שלום לכל חברי הפורום המקצועים!
יש לי הזדמנות לקנות את הרכב הנ״ל הונדה סיויק 2002 ידנית עם 120000 ק״מ יד ראשונה בעל הרכב מבקש מחיר מחירון, רציתי בבקשה לקבל חוות דעת ממכם אם בכלל כדאי וגם על הרכב הזה מבחינת צריכת דלק,אמינות,נוחות.
הרכב ניראה מצוין וגם נוסע מצוין אבל יש לי קצת חששות כי בכל זאת זה רכב בן 10 שנים כמעט!
תודה מראש!