Jump to content

alon04

  • הודעות

    284
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי alon04

  1. אני כבר נוסע 5 שנים במיצובישי סופר לנסר מוסבת לגז אני נוסע 1500 ק״מ בחודש החסכון הוא מאוד משמעותי מבחינת בלאי, בלאי רגיל כמו לכל רכב ישן לא משהו מיוחד וכל הכתבה שהייתה בכלבוטק זה שטויות כל התחבורה הציבורית באירופה נוסעת על גז. ההוצאות שיש זה ההתקנה הראשונית וכל 15000 ק״מ הלפה של פילטרים שזה בערך 300 ש״ח. אם אתה מתכוון להחזיק את הרכב כמה שנים זה מאוד משתלם אבל רק שתדע שהמחיר של הגז עולה אם הדלק ביחד לפני 5 שנים כשהתקנתי את המערכת מכיר הגז היה 1.8 ש״ח והיום הוא כבר מעל 4 שקלים כך את זה בחשבון.
  2. תוכל לומר לי בבקשה מהי צריכת הגז של הרכבים האלה?
  3. חברה האם באמת אף אחד לא יכול לתת לי חוות דעת בנושא,אני באמת צריך את עזרתכם.
  4. ההסבה עולה בין 6500 ל 8000 תלוי באיזה מערכת מדובר יש הולנדית היא היותר יקרה ויש איטלקית שהיא יותר זולה וגם יותר נפוצה,הביצועים נפגעים מעט בערך 5% אבל הארנק שלך נהנה הרבה יותר מ 5% . אני אישית מאוד מבסוט מהמערכת גז ושתבין היא מורכבת על רכב מאוד ישן מיצובישי סופר לנסר 97. תגיד לי בבקשה האם יש באמת בעיות עם הגיר al4 ובכלל איך הרכב מבחינת אמינות? עד כמה הרכב הוא תמורה לכסף?
  5. שלום לכולם, רציתי בבקשה לדעת איזה פילטר דלק מתאים לפורד פיאסטה 2002 מנוע 1.3 . יש שתי סוגים: 1.פילטר דלק עם מגרעות על הציר. 2.אותו פילטר בלי מגרעות. תודה מראש
  6. ההתלבטות היא לא מערכת הגז כי יש לי במשפחה רכב על גז כבר 5.5 שנים שעבר 160000 ק"מ ואין איתו שום בעיה להפך כל טיפול שאני עושה לרכב השמן יוצא כמו חדש. וכמובן אני נהנה מהסכום שאני משלם בכל תידלוק שהוא כמעט חצי מבנזין. ההתלבטות היא בין שני הרכבי האלו אני אשמח לקבל עזרה.
  7. שלום לכולם! יש לי התלבטות בין שתי הרכבים הכתובים בכותרת, אני מחפש רכב מרווח ונוח ושלא יהיה יקר יחסית בתחזוקה וגם במחיר הקניה. שתי הרכבים מיועדים לעבור הסבה לגז כי זה יהיה רכב לפחות ל 7 שנים. מי בין שני הרכבים האלה נותן את התמורה הכי טובה לכסף. אשמח לקבל חוות דעת מבעלים של רכבים האלה. תודה מראש
  8. פיאסטה 2000-2002 רכב חיסכוני אמין מאוד בלי יותר מדי אלקטרוניקה, הדגם בשנתונים אלה מיוצר בגרמניה.
  9. אני מצטרף להמלצה על הפיאסטה, הייתה בבעלותי אחת מודל 95 1.3 במשך 8 שנים רכב מעולה בלי שום מחלות מיוחדות חוץ מקילופי צבע וקצת חלודה שהתחילה בגג. ובנוסף הדגם הזה מאוד חיסכוני אצלי הוא היה עושה 1:13.5 המנוע הוא בלי רצועת תיימינג ככה שזה גם חוסך אין צורך בהלפה הרצועה. לפי דעתי תמורה מצוינת לכסף את הרכב שלי מחרתי 3k.
  10. כן יש את המפתח הקטן. אבל בכל מקרה אני רוצה לעשות עוד מפתח שאני יוכל גם להניע איתוץ
  11. המפתח לא פותח את הבאג'.
  12. הרכב עבר 260000 ק"מ
  13. קיבלתי הצעת מחיר ל-4 בולמים של מונרו+2 תושבות בולם ב-1050 ש"ח(רק החלקים ללא עבודה),רציתי לדעת האם המחיר סביר?
  14. alon04

