Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5878 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי פג'ו 307 , 2003 XT

מה שקורה הוא שאני שומע דפיקות כשאני נותן גז בעיקר בכביש מהיר

הלכתי למוסך מורשה שם בעצמם לא היה להם מושג החליפו לי פלאגים אמרו לי לשים תוסף כלום לא עזר

בסוף אמרו לי "כנראה שזה מהגיר"..

הלכתי למוסף נוסף וגם שם לא מצאו ואמרו שאולי זה מהגיר

 

השאלה שלי אם זה בגיר האם יש סיכוי שזה השסתומים ? ואם זה לא מהגיר מה זה יכול להיות ?

תודה רבה לכל המשיבים

פורסם

בדוק תושבות מנוע שלא התעייפו. בד"כ בפזו יש 2 בכל צד ועוד תושבת לגיר מלמטה

החלף תמיד למקורי או לייצרן המייצר למקורי "ססיק"

ביום ב החלפתי את כל התושבות ב205 למנוע מסוג .

הסיