Jump to content

alon04

  • הודעות

    284
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי alon04

  1. אני רכשתי מאליבו 2006 לפני כ 4 חודשים וגם אני נתקלתי באותה בעיה, הלכצי עם זה לחשמלאי שלי והוא הסביר לי בדיוק אותו הדבר כמו שהסבירו למגיב מעלי. החשמלאי שלי פתר את הבעיה על ידי קיצור בין הפלוס של המצבר לאלטרנטור ומאז הבעיה לא חזרה מבחינת כסף העניין הסתיים ב 100 ש'"ח. אם אתה מאיזור עכו נהריה תיצור איתי קשר בפרטי ואני יסביר לך היכן נמצא החשמלאי.
  2. יתכן והבעיה במייצב טורים, אצלי במשפחה יש סופר לנסר 97 שגם מוסבת לגז והייתה לי את אותה הבעיה.
  3. פיאסטה 2002 וישאר לך עוד הרבה עודף. רכב פשוט אמין מאוד אחזקה זולה ודי חסכוני. מתאים מאוד בתור רכב ראשון. אני אומר מנסיון היו במשפחה 2 פיאסטות. בהצלחה.
  4. חיישן esp תקול. זאת תקלה נפוצה בדגמי אודי כמו שלך. אצל חבר קרה אותו דבר באודי a6 2004 דיזל. http://m.ebay.com/sch/i.html?kw=Yaw+rate+%3A+8E0907637A&epp=24&pgn=1&cmd=SREF&cid=0 זה לינק לחיישן המדובר.
  5. האטם של acdelco הוא האטם המקורי של שברולט אז למה שהוא יהיה בלי טבעות המתכת והאטמים האחרים עם? דרך אגב מחיר הקיטמשל Victor reinz בערך חצי מהקיט של acdelco. בארץ מוכרים רק את המקורי של acdelco והיום מצאתי מקום שאנימחכולצלהשיג אותו ב 600 שח כולל מעמ. מה אתם אומרים?
  6. מה זאת אומרת חיזוק מתכתי?
  7. כבר שלחתי ל איזה 4 סלרים הודעות בפרטי ואף אחד לא מסכים לשלוח בארץ והיה אחד שהסכים אבל המחיר של הסט כולל משלוח הוא פחות או יותר מה שמבקשים ממני בארץ.
  8. אני מצאתי את זה:http://item.mobileweb.ebay.com/viewitem?sbk=1&nav=WATCHING&itemId=130893137858 העניין בוא שזה הוא סט לא מקורי (לא של acdelco),זה קיט שמיוצר באירופה, מה אתם אומרים? אני מאוד מעוניין במקורי אבל לא הצלחתי למצוא מישהו שעושה משלוח לארץ. דרך אגב במוסך מורשה הציעו לי את הקיט אטמים ב800שח כולל מעמ כבר,אבל גם להם אין את הקיט במלאי ואמרו שיש זמן המתנה של חודש. אני אשמח לקבל המלצה על מוסך שיוכל לבצע את העבודה באיזור עכו נהריה קריות.
  9. שלום חברים, האם מישהו מכיר את התקלה הנ"ל(המצוינת בכותרת)? במוסך מורשה רוצים 2k עבור התיקון עבודה+האטם מקורי, מה אתם אומרים? תודה מראש
  10. היום הייתי במספר מוסכים והאבחנה היא נזילה מאטם סעפת יניקה. הצעת מחיר שקיבלתי מ 2 מוסכים מורשים ואחד מוסך לא מורשה היא 2000 שח חלקים+עבודה האם זה הגיוני? אני אשמח אם מישהו יכול להמליץ על מוסך באזור עכו נהריה או באזור חיפה וקריות שיתן מחירים יותר סבירים. תודה מראש
  11. פורד פיאסטה מהשנתון 2000-2002 אמינות גבוהה מאוד זול מאוד באחזקה ותמורה טןבה מאוד לכסף.
  12. לאחר 3 חודשים אם המאליבו אני יכול להגיד שזאת תמורה מלאה לכסף ואף יותר.ובמסקנב שלי בתקציב של עד 40k זה הכי טוב שאפשר לקנות היום. היום נסעתי עם חבר על הומדה סיויק 2010 שעלתה לו 95k ואני רוצה להגיש לכם שאין מה להשוואות בין המאליבו שלי להונדה שלו שעלתה פי 3 חוץ מזה שההונדה גיר רגיל שמבחינתי זה היתרון היחידי.
  13. לאחר 3 חודשים אם המאליבו אני יכול להגיד שזאת תמורה מלאה לכסף ואף יותר.ובמסקנב שלי בתקציב של עד 40k זה הכי טוב שאפשר לקנות היום. היום נסעתי עם חבר על הומדה סיויק 2010 שעלתה לו 95k ואני רוצה להגיש לכם שאין מה להשוואות בין המאליבו שלי להונדה שלו שעלתה פי 3 חוץ מזה שההונדה גיר רגיל שמבחינתי זה היתרון היחידי.
  14. אני רוצה לציין שהרכב לא מתחמם ואין שום תופעות מוזרות בנסיעה או בעמידה.
  15. אני מקווה שאפשר להבין משהו מהתמונות כי תא המנוע כל כך סבוך במאליבו שזה הכי טוב שהצלחתי לצלם!
  16. היום בבוקר הסתכלתי עם פנס וראיתי מין מים יבשים על הגיר ממש מתחת למיכל מים. הנעתי את הרכב חיכיתי עד שהגיע לטמפרטורת עבודה והמאווררים התחילו לעבוד ועדיין לא שמתי לב לשום דבר חדוד אבל עצם העובדה שאני רואה את החומר האדום של המים על הגיר אז בטוח יד נזילה איפשהו. הבייה זה האיתור שלה בתנאים בתיים. אני אשמח אם מידהו יכול להמליץ לי על מוסך לא מורשה המתמחה ברכבים אמריקאים באזור עכו נהריה קריות. במאליבו אין גישה פשוטה לרדיאטור ואין לרגיאטור פקק. תודה רבה מראש לכולם
  17. בוקר טוב חברים, יש לי תופעה מאוד מוזרה ברכב הרכב מאבד מים בכמות מאוד מכובדת אני מוסיף כל שבוע בערך 300cc, הרכב נבדק ואין שום נזילות הכל נראה תקין. מה אתם אומרים מה זה יכול להיות? תודה לכולם מראש
  18. alon04

