Jump to content

alon04

  • הודעות

    284
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי alon04

  1. זה הבורג שיש לי.
  2. אני רושם מהטלפון,לא מצליח למצוא אפשרות לעלות תמונה
  3. הברגים מקוריים.
  4. האם יש מצב להזמין כזאת בוקסה במוסך מורשה?
  5. שלום חברים, היום גיליתי שאבדה לי הבורסה שפותח את אחד הברגים בגלגל. מדובר השברולט מאליבו 2006. מאיפה ניתן להשיג כזאת בוקסה או אולי יש לי עוד אפשרויות?
  6. היכן נמצא החיישן הזה?
  7. שלום חברים, היום ברכב של אבא שלי קרתה התקלה,באמצע הנסיעה הרכב כבה ומסרב להניע,יש סטרטר. הקודן ברכב מנותק. חיברתי Obd קיבלתי קוד תקלה p0335. האם למישהו מוכרת התקלה ברכב זה? האם יש מצב שזאת משאבת דלק אולי?
  8. שלום חברים, בשבוע האחרון ברכב נשמע רע של של חריקה מכיוון גלגל ימין אחורי.הרעש נשמע בדרך כלל בזמן בלימה לפעמים גם בפניות. האם מישהו מכיר את התופעה? תודה מראש
  9. בהונדה עם מערכת גפמ תצטרך לבצע כל טיפול בערך כיוון שסתומים מנסיון.חוץ מזה עם הק"מ שציינת זה מאוד כלכלי. גם אם תבצע את הכיוון שסתומים.
  10. alon04

    מבחן דרך - פורד אקספלורר

    סקירה מאוד עניינית ומעניינת לקריאה. אין ספק הרכב מאוד מרשים. בתור אחד שבשנים אחרונות חובב ונוהג על טמריקאית הייתי רוצה כזאת מכונה בחניה.
  11. מדובר במאליבו 2006 כרגע לא ידוע אבל אני בטוח שזאת בעיית חשמל. הייתי בבדיקה במוסך מורשה חיברו למחשב בדקו מצבר טעינה ולא מצאו כלום אבל בפועל יש בעיה כי אתמול נסעתי והרכב פשוט נכבה. וזה כבר פעם שניה שזה קורה. בשתי הפעמים זה קרה בנסיעה בפקק עם מזגן פועל.
  12. בוקר טוב חברים, מבקש המלצה על חשמלאי רכב מקצוען ואמין באיזור עכו נהריה. תודה
  13. כל מערכות החשמל נבדקו
  14. שלום חברים, התחילה לי תופעה מוזרה ברכב מדי פעם קורות נפילות מתח פתאומיות מה שגורם לנעילה של ההגה ולפעמים כיבוי הרכב,אחרי מספר שניות כאשר אני מניע את הרכב כאילו כלום לא קרה הרכב מגיב מצוין ואין שום סימנים לבעיות חשמל. הנפילות מתח קורות רק בעמידה בנסיעה עדיין לא קרה. הרכב נבדק אצל שתי חשמלאים ובנוסף בשתי מוסכים של החברה שם חיברו אותו למחשב ועדיין אף אחד לא הצליח לעלות על הבעיה. אני כבר ממש על סף יאוש. האם מישהו נתקל בבעיה? אשמח לקבל המלצות על מומחה לאמריקאיות שיש לו את כל ציוד הבדיקה שאולי יוכל לאתר את הבעיה. תודה מראש
  15. אף אחד לא נתקל בתקלה??
  16. שלום חברים, צריך את עזרתכם,נשרפו לי שתי נורות בלוח שעונים. האם מישהו מכיר מהיכן אני יכול לקנות נורות שמתאימות לי? האם יש למישהו מדריך או שיוכל להפנות אותי למדריך איך אני מחליף אותן? אני מאזור עכו. תודה מראש
  17. רכשתי מצבר חדש שמוטבעים עליו המספרים הבאים H-15 11-12 מה אני יכול ללמוד מהמספרים האלה על תאריך הייצור שלו? תודה מראש
  18. אין שום בעיה עם גז במיוחד במכוניות אמריקאיות. כרגע יש לי מאליבו מודל 2006 שעברה 100000 לא היו שום בעיות מיוחדות.לפני זה הייתה לי מיצובישי לנסר שעברה 250000 על גז וגם לא היו בעיות מיוחדות שנגרמו בגלל הגז.
  19. לפני שנה הייתי במצב בדיוק כמו שלך,בסוף נרכשה ניסן אלמרה מודל 2002 ב 11k. ואני חושב שזאת הייתה הבחירה האולטימטיבית.לכן ממליץ לך על הרכב. יש לציין שחכסוניות בדלק זה לא הצד החזק של הרכב אבל בכל השאר הוא מעולה.
  20. אני בעלים של מאליבו 2006 הדור הקודם אך עם אותו מנוע הרכב מונע בגז כבר 7 שנים אצלי הרכב 3 שנים. אין שום בעיות מיוחדות עם הרכב וגם עם מערכת הגז. רק יכול לומר לך שאצה תחייך הרבה כתיכנס לתחנת הדלק כשהמיכל שלך יהיה מלא והסכום שהמשאבה תראה הוא 200 מקסימום..
  21. פורד פיאסטה דגמים 2000-2002 וישאר לך עוד לפחות 15% מהתקציב עודף.
  22. במה זה כרוך החלפת ווסת?? מה המחיר של עבודה כזאת?
  23. עכשיו חזרתי מנסיעה של כמעט שעה בעיר ואין זכר לתקלה!!!! זה ממש מוזר. מישהו אולי נתקל בתופעה כזאת ברכב שלו???
  24. להפתעתי היום הבעיה נעלמה פתאום. אבל עדיין אני לא מצליח להבין מה זה היה. חיישן לחץ נבד והכל תקין. בנסיעה הגיר מתפקד חלק.
  25. בעיה נפוצה בסופר לנסרים,מנוע צעדים תקול יכול לגרום לתקלה שאתה מתאר.
×
×
  • תוכן חדש...