alon04
-
הודעות
284 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי alon04
-
שלום לכל חברי הפורום! ברשותי מיצובישי לנסר מודל 1993,היום הבחנתי בתקלה שתי מנורות הברקס אחוריות דולקות ללא הפסקה גם כשהאותו לא מונע והאורות לא דולקים. בדקתי את הרילאים ואת כל הפיוזים והכל בסדר. רציתי בבקשה לדעת אם מישהו נתקל בבעיה דומה? והאם אני צריך לבדוק עוד משהו חוץ מפיוזים והרלאים?
-
שלום לכל חברי הפורום! היום נסעתי ברכב שלי(סופר לנסר 97) והרגשתי כאילו הרכב נחנק בתחילת נסיעה, לכן החלטתי לבדוק את העניין הוצאתי את המדיד של שמן הגיר וראיתי עליו בועות רציתי לדעת מה זה אומר? והאם זה יכולה להיות הבעיה שקרתה לי בתחילת הנסיעה? רציתי לציין גם שהבעות על המדיד מופיעות רק כהרכב מונע. תודה רבה מראש
-
תודה רבה על התשובות
-
שוב שלום לכל חברי הפורום! רציתי בבקשה לדעת מה צריכה להיות צריכת הדלק ברכב הזה?(אולי למישהו שיש ניסיון אם פיאסטה 2000-2001). ניראה לי שהצריכה אצלי קצת גבוהה הרכב עשה בבדיקה האחרונה שעשיתי 1:11 בעיר אם מזגן,אבל עדיין אני חושב שזה גבוהה, לפניה הייתה פיאסטה 95 היא הייתה עושה 1:13.5 בעיר אם מזגן. מה יכולה להיות הבעיה? ומה צריך לעשות כדי לסדר את זה? תודה מראש מלמוד אלון
-
מה זאת אומרת פירוק נרחב? יש לי נזילה מאוד חזקה שם ממש נוצרת שלולית על השטיחים כמה כזה תיקון יכול לעלות לי במוסך??
-
באיזה קופסא מדובר איפה היא נמצאת? איך אני מגיע לצינור ניקוז?
-
שלום לכל חברי הפורום! לאחרונה קניתי פורד פיאסטה 2002 אני מאוד מרוצה מהאוטו. רק יש לי בעיה קטנה כשאני מפעיל את המזגן יש לי נזילת מים בתוך האוטו, מחוץ לאוטו הניקוז מצוין אבל עדין יש נזילה בתוך האוטו. רציתי בבקשה לדעת מה יכולה להיות הבעיה ואיך ניתן לסדר אותה?
-
שלום לכל חברי הפורום! לפני יומיים התחדשתי בפורד פיאסטה 2002 1.3 רציתי בבקשה לדעת אולי למישהו יש ספר רכב? או איפה אפשר להשיג דבר כזה? ועוד שאלה! אם למישהו יש כזה רכב האם המזגן ברכב אפקטיבי בימים חמים כמו הימים האחרונים שהיו כי אצלי לפי דעתי הוא לא מקרר כל כך טוב בדקו את כמות הגז והכל בסדר גם דליפות אין. מה יכולה להיות הבעיה האם שווה להשקיע או לא? אשמח לקבל תגובות. תודה מראש אלון
-
שלום לכולם! אני על סף קניית רכבויש לי התלבטות מעוד רצינית בין שלושת הרכבים האלה ורציתי בבקשה לקבל חוות דעת על 3 רכבים: 1.פורד פיאסטה 2000-2002 2.רנו קליאו RTE 1.2 3.פונטו ספייס 2001 SX 60 כ"ס הכי חשוב לי ברכב זאת האמינות,צריכת דלק,עליות אחזקה שוטפות ועוד דבר אחד שמאוד חשוב במזג אויר שלנו זה אפקטיביות של המזגן,אני פחות שם דגש על ביצועים והנאה מנהיגה. אני מודה לכם מראש על חוות דעת.
-
אם הבסיס של המנוע הוא אוטו בסיס כמו בפיאסטה 95 זה אומר שזה טוב? באמת שכחתי לשאול(אחד הדברים שחשובים ליי) איך המזגן באוטו הזה, כי בפיאסטה שלי הוא על הפנים, ממש לא אפקטיבי.
-
שלום לכל חברי הפורום! בבעלותי פורד פיאסטה 95 דגם YOUTH אני מעוניין להחליף את הפיאסטה שלי בפיאסטה מהשנים 2000-2002 1.3תרציתי בבקשה לקבל ממכם חוות דעת על הרכב הזה מבחינת:1.אמינות 2. צריכת דלק 3.עלות טיפולים 4.מחלות מיוחדות שיש לרכב ואם בכלל כדאי לי ללכת על הרכב הנ"ל?! תודה מראש
-
אני לא מחפש רכב בעל ביצועים, זה רכב בשביל אבא שלי אני צריך שיקח אוטו לעבודה ובחזרה. לאבא שלי כרגע יש פורד פיאסטה מדגם YOUTH זה גם אוטו לא חזק במיוחד. השאלה שלי האם כדאי ללכת על הרכב הזה מבחינת הצרכים שלי?