    סובארו B4 - גפ"מ

    בשלב הראשון אני מקשיב למנוע כאשר הוא מונע על גז שהוא לא מזייף, השלב הבא נעשה ממוסך מורשה להתקנת מערכות גז רצוי לעשות את הבדיקה במוסך שהתקין את המערכת סספציפית על הרכב הספציפי שאתה מעוניין לקנות. וקצת לחיזוק: אל תפחד מרכב מונע גפ"מ הכיס שלך רק יהנה מזה, אצלי יש במשפחה שני רכבים מונעים גפ"מ. בהצלחה
  19. קודם כל אין מה לפחד מהגפ"מ,אצלי במשפחה יש שני רכבים מונעים גפמ אחד מהם כבר 7 שנים מונע גפמ ובגלל במשך 7 שנים מאוד השתלם אז גם את הרכב השני קניתי כבר מוסב. את הבדיקה של המערכת מומלץ לעשות במוסך מורשה אשר מתקין מערכות גפמ. העניין עם הגפמ שבאמת יש רכבים שיותר מתאימים לעבוד עם גפם ויש פחות.
  20. סובארו b4 מודלים 2006-2008
  21. אני קניתי את שלי עם מערכת גז וזה הרכב השני שלי במשפחה שמונע על גז הרכס הראשון אצלי כבר כ 7 שנים נוסע על גז ואין שום בעיות.המאליבו באמת אוכלת 1:7 בעיר עם מזגן אבל בכביש כמו משפחתית סטנדרטית אבל ההנאה והתמורה לפי דכתי שווב את המחיר שאתה משלם על הדלק.
  22. עם הנסועה שלך לא גבוהה ממליץ על מאליבו מודל 2006-2007 תמורה מלאה לכסף ורכב רמה אחת או אפילו יותר מהמשפחתיות הרגילות.
  23. אני בופו של דבר רכשתי מאליבו 2006 מפרטי לפני כחודשיים ואני רוצה לומר שכל פעם שאני מתיישב מאחורי ההגה עולה לי חיוך על הפנים תמורה מלאה לכסף ואף יותר חבר קנה באוטו זמן הונדה סיויק 2010 שעלתה לו פי 2.5 מהמאליבו שלי ואין בכלל מה להשוות המאליבו ברמה אחת לפחות מעל. אולי צריכת הדלק יותר גבוהה אבל ההנאה והתמורה הרבה יותר גבוהה מכל רכב שתוכל לקנות במחיר במצחיק ההמאליבו נמכר. תנסה לחפש רק מפרטי יש הרבה אקזמפלרים.
  24. שברולט מאליבו דגם lt מנוע 3.5 תמורה מלאה לכסף מנועים מאוד מתאימים לעבוד עם גז. ישאר לך עוד די הרבה עודף.
×
×
  • תוכן חדש...