Jump to content

alon04

  • הודעות

    284
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי alon04

  1. שלום חברים, אתמול התגלתה אצלי הבעיה הרכב הוא פורד פיאסטה 2002, בעיה קטנה אבל מעצבנת. מיכל מי הווישרים מלא, המתז האחורי עובד. ניקיתי את המתזים לא עזר. אני חשבתי אולי שהבעיה היא בפיוז אבל אין לי את דיאגרמת הפיוזים לכן אני לא יודע איפה הפיוז של המתזים נמצא. מה יכולה להיות הבעיה איזה פתרון אתם ממליצים?
  2. אני מכיר את מוסך נגה זה מוסך מורשה של UMI , אני מבקש המלצה על מוסכים לא מורשים אשר מתמכים במכוניות אמריקאיות. תודה מראש
  3. אני מחפש מוסך באזור חיפה קריות, עכו נהריה.
  4. שלום חברים, האם מישהו יכול להמליץ על מוסך שמתמחה באמריקאיות באזור הצפון? חוץ מהמוסכים המורשים. מוסך עם מחרים שפויים. תודה רבה מראש
  5. שלום חברים, התחדשתי בשברולט מאליבו 2006 רכב מטורף לפי דעתי. לצערי רק שלט אחד עובד. האם מישהו מכיר באזור הצפון מקום שמקודדים שלטים? חוץ ממוסך מורשה. תודה מראש
  6. אם אתה מעוניין(פותח השרשור) אני מוכר את הפיאסטה של אבא שלי מודל 2002 במצב מצוין וזאת הפיאסטה השניה שלו הסיבה שאני מוכר היא מעבר לרכב גדול יוצר.ליותר פרטים אתה יכול לפנות אלי בפרטי.
  7. alon04

