ערב טוב חברים,
היום התחילה הבעיה,כשאני משלב להילוך רוורס או דרייב מתקבלת מכה חזקה מהגיר.
לשם שינוי בנסיעה הגיר מתפקד מצוין.
לפני כשבועיים החלפתי שמן גיר כולל הפילטר השמן והפילטר מקוריים לפי ספר יצרן.
הרכב עם 135000 קילומטר.
אשמח לעזרה וחוות דעת.
תודה מראש
בבעלותי מאליבו 2006 עם 135000,למרות שלפי הוראות יצרן צריך להחליף פלאגים ב 160k אני החלפתי ב 100k העסק לא כל כך יקר פלאג אירודיום של acdelco(היצרן המקורי) עלה לי40 שקלים לאחד.
אכן אני בעלים של מאליבו 2006 מנוע 3.5 כבר שנתיים צריכת הדלק בעיר עומדת בין 7.5 ל 8 ק"מ לליטר. בכביש אפשר להגיע איתה גם 12 ק"מ לליטר.
מאוד ממליץ על הרכב.
[h=2][/h]
שלום חברים!
הרכב אצלי כ 4 חודשים בעיה הזאת קיימת מאז הקנייה, בעמידה בניוטרל הטורים נמצאים על 1100.
כשאני משלב לדרייב הטורים יורדים לאזור ה 800.
אני רוצה לציין שהרכב גם טוחן דלק אומנם הנסיעות הם 95% מהזמן הצריכה עומדת על 1:7.5.
בנוסף אני רוצה לציין שחיברתי את הרכב לסורק תקלות פשוט וגם לסורק תקלות במוסך ובשני המקרים לא נראו תקלות.
מישהו אולי מכיר את הבעיה?
עוד משהו שלא קשור לבעיה:
האם מישהו יודע איפה נמצא המח של נעילה מרכזית ברכב הזה?
תודה מראש חברים
שלום חברים!
הרכב אצלי כ 4 חודשים בעיה הזאת קיימת מאז הקנייה, בעמידה בניוטרל הטורים נמצאים על 1100.
כשאני משלב לדרייב הטורים יורדים לאזור ה 800.
אני רוצה לציין שהרכב גם טוחן דלק אומנם הנסיעות הם 95% מהזמן הצריכה עומדת על 1:7.5.
בנוסף אני רוצה לציין שחיברתי את הרכב לסורק תקלות פשוט וגם לסורק תקלות במוסך ובשני המקרים לא נראו תקלות.
מישהו אולי מכיר את הבעיה?
עוד משהו שלא קשור לבעיה:
האם מישהו יודע איפה נמצא המח של נעילה מרכזית ברכב הזה?
תודה מראש חברים
בוקר טוב חברים,
הרכב הנ"ל בבעלותי כחודשיים הספקתי לתדלק אותו 4 תידלוקים וכל פעם צריכת הדלק יצאה בין 1 ל-7.5-8 יש לציין ש90% מהנסיעה היא בתוך העיר.
האם זה תקין??
לפני כ 3 חודשים הייתי במצב כמו שלך,בסופו של דבר רכשתי אלמרה פרפקט 2003 מנוע 1.8 הרכב די נוח מאוד אמין וזול בתחזוקה,צריכת דלק ממוצעת נסיעות רק בעיר כ 10 ק"מ ביום היא 1:9.5.
ממליץ בחום.
בהצלחה
שלום חברים,
לפני יומיים קניתי ניסאן אלמרה 2002 מאוד מבסוט מהרכב, אבל יש לי בעיה עם הנעילה המרכזית ברגע שאני לוחץ על כפתור הנעילה דלת הנוסע
הקידמית והבגאז' לא ננעלים, זה ממש גורם לאי נוחות.
מה יכולה להיות הבעיה?
תודה מראש לכולם
שלום חברים,
היום בשעה טובה רכשתי ניסאן אלמרה 2002 הרכב במצב מצוין אבל דורש ניקוי יסודי מבפנים.
אני מחפש מקום מומלץ באזור הצפון שמבצע חידוש פנים הרכב.
שמח לקבל המלצות.
תודה מראש
שלום חברים,
לפני כשבוע התחילה לי הבעיה בזמן הנעה הסטרטר מסתובב אבל לוקח כ-8 שניות עד שהרכב מניע.
החלפתי פלאגים אבל הבעיה לא נפתרה.
מה יכולה להיות הבעיה?
תודה מראש לכולם
הרכב ישמש אותי לנסיעות לעבודה כ 60 ק"מ ביום כביש עם עליות.
הצרכים המרכזיים שלי אמינות וחסכון באחזקה ובדלק.
יש גם מחשבה לקחת מימון וללכת על יונדאי i10 מנוע 1.0 רק אני מודאג שלרכב לא יהיה "נוח" עם העליות.
מה אתם אומרים?
תודה מראש
בוקר טוב חברים היום בבוקר נדלקה מנורת מנוע חיברתי את סורק התקלות והופיע תקלה מספר P0300 והרכב כמה דקות לא סחב,אחרי הדקות האלה חזר להתנהג כרגיל.
האם למישהו מוכרת התקלה?
יום טוב
לגבי מ'ס 2: היה לי את אוצו הרכב אם אותה בעיה. הבעיה היא פשוטה צינור ניקוז מים סתום. הפתרון גם מאוד פשוט לפתוח את הסתימה עם לחץ אויר. צינור ניקוז נמצא בצד של נוסע מתחת לשתיח בצד שמאל למעלה .