-
לכל חברי הפורום ערב טוב! מחר אני אולך לראות רכב איביזה שנת 2000 דגם stella מנוע 1.4 60 כ"ס, 98000 קילומטר. רציתי בבקשה לקבל חוות דעת על הרכב הנ"ל מבחינת: 1.צריכת דלק 2.אמינות 3.עלות אחזקה שוטפת 4.מחלות אופייניות לרכב 5.ומאוד חשוב לי המזגן,איך המזגן ברכב?
-
עוד פעם שלום לכולם! רציתי בבקשה לדעת האם משהו יודע את צריכת הדלק ואמינות של הרכב יונדאי אקסנט מודל 1998-1999 מנוע 1.3 ואמינות?זה שתי דברים הכי חשובים לי!
-
שוב שלום לכולם! רציתי בבקשה לקבל חוות דעת על יונדאי אקסנט מודל 1998 מנוע 1.3 גיר ידני. תצרוכת דלק? עלויות שותפות? אמינות?
-
לכל חברי הפורום שלום! יש לי מיצובישי סופר לנס 97 אוטומט, יש לי בעיה בטורים כשאני מניע את האוטו והאוטו קר אין צ'וק וגם יש רעידות, וגם כאשר האוטו קר ואני מתחיל נסיעה ולוחץ בפתאומיות על הברקס האוטו נכבה בשביל שזה לא יקרה צריך לחמם את האוטו. אני כמעט בטוח שזה מנוע צעדים! אני אשמח אם משהו יוכל לעזור לי בנושא אולי להגיד לי על עוד איזה שהיא בעיה שלא קשורה למנוע צעדים. וגם אם אפשר להמליץ לי על איזה מוסך ול בעזור חיפה והקריות שמטפל בבעיה? אני לפני שנה כבר השקעתי בבעיה הזאת 600 ש"ח אבל זה חזר זה ממש מפרי במיוחד כשהאוטו נכבה!
-
לכל חברי הפורום שלום! יש לי מיצובישי סופר לנס 97 אוטומט, יש לי בעיה בטורים כשאני מניע את האוטו והאוטו קר אין צ'וק וגם יש רעידות, וגם כאשר האוטו קר ואני מתחיל נסיעה ולוחץ בפתאומיות על הברקס האוטו נכבה בשביל שזה לא יקרה צריך לחמם את האוטו. אני כמעט בטוח שזה מנוע צעדים! אני אשמח אם משהו יוכל לעזור לי בנושא אולי להגיד לי על עוד איזה שהיא בעיה שלא קשורה למנוע צעדים. וגם אם אפשר להמליץ לי על איזה מוסך ול בעזור חיפה והקריות שמטפל בבעיה? אני לפני שנה כבר השקעתי בבעיה הזאת 600 ש"ח אבל זה חזר זה ממש מפרי במיוחד כשהאוטו נכבה!
-
מה מחיר החלפת הקלאץ' בערך במוסך רון? מה אורך החיים של המנוע של המיצובישי לנסר?
-
אולי מישהו יכול להמליץ לי על מוסך זול ומקצועי שבו אפשר לסדר את הקלאץ' באזור הקריות חיפה או עכו נהריה!
-
קניתי מיצובישי לנסר מודל 1991 אותו במצב מושלם עבר 312000 מעולם לא הוחלף קלאץ' זה אני יודע בוודאות כי קניתי אותו מבן משפחהת רציתי לדעת כמה יעלה לי להחליף קלאץ' באותו הזה?,ובכלל עלות ההחזקה השותפת של רכב כזה? האם הרכב אחרי ולאיזה דברים עוד צריך לשים לב אחרי קילומטרז' כזה?
-
חוות דעת מקשר לקניית הונדה סיויק 1.6sr מודל 1996
alon04 פרסם הודעה בנושא של alon04 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
הפונטו קצת חלשה המכוניות שאני מדבר עליהם נירא לי קצת יותר מהנות לנהיגה! -
חוות דעת מקשר לקניית הונדה סיויק 1.6sr מודל 1996
alon04 פרסם הודעה בנושא של alon04 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
או שאולי אתה יכוךל להמליץ לי על רכב אחר בשנתונים 1997-1999 שאפשר לקנות בתקציב עד 20000 הכי חשוב שיהיה ידני וחסכוני -
חוות דעת מקשר לקניית הונדה סיויק 1.6sr מודל 1996
alon04 פרסם הודעה בנושא של alon04 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
כן אבל הסיויק היא 96 והוא רוצה על האוטו 22000 4000 מעל המחירון את הבלנו אשפר לקנות ב 18000 שנת 1999 יש לי אופציה כזאת. אתה יכול לתת לי כמה פרטים על הבלנו מה שאתה יודע? מה אתה אומר? -
חוות דעת מקשר לקניית הונדה סיויק 1.6sr מודל 1996
alon04 פרסם הודעה בנושא של alon04 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
היום הלכתי לראות את הרכב הרכב נראה ממש טוב ונוסע ממש טוב אבל אין לו שום הוכחות לקילומטרז' בכל הטיפולים שהוא עשה לא כתוב הקילומטרז'! ניראה לי גם רכב סביר הרכב מיועד בשביל אבא שלי לנסיעות לעבודה ובחזרה חשוב שיהיה חיסכוני ואמין והתקשציב הוא עד 20000! אשמח בבקשה לקבל גם חוות דעת ממכם על סוזוקי בלנו גיר ידני בשנתונים 97-99? האם זה רכב שעונה על הדרישות שלי אם לא מה יש בתקציב שציינתי יותר טוב? תודה מראש!
