Jump to content

alon04

  • הודעות

    284
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי alon04

  1. על איזה בולמים הייתם ממליצים לסופר לנסר?
  2. אצלי על המפתח אין שום כפתורים זה נראה כמו מפתח רגיל של פורד 300 ש״ח זה ממש יקר זה הגיוני בכלל?
  3. שלום חברים! אני מבקש עזרה בבקשה,האם מישהו יודע איפה אפשר לשכפל מפתח לפורד פיאסטה 2002 באזור הקריות והאם זה מפתח פשוט שאפשר לשכפל בכל מקום? תודה מראש
  4. פורד פיאסטה 96-97 רכב אמין חסכוני וזול לאחזקה, הייתה לי אחת כזאת שמונה שנים חוץ מדלק וטיפולים שגרתיים ופעם אחת משאבת מים לא היו שום תקלות ממש סוס עבודה!!!
  5. יש למישהו מושג כמה אמורים לעלות לי 4 בולמים כולל תושבות לבולמים כולל עבודה? תודה מראש
  6. שלום לכולם! רציתי בבקשה לקבל חוות דעת על שני הרכבים האלה, אמינות, צריכת דלק,מחלות,עלות אחזקה שוטפת. אשמח לקבל חוות דעת מאנשים היו בבעלותיהם רכבים האלה. צודה מראש
  7. איפה בדיוק נמצאים ״המרזבים״ בתא מטען?
  8. שלום לכולם! יש לי את הרכב שכתוב למעלה אני שמתי לב בימי גשם שהיו שלטע מטען חדרו מים והשטיח והקרש היו רטובי ואפילו נוצרה שלולית במקום של הגלגל הרזרבי,אני ראיתי שכבר פתחו נושא כזה בפורום אבל כל התשובות שהיו שם ואני עדיין לא מצאתי את הבעיה. אז רציתי לשאול האם יש למישהו איזשהם רעיונות נוספי מאיפה חדירת המים יכולה להיות והאם אפשר לסדר את זה באופן עצמאי? תודה מראש!
  9. שלום! ברשותי מיצובישי סופר לנסר 1997 רציתי לבקש את עזרתכם האם מישהו יודע איך פותחים את בית המנורה בסלון הרכב בשביל להחליף את המנורה? תודה מראש
  10. הדגם שברשותך מ-2006 והדגם שאני שואל עליו זה אותה רכב או מה שונה בין הדגמים?
  11. מישהו? אני ממש צריך את החוות דעת שלכם
  12. שלום לכל חברי הפורום המקצועים! יש לי הזדמנות לקנות את הרכב הנ״ל הונדה סיויק 2002 ידנית עם 120000 ק״מ יד ראשונה בעל הרכב מבקש מחיר מחירון, רציתי בבקשה לקבל חוות דעת ממכם אם בכלל כדאי וגם על הרכב הזה מבחינת צריכת דלק,אמינות,נוחות. הרכב ניראה מצוין וגם נוסע מצוין אבל יש לי קצת חששות כי בכל זאת זה רכב בן 10 שנים כמעט! תודה מראש!
  13. שלום לכל חברי הפורום! רציתי בבקשה לדעת האם מישהו יודע כמה בערך עולה להחליף בולמים קדמיים ואחוריים +עבודה במיצובישי סופר לנסר? וגם אם נישהו יכול להמליץ על מוסך טוב עם מחיר טוב שיכול לעשות את זה באזור עכו או קריות? תודה מראש
  14. כמה סיפור כזה אמור לעלות פחות או יותר?
  15. קניתי את הרכב לפני שנה ולא החלפתי לו מצמד אף פעם. מה זה MAP ואיפה זה נמצא בדיוק ואיך אני מפרק אותו?
  16. מה זה מד כמות אויר ואיפה הוא נמצא? הייתי במוסך אחד ואמרו לי שזה בגלל שהקלאץ׳ שחוק. יכול להיות שזאת באמת הסיבה לצריכה דלק כזאת מופרזת?
  17. הרכב עבר 120,000 ולפני חודש עשה טיפול גדול
  18. ערב טוב לכל חברי הפורום! היום שמתי לב שיש לי רעש מוזר מהמאוורר של הרדיאטור אני חושב שזה מהמייסב האם אפשר להחליף רק את המייסב?(מיצובישי סופר לנסר מודל 97) אני חושב שהמאוורר הולך לשבוק חיים! רציתי לשאול אם מישהו יודע האם זאת בעיה להחליף את המאוורר לבד? וכמה בערך אמור לעלות מאוורר כזה חדש(אני מעוניין רק בחדש)? ואם אפשר לקבל המלצא לחנות חלקי חילוף טובה ואמינה באזור הקריות. תודה מראש אלון
  19. נצרת זה רחוק אני צריך מוסך בקריות אם מישהו מכיר?
  20. אשמח לקבל הצעה למוסך טוב ואמין שאפשר לעשות בו את הקלאץ׳
  21. שלום לכל חברי הפורום! רציתי בבקשה לדעת כמה אמור לעלות לי החלפת קלאץ'+עבודה לפורד פיאסטה 2002? ואם מישהו יכול להמליץ לי על מוסך באזור הקריות וחיפה אני יודע מאוד. תודה מראש אלון
  22. הצריכה נמדדה בנסיעה עירונית עם מזגן, האוטו אכל בדרך כלל בנסיעה כזאת 1 ל 11.5 מקסימום ופתאום זה נהיה 1:8 זה ממש מוגזם. איך אפשר לאתר את התקלה? יש לחבר את האוטו למחשב?
  23. שלום לכל חברי הפורום! ברשותי פורד פיאסטה 2002 1.3 מנוע 8 שסתומים,לאחרונה האוטו התחיל לצרוך המון דלק משהו כמו 1ל-8 בצורה פתאומית, האם משהו יודע מה יכולה להיות הסיבה או האם יש איזשהי מחלה בפיאסטה שגורמת לצריכה גבוהה כזאת? תודה רבה מראש
  24. איפה נמצא המיקרו סוויץ'?
  25. ומה אפשר לעשות בנידון? איך אפשר לשחרר אותו?
×
×
  • תוכן חדש...