. 98,000 לשנת 2000.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

×
×
  • תוכן חדש...