Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5862 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המועמדות הם:

דאצ'יה לוגאן ,פיאט אלביה, רנו קליאו 4 דלתות.

(חשוב להדגיש כולם ידניות.)

 

מי הכי נוחה הכי בטוחה והכי זריזה?

 

הולכים לעבור הרבה קילומטרים על ההרים ברומניה, אני יודע שכולם זבל טורקי או רומני אבל מי הכי פחות נורא?

 

 

תודה.

מיצובישי לנסר 09 שחורה 143 כ"ס

פיאט בראבו 98 1.6

פורסם

לא רשמת כמה אנשים וכמה ציוד צריכים לנסוע ברכב.

למשפחה:

אם יש אפשרות לקחת לוגאן DCI (דיזל), זאת תהיה אופציה חיסכונית ומרווחת בין כל היתר מהרשימה.

מנועי בנזין פחות מוצלחים, במיוחד עם 8 שסתומים.

 

אם לא צריכים הרבה מקום, ואפשר להסתפק בקליאו - היא יותר בטיחותית מלוגאן.

את פיאט אני לא מכיר, אבל היא נראית כמו פונטו ספייס עם בנייה בלתי חוקית מאחור.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

פיאט אלביאה, לא לינאה? אם זו אלביאה - לא ולא. אם זו לינאה, זו גרנדה פונטו סדאן ומכונית לגמרי לא רעה.

מבין השלוש הלוגאן היא הכי נוחה (בהפרש די גדול), הלינאה הכי בטיחותית, האלביאה הכי פחות בטיחותית

(היא מבוססת על מעין פלטפורמה מוזלת של אונו-פונטו דור 1) והקליאו פשרה סבירה- בין הנוחות של הלוגאן

למרווח ולבטיחות של הלינאה.

 

בקיצור סדר העדיפויות:

 

1. לינאה

2. לוגאן

3. קליאו

96. אלביאה

פורסם

שלושה אנשים עם 3 מזוודות.

 

כל המנועים הם בנזין בין 1.4 ל1.6

 

ואין אפשרות ללינאה אני יודע שהיא עדיפה על שאר הזבל היא הרבה יותר מודרנית (אוטו משפחתי חדיש ולא מבוסס על מכוניות משנות ה-90).

 

אז לוגאן? בנזין ?

מיצובישי לנסר 09 שחורה 143 כ"ס

פיאט בראבו 98 1.6

פורסם

כן, קליאו תהיה צפופה לכם.

בסך הכל המושבים של לוגאן נוחים לנסיעות ארוכות, מנוע 1600 סמ"ק בצירוף גיר רגיל יספיק לעליות.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

שכרת רכב בחו"ל בעבר ?

ממילא מה שתבקש בעדיפות ראשונה לא יהיה פנוי.

תקבל רכב אחר באותה קבוצה, או שתשודרג.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

נכון אבל ברומניה(ארץ יצור הלוגאן) לוגאן זה כמו המאזדה 3 אצלנו. קשה לי לאמין שיהיה חסר שם אחת כזאת.

מיצובישי לנסר 09 שחורה 143 כ"ס

פיאט בראבו 98 1.6

פורסם

אף פעם אי אפשר לדעת - זה תלוי לפעמים בעסקאות שעשו חברות השכרה עם יצרנית כזו או אחרת.

אבל לנסיעה ארוכה אני מקווה בשבילך שתקבל לוגאן, בכבישים האיומים של רומניה (איכשהו פיספסתי שזו המדינה מקודם) צריך מכונית נוחה,

והלוגאן מספקת את זה היטב.

פורסם

לדעתי לבנות על רכב ספציפי מהשכרה זה שיא הנאיביות.

שכרתי סיאט איביזה בספרד וקבלתי אודי A3.

לאומת זאת בגרמניה במקום פורד גלקסי קיבלתי סיאט אלהמברה.

אני כבר לא מדבר שבמקום פונטיאק קבלתי פעם יגואר כי לא הספיקו לשטוף את הרכב.

אין לדעת מה תקבל, כך שתבנה יותר על קבוצה ולא על רכב ספציפי.

×
×
  • תוכן חדש...