    אלפא 147

    איפה בדיוק בקריות נמצא מוסך GTA?
  15. alon04

    אלפא 147

    איפה יש מוסך כזה שמתמחה באלפות באזור עכו נהריה?
  16. alon04

    אלפא 147

    הלכתי היום לראות אלפא 147 105 כ״ס (יש אותה ביד 2 בצבע ירוק יד 4) האוטו ממש נראה טוב ומרגיש טוב בנסיעה ובתגובות שלו אבל לבעל הרכב אין היסטורית טיפולים והמחיר שהוא דורש 24k והוא אמר שאפשר להתגמש עוד, אבל כיוון שאין היסטורית טיפולים אז אני לא בטוח שאפילו כדאי לקחת לבדיקה. רציתי לקרוא את דעתכם? תודה מראש
  17. שלום! אולי תוכלו לעזור לי, אני מחפש פתח אוורור(של המזגן) צד שמאל פורד פיאסטה 2002. תודה מראש
  18. alon04

    אלפא 147

    נירא לי שזאת משימה לא פשוטה למצוא אחת כזאת שמורה עם קילומטרז' יחסית נמוך,קצת באסה. אני ימשיך להיות סבלני אולי תצוץ אחת ביד 2 כל האלפות עם קילומטראז' גבוהה וגם מספר ידיים גבוה.
  19. alon04

    אלפא 147

    טוב שיכנעתם אותי עכשיו צריך למצוא אחת במצב טוב שזה לא קל אני רואה לפי אתרי יד שניה וגם אין הרבה מבחר. עדיין לא הבנתי מה ההבדלים בביצועים בין 105 כ"ס ל 120 כ"ס?
  20. alon04

    אלפא 147

    למה צריך לשים לב כשבודקים רכב כזה? ומה עלויות טיפול יקרות? האמת היא שיש לי הזדמנות לקנות הונדה סיויק 2002 ידנית ממישהו במשפחה רכב במצב מעולה רכב מצוין אבל הלב אומר אלפא ואני מאמין שהאלפא תהיה הרבה יותר מרגשת אז אני ממש בהתלבטות האם כדאי להכנס להרפתקה ולריגוש עם האלפא או ללכת על משהו פרקטי ובטוח כמו ההונדה? תודה מראש
  21. alon04

    אלפא 147

    אני לא מצליח למצוא שם מידע אז אולי מישהו פה יכול לעזור אולי מישהו שיש בבעלותו רכב דומה.
  22. alon04

    אלפא 147

    לא הבנתי למה התכוונת?
  23. שלום לכל חברי הפורום! אני מעוניין לקנות אלפא 147 1.6 120 כ״ ס ידנית, אני ממש אוהב את הרכב מצאתי אחת ביד 2 עם 150000 ק״מ יד 2 ממש שמורה. אף פעם לא הייתה בבעלותי אלפא ורציתי לקרוא קצת את דעתכם מה אתם חושבים על הרכב האם 150000 לרכב כזה זה הרבה ולאיזה דברים צריך לשים לב גשבודקים רכב כזה? האם בשביל מישהו שלא הייתה לא אלפא בחיים זה יהיה כאב ראש להיות בעלים של אחת כזאת? תודה מראש
  24. השאלה שלי האם כדאי להוציא 31K על אוטו בן 10 שנים כבר כאשר בתוספת של 10k יש אופציות בשנתון הרבה יותר מתקדם, מה שכן ההונדה במצב מעולה ואני מקיר את כל ההיסטוריה שלה. תודה מראש
×
×
  • תוכן חדש...