Jump to content

alon04

  • הודעות

    284
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי alon04

  1. תתחדש קנייה מצוינת מחיר טוב, סע בדרכים טובות. אם אפשר לשאול איזו יד הרכב?
  2. שתי הפיאסטות שהיו לי היו עם עבר של השכרה
  3. רכב מאוד אמין ומאוד זול לאחזקה, היו בבעלותי שתי פיאסטות אחד מודל 1995 שירתה אותי נאמנה 8 שנים ועשתה 280000 ק"מ והמנוע עבד כמו שעון שוויצרי. והפיאסטה הזאת הוחלפה בפיאסטה מודל 2002 ששירתה אותי 3 שנים וכשמכרתי אותנ היה 142000על השעון והמנוע ולא היו שום בעיות ממש נהנתי מהרכב. הרכב הזה נותן תמורה מלאה לכסף אבל 10.5k זה קצת יקר. מבחינת אמינות של המנוע אין לך מה לחשוש בדגמים האלה המנוע הוא מדגם endura בלי טיימינג. אומנם מנוע לא הכי חזק אבל נחשב לאחד האמינים של פורד. ועוד משהו קטן שהוא ערך מוסף דגמי הפיאסטה שיוצרו בין השנים 2000-2002 מיוצרים בגרמניה זה מצוין ברשיון רכב . שיהיה בהצלחה
  4. שלום חברים, מישהו יכול להמליץ על זגג מקצועי לרכב באיזור חיפה והקריות? תודה מראש
  5. לפני כחודשיים בוצע טיפול לרכב שבסגרתו הולפו הרפידות והצלחות, הטיפול בוצע במושך מורשה והחלפים מקוריים. עדיין לא צרגיש נוח עם כוח הסלימה של הרכב ראיתי בebay כל מני דיסקים מאווררים ורפידות קרמיות במחירים שפויים אבל המשלוח מטורף.
  6. שלום חברים, ברשותי שברולט מאליבו 2006 אני מעוניין לשפר את יכולת הבלימה מה האפשרויות שלי כאן בארץ? תודה מראש
  7. הציעו לי צמיגים Dunlop sp touring t1 ב-900 ש"ח לרביעיה. מה אתם אומרים על הצמיגים ועל המחיר שנתנו לי? תודה מראש
  8. לפי התיאור שלך יש לך בעיה בסטארטר. תנסה לקחת מוט ברזל או משהו דומה ותיתן כמה מכות על הסטארטר ואז תנסה להניע אם הרכב יניע אז הבעיה בודאות בסטארטר. שבוע טוב
  9. מה אתם אומרים על: פרטי הצמיגתיאור הצמיג: 175/70 R13 82H LM701 dunlop? או falken 82 t-tl
  10. איך אני בודק את זה?
  11. התקציב הוא עד 300 ש"ח לצמיג. הצמיגים שכרגע על הרכב הם dunlop והאמת שאני לא כל בל מבסוט מהם. האם האתר tires4you עושה באמת השוואת מחירים ונותן את המחיר בגי זול שאפשר למצוא? אני ישמח לקבל המלצה כל פנצ'יריה מומלצת באזור עכו קריות או נהריה
  12. שלום לכולם, הגיע זמן להחליף צמיגים אני מעוניין בהמלצה ממביני עניין על צמיגים מידה 175/70/13. וכמובן גם מחפש המלצה על פנצ'ריה עם באזור עכו נהריה או קריות. תודה מראש לכולם
  13. פיאסטה מודל 2000-2002 רכב מאוד אמין,זול לאחזקה,חסכוני בדלק,מזגן מצוין. אני ממליץ מנסיון עם שתי פיאסטות כאלה שהיו לי במשפחה. לא מזמן מכרתי את שלי שנת 2002 ב 8.5k. תמורה מלאה לכסף.
  14. אצלי צריכת הגז כאשר כ-90% מהנסיעה שלי היא בעיר ומזגן בלי הפסקה היא 1:7 בערך, אבל בכביש זה מאוד משתפר אני עשיתי שתי נסיעות ארוכות אחת לים המלח ואחת לאשדוד והצריכה הייתה 1:10.5 כאשר כל הדרך המהירות הממוצעת הייתה 110. ל- yosini: לפני המאליבו נהגתי על סופר לנסר 97 מוסבת לגז כ-7 שנים ולא הייתה שום בעיה באמינות הרכב בגלל הגז אלא רק בלאי טבעי. לכן כשחיפשתי רכב אפילו לא חשבתי לקנות משהו אחר אלא רק רכב מוסב לגז. אם יצא לך להיות באירופה במיוחד באיטליה או באסיה אז חצי מהמכוניות שם נוסעות על גז. נכון שיש מכוניות שהגז ממש מציק למנוע כיוון שטמפרטורת בעירה שלו גבוהה יותר. צריך לעשות שיעורי בית לפני שמתקינים אבל אם מדובר ברכבים אמריקאים במיוחד אם המנועים הישנים והטובים אז אין אם זה שום בעיה ואני אומר את זה אחרי סקר ענק שעשיתי לפני שקניתי את המאליבו שלי שאני נהנה ממנה מכל רגע. אז מי שמפחד להסב את הרכב לגז שימשיך לפחד כי זה טוב לנו לאנשים שנוסעים על גז ככה המחיר לא יעלה(כמו שקרה עם הסולר.שהתחיל בשקל אחד לליטר ועכשיו יותר יקר מהבנזין) .
  15. אני גם סטודנט והחלטתי לפנק את עצמי וקניתי מאליבו 2006 כבר מוסבת לגז, אני נוסע כ 2000 ק"מ בחודש וההוצאות דלק כ-800 ש"ח אגרת רישוי לא משתנה כשהרכב מוסב לגז. אני רוצה לציין שאני נהנה בכל פעם שאני מתיישב מאחורי ההגה. זה גם הרכב השני שלי שמוסב לגז.
  16. alon04