    מרצדס c-class

    אני מחפש משהו שיהיה בו קצת פילפל,אני בטוח שההונדה רכב מעולה וגם נראה טוב אבל האם יש בו את הפלפל שיש בבמוו או במרצדס? האם יש חיה כזאת גם אמינות וגם הנאה מנהיגה בתקציב שציינתי?
  8. שלום חברים, הייתי רוצה לקבל חוות דעת על מרצדס c-class מודל 2001-2004 (לא מונית) מנוע 1.8-2.0 עלויות אחזקה שוטפות,אמינות,הנאה מנהיגה. התקציב הוא עד 45k. אם יש המלצות אחרות לרכב בסגנון אשמח לשמוע. אם מישהו יודע על מגרש בצפון שמתעסק ברכבים כאלה אז אני ישמח לקבל מידע, כי ביד 2 כל האקזמפלרים שם הם מעל 200000 ק"מ ומעל יד 4. תודה רבה מראש לכולם.
  9. איך אפשאר לבדוק תקינות של חוטי הצתה באופן עצמאי?
  10. 1.פיית תדלוק אוניברסלית לא משנה איזה מערכת מותקנת. 2.משך הדלוק הגז ארוך יותר אבללא משהו קריטי. 3.אני מתדלק בתחנה קבועה ביגלל המחיר שכיום אצלהם הוא 3.47 התחנה היא תחנה של חברת דלק טן נמצאת באזור תעשיה קרית ביאליק. מחיר הגז בדור אלון הוא 3.83
  11. בבעלותי מיצובישי סופר לנסרמונעת בגז זה כ-6 שנים אז ככה: 1. כל כמה קמ טיפול? אתה מבצע אותו במקביל לטיפול הרגיל? הטיפול נעשה כל 15000 ק"מ בטיפול מוחלפים 2 פילטרים שעלותם כולל עבודה 350-400 טיפול במערכת גז לא קשור לטיפול הרגיל של הרכב. 2. האם הוא מתבצע במוסך הרגיל שלך, או שאתה צריך לגשת במיוחד למוסך גפ"מ? הטיפול מתבצע אך ורק במוסכים שמתקינים מערכות גז 3. מערכת השמן- כמה היא 'אוכלת'? אתה ממלא לבד? מה העלות? אצלי ברכב אין משמנת המנוע עבר כבר 160000 ולא היו שום בעיות 4. יש איזו-שהוא טיפול גדול [כמו שיש לדוגמא טיימינג במנוע רגיל]? ואם-כן באיזה קילומטראז'? מה עלותו? אין שום טיפול גדול 5. מה ההליך בביצוע טסטס? הכול כרגיל או שיש עוד איזו-שהיא בדיקה? הטסט מתבצע באופן רגיל. אחרי ההסבה מגיע אליך רשיון רכב שבו רשום שהרכב מוסב לגז זה הכל,דרך אגב כשהרכב נוסע על גז הרבה פחות מזהם. וגם כשעושים טיפול 10000 שמן מנוע יוצא הרבה יותר נקי מאשר טיפול 10000 כאשר הרכב נסע על דלק.
  12. מה זאת אומרת חוטי הצתה קשים? לבדוק את זה כהרכב מונע?
  13. גם כשאני מניע ההנעה לא חלקה,בסיבובי סרק מגמגם וגם בנסיעה רגועה מגמגם.
  14. שלום חברים, עוד פעם אחרי יומיים אני צריך את עזרתכם. מדובר באותו רכב מיצובישי סופר לנסר 97 אוטומט אחרי שבעיית הטורים סודרה הופיעה בעיה חדשה אז ככה אתמול נסעתי הכל היה בסדר הרכב נסע חלק איך שהגעתי לעליה נתתי קיק והרכב פתאום התחיל לגמגם והפסיק לסחוב,יש מין הרגשה שהרכב עובד על 3 בוכנות. אני יודע יכולות להיות המון סיבות לבעיה. חשבתי להתחיל מהכי קטן כמו חוטי הצתה אז השאלה איך אני יכול לבדוק תקינות של חוטי הצתה בסביבה ביתית? וחוץ מזה אני אשמח אם מישהו יוכל לפרט אלו עוד סיבות יכולים לגרום לבעיה? תודה רבה מראש לכל המגיבים.
  15. ניקיתי את המצערת ומנוע צעדים והבעיה עדיין קיימת. יש עוד רעיונות למישהו?
  16. שלום חברים! יש לי בעיה מעצבנת מאוד ברכב (סופר לנסר 1997), כאשר הרכב קר ואני מניע הטורים לא עולים, אם אני מתחיל ישר בנסיעה אחרי הנעה הרכב לפעמים נכבה. האם הבעיה היא המחלה המפורסמת של סופר לנסר שזה מנוע צעדים? אם כן אני אשמח אם מישהו יוכל להמליץ לי על מקום באזור עכו נהריה או חיפה והקריות שאני יכול לרכוש קיט לשיפוץ מנוע צעדים. איזה עוד מעיה יכולה להיות חוץ ממנוע צעדים במקרה שלי? תודה רבה מראש
  17. שלום חברים! אני מנסה לעזור לקרוב משפחה למצוא רכב ואני מאוד ישמח לקבל את הדעות וההמלצות שלכם. אני מחפש רכב בתקציב עד 20000 דרישות: עדיף מקטגורית הסופר מיני אבל לא מחייב גיר רגיל דגש חזק על אמינות דגש חזק על חיסכון בדלק ואחזקה שהרכב לא יהיה יותר מ10 שנים על הכביש. כרגע הרכב שצד מאוד את עיני הוא סקודה פאביה מהשנים 2003-2004 מה אתם אומרים? כמובן אני מעוניין לקבל המלצות על רכבים אחרים רלוונטים. תודה מראש
  18. במיצובישי סופר לנסר שלי התעקם לי ג'אנט מגנזיום אחד ביגלל תאונה קטנה.(מדובר בג'אנטים שהגיעו עם הרכב) אני ממש רוצה להמנע מקניית 4 ג'אנטים. אני מעוניין לקנות ג'אנט אחד. מצאתי באזור הקריות באחד המגרשים אבל הוא מוכר רק סט של 4 ובמחיר מופקע של 800 ש"ח לג'אנטים בני 16!!!! אני מאוד ישמח אם מישהו יוכל להמליץ לי על עוד אפשרויות באזור הקריות או שיש פה מישהו שיש לו כזה ג'אנט ומוכן למכור אחד. תודה רבה מראש
  19. שלום חברים, בתקופה האחרונה שמתי לב שברכב של אבא שלי (פורד פיאסטה 2002) יש ריח חזק של דלק בתוך הרכב במיוחד כמד הדלק מראה בערך רבע מיכל. אני רוצה לציין שהרכב היום עבר טסט בלי שום בעיות ושבוע שעבר בוצעה טיפול ולא מצאו שום בעיה. האם מישהו יוכל לומר מה יכולה להיות הסיבה? בהתחלה חשבתי שאולי בטעות נשפך דלק בתדלוק אבל אבא שלי אומר שזה כבר ככה תקופה. תודה מראש
  20. בוקר טוב חברים, אני צריך עזרה דחוף יש לי סופר לנסר 97 עם ג'אנטים מגנזיום סטנדרטיים (ג'אנטים שאוטו הגיע איתם מהחברה למי שמכיר), ג'אנט אחד התעקם עקב תאונה קטנה, אתמול חרשתי את כל המגרשים באזור הצפון ורק במגרש אחד מצאתי אבל הוא לא מסכים למכור הוא מוכר רק סט של 4 והוא רוצה 800 ש"ח, אני חושב שזה מוגזם לג'אנטים משומשים בני 16. אני ישמח אם מישהו יוכל להמליץ לי על מקום באזור הצפון שאני יוכל לרכוש שם ג'אנט 1. או שאולי יש פה מישהו שיכול להשיג ג'אנט כזה אני ישמח אם יצור איתי קשר בפרטי. תודה לכולם מראש
  21. האם יש לי עוד אופציות?
  22. שלום חברים, קרוב משפחה מחפש רכב עם הדרישות הבאות: תקציב 35000 בלחץ,אוטומט, לא פחות מ- 1600 , שנתון 2006 ומעלה. אני ישר המלצתי לו על ניסאן אלמרה פרפקט 2006 אבל ממש קשה למצוא אקזמפלר טוב של רכב כזה רובן עם עבר של השכרה ועם קילומטרז' ממש גבוהה. אשמח לקבל המלצות נוספות מהמומחים. תודה מראש
  23. הרכב הוא יד 2 שתי ידיים פרטיות לפי מחירון לוי יצחק 39000 מבחוץ ומפנים נראה מצוין הכל עובד באוטו. המנוע עובד חלק ובנסיעה מרגיש מצוין לא לקחתי אותו לבדיקה לכן אני לא יודע להגיד פרטים לעומק. אני רוצה לדעת האם משתלם גם מחינה כלכלית וגם מחינה כספית? תודה מראש
  24. שלום חברים! נפלה לידי הזדמנות לרכוש פיז'ו 407 שנת 2006 128000 קילומטר ב28000 רציתי לשמוע את דעתכם האם העסקה משתלמת ובכלל חוות דעת כללית על הרכב. אני רוצה לציין שאני מחפש רכב מהסגמנט הזה ואני לא בדיוק נעול על משהו מסוים. תודה מראש
  25. אני בטוח שבאור יהודה זה מכון בדיקה בצוין, אבל אני צריך המלצה על מכון בדיקה באזור חדרה. תודה
×
×
  • תוכן חדש...