Jump to content

alon04

  • הודעות

    284
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי alon04

  1. שלום חברים, מחפש המלצה מנסיונכם למכון בדיקה לפני קנייה באזור חיפה-קריות. לוקח טויוטה קאמרי 2014 היברידית רמת גימור xle לבדיקה. דרך אגב אשמח לשמוע את דעתכם על הרכב. תודה מראש
  2. יש מקום אחד נתן הצעת מחיר 7k נראה לי מוגזם
  3. הזכוכית יתנפצה
  4. שלום חברים, ובעיקר למומחי ואוהבי הונדה. בבעלותי הונדה אקורד קופה 2010 אני מחפש בנרות זכוכית לסאן רוף. חרשתי את כל הרשת ולא הצלחתי למצוא. אשמח לקבל הפנייה או המלצה מהיכן ניתן למצוא כזאת זכוכית במחיר הגיוני. תודה מראש
  5. שלום חברים, התלבטות קצת לא קשורה אך בכל זאת, בעוד כחודש מחזיר את הרכב ליסינג שלי ואצטרך לקנות רכב נוסף למשפחה(הרכב הפרטי הנוכחי מאליבו 2006 שאני לא מוכן להפרד ממנה). מצד אחד בא לי משהו מהנה ומעניין עם אופי אמריקאי ושלא רואים כל יום על הכביש כדי לממש את זה צדה את עיני ניסן מקסימה 2016-2017 רכב מרשים עם ביקורות מעולות ברשת אך לא הצלחתי למצוא חוות דעת ממישהו שיש בבעלותו או הייתה.(זאת אופציה שהלב אומר ללכת עליה ונראה לי תעלה לי חיוך על הפנים כל לחיצה על הגז בכל זאת מנוע 3.5 300 כ"ס). מצד שני ניסן אקסטרייל 2016-2017 1.6 דיזל רכב מצוין כשלעצמו מכיר כמה וכמה בעלים שמחזיקים את הרכב כבר מספר שנים ומאוד מרוצים(אופציה שהראש אומר ללכת עליה). אני יודע שאלו שתי רכבים משני סגמנטים שונים אבל בכל זאת אשמח לשמוע את חוות דעתכם. תודה מראש
  6. שלום חברים, לאחרונה אחרי החלפת מצבר התחילה לי תופעה של ריצוד תאורה בלוח השעונים כל פעם שאני מניע את הרכב וכל פעם שמערכת start/stop נכנסת לפעולה. האם מישהו נתקל או מכיר את התופעה? תודה מראש
  7. אשמח להמלצה למכון בדיקה לפני קניה מומלץ באזור קריות תודה
  8. שלום חברים, הולך לבדוק אווטלנדר 2015 למה צריך לשים לב? האם יש מחלות לרכב? מוכרח לציין שצדובר ברכב מאוד שמור עם 55000 ק"מ. תודה
  9. אני נוסע על איוניק שלקחתי אותה ביולי גם כן ממקום העבודה הרכב גמע כבר 35000 ואת כולם על ידי. ולהגיד את האמת שהרכב הפתיע אותי לטובה מבחינת ביצועים,יחסית מרווח ודגש על איבזור. ובהיתחשב בזה שאני איש של אמריקאיות.
  10. שלום חברים, אשמח לקבל את דעתכם מכל הבחינות לגבי הרכב שציינתי בכותרת. במיוחד מאנשים שמכירים אותו אישית. תודה מראש
  11. שלום חברים, בזמן נסיעה נדלקת מנורת check engine ואז הרכב נכבה. כשמעבירים לדלק זה לא קורה. הייתי אצל מתקין מערכות גז והוא לא הצליח לסדר את זה ולא הצליח לזהול את הבעיה. מה אתם אומרים? תודה
  12. שלום חברים, אני מחפש רכב לגרירת קראוון (1000 ק"ג) זה יכול להיות רכב שטח או פרטי. התקציב שלי הוא עד 27000. אשמח לשמוע את ההמלצות שלכם.
  13. שלום חברים, למביני עניין,הרכב עם מערכת גז יש בעיה כאשר אני לוחץ לטורים גבוהים האוטו מתחיל להיחנק ומפסיק לסחוב בנוסף נדלקת מנורה check engine אבל לא קבוע היא מהבהבת. האם מישהו נתקל בבעיה כזאת? מה יכולה להיות הבעיה? אני רוצה לציין שכאשר אני עובר לבנזין זה לא קורה. תודה מראש
  14. שואל בשביל חבר, מבקש המלצה לרכב 7 מקומות. שיהיה מינימום מודל 2013 אוטומט,מרווח הכי חסכוני שאפשר בצריכת דלק/דיזל שיהיה אמין תקציב עד 100k. תודה מראש
  15. חברים בבקשה צריך את עזרתכם.
  16. שלום חברים, היום בזמן שאישתי ההגה ברכב בנהיגת בוקר שיגרתית קרתה לה תקלה מוזה וקצת מפחידה. בזמן נסיעה פתאום נדלקה המנורה של tc והרכב התחיל להיעצר עד שנכבה,שזה חצי נחמה מה שמפריד התקלה שבזמן שהתחיל להאיט נעלם הגז והברקס. האם מישהו מכיר את התקלה או התופעה? תודה מראש
  17. שלום חברים, אני מחפש רכב בתקציב עד 20000 שיהיה זול לאחזקה ויחסית אמין ושיש לו יכולת לגרור קרוואן של 1000ק"ג. וכשאני אומר ליכולות גרירה אני מתכוון בלי לקרוע את הרכב ובמיוחד את הגיר. לאחר סקר קצר שערכתי ביד 2 ראיתי כאופציה פיג'ו 407 מודל 2008-2009,האם זאת אופציה מתאימה? אשמח לקבל עוד המלצות. יום טוב לכולם
  18. אם זה בדיוק השתמשתי הסורק נותן את הקודי שגיאה אבל data של עבודת החיישנים זה לא נותן. או שאולי אני לא יודע להשתמש מספיק טוב ב torque
  19. תוכל בבקשה להמליץ על סורק כזה.
  20. לפי התשובה שלך אני מבין שהתקלה היא תקלה אמיתית אך כרגע המערכת מתגברת עליה אבל זה לזמן מוגבל. האם אני הבנתי נכון? ועוד שאלה, בכמה פורומים בחול קראתי שיכולה להיות בעיה החיישן MAF וחיישן חמצן איך אני יכול לבדוק את החיישנים האם הם תקינים כדי לשלול או אם לא תקינים אז לגלות את הבעיה.
  21. חיים לא הבנתי יותר מדי מהתשובה שלך אתה יכול לפרט בבקשה. אני עדיין לא מבין איך זה שיש תקלה ברכב והרכב מתנהג כרגיל.
  22. אני עדיין לא בטוח מאיפה באה התקלה אך אני רוצה לציין שלמרות שמופיעים לי קודי שגיאה אלה אין שינוי בהתנהגות הרכב וגם אין שינוי בצריכת דלק. האם זה הגיוני?
  23. זה כל העניין שיכולות להיות הרבה סיבות אבל איך אפשר לדעת מה הסיבה המדויקת. איך אני יכול לבדוק את הקריאות של החיישנים?
  24. שלום חברים, לפני כחודשיים התחילו לעלות לי שתי קודי תקלה המצוינים בכותרת. לפי מה שקראתי יכולות להיות הרבה סיבות. כאשר אחת מהן ושהכי פשוט לטפל בה זה חיישן maf מלוכלך קניתי ספריי מיוחד לניקוי אך זה לא עזר. עכשיו אני לא יודע לאיזה כיוון ללכת. האם מישהו יודע איך אני יכול לאתר בדיוק את הסיבה לקושי שגיאה האלה?
  25. קודם כל תודה אבל איך אני יכול לדעת בוודאות?
×
×
  • תוכן חדש...