    משפחתית עד 40k.

    אני הייתי גם בהתלבטות בין הדגמים שציינת עד שיצאתי קצת מהקופסא וקניתי שברולט מאליבו 2007 אומנם הרכב כבר בן 6 אבל הוא הרבה יותר ממשפחתית ונותן תמורה הרבה יותר גבוהה לכסף מהרבה רכבים חדשים אפילו. גם הצריכת דלק יחסית למנוע גדול(3.5 6צלינדרים) לא רעה. את שלי קניתי ב39k.
  17. שלום חברים, אח שלי מתגורר בחול לאחרונה רכש רכב פולקסווגן טיגואן 2010 מנוע 2.0 tsi הבעיה היא שהוא מתלונן שצריכת הדלק מאוד גבוהה. רוב הנסיעות שלו בעיר הוא אומר שהרכב עושה 1:5 מה שלא כל כך הגיוני לפי kml הרכב אמור לעשות 1:10. וגם לפי מה שאני יודכ מנועי tsi די חסכוניים. הרכב עבר 35000 ק"מ. אשמח לקבל מידע על צריכה ממישהו שיש בבעלותו כזה רכב או שמכיר מישהו עם כזה רכב. תודה מראש
  18. בבעלותי שברולט מאליבו 2006 נרכשה לפני כחודשיים וגם אצלי הצריכה היא 1:7.5 כאשר רוב הנסיעות בעיר עם מזגן בכביש זה ממש משתפר ל 1:10. עשיתי את הבדיקה של צריכת דלק כמה פעמים וגם בדקו את הרכב במוסך מורשה חיברו אותו למחשב ולא ראו שום דבר חריג. גם בפורומים בחול קראתי שזאת צריכה הגיונית.
  19. אני קניתי את הרכב לפני כחודש והמצבר ברכב עוד לא בן שנה(12/12) בעל הרכב הביא לי חשבונית של קניית המצבר. האם זה הגיוני שהמצבר כבר מת?
  20. שלום חברים, היום כשהחנתי את הרכב בשעות הערב התחילה תקלה של נפילת מתח ברכב זה קרה כאשר סיבבתי את ההגה במקום, פתאום התאורה בלוח שעונים התחילה לרצד והאורות נהיו חלשים ומה שהכי הפריע זה שבמהלך סיבוב ההגה ההגה כאילו נתקע מספר פעמים. אני מאוד מבקש עזרה מהמומחים לחשמל וגם אם מישהו יוכל להמליץ לי על חשמלאי טוב באזור הקריות עכו או נהריה. תודה רבה מראש לכולם.
  21. אז מה ההבדל במנועים של 2006 ו2007 שמוסיף עוד 20 סוסים?
  22. שלום חברים, לפני כחודש רכשתי מאליבו 2006 חוויה של רכב לפחות לטעמי ממש נהנה ממנו. רק יש לי שאלה למומחים כאן הרכב שלי בא עם הספק של 200 סוסים בדגמי 2007 דגם בדיוק כמו אצלי עם אותו מנוע מגיע אם 221 סוסים. השאלה היא האם זה הבדל בגרסת תוכנת ניהול מנוע אם כן איך אני יכול לבצע את העידכון והאם אני ירגיש את ההבדל בין 200 סוסים ל 220 סוסים? תודה מראש לכל המגיבים
  23. השמן שאתה צריך הוא בעל צמיגות 5W30,לפי היצרן זה שמן של חברת acdelco 5 ליטר הוא יחסית זול. אני לאחרונה רכשתי מאליבו 2006 ואת הטיפול הראשון עשיתי במורשה וזה השמן שהשתמשו בטיפול.
  24. אין בעיה עם הפיוז עשיתי בדיקה, אך התקלה לא תוקנה אבל המתזים התחילו פתאום לעבוד לסירוגין. אולי יש בעיה במגעים של ידיד ההפעלה,איך אפשר לבדוק את זה?
  25. היכן נמצא פיוז F12 איך אני מזהה אותו?
×
×
  • תוכן חדש...