שלום חברים,
לפני כשבועיים קמתי בבוקר כמו בכל בוקר לנסוע לעבודה,ולהפתעתי אני מצאתי את הרכב שלי עם מראה שבורה אף אחד לא השאיר פרטים(האמת שגם לא הופתעתי). ישר באותו היום נסעתי למושך חברה, בחברה ביקשו ממני 1350 ש"ח על מראה+הרכבה וצביעה. לפני שביצעתי את ההזמנה אמרתי לעצמי אני יבדוק קודם באיביי ולהפתעתי גיליתי שם שהמראה שאני מחפש עולה עשירית מההצעת מחיר שקיבלתי בחברה.
ישר ביצעתי הזמנה המחיר באיביי כולל משלוח הוא 245 ש"ח. אבל היום להפתעתי קיבלתי מייל מ paypal שהם זיכו אותי על התשלום כיוון שהמשלוח לא יכול להתבצע לארץ,כיוון שיש איסור על חלקים בסגנון הזה.
עכשיו השאלה שלי האם כדאי לי לנסות להזמין את החלק מ seller אחר או שאין טעם?
האם קיים אתר ובו יש רשימה של חלקים שאפשר ליבא ואסור ליבא?
ממש לא בא לי לשלם 1350 ש"ח כי זאת גנבה לאור יום.
אני ישמח אם מישהו יכול להליץ על אופציות אחרות
תודה מראש
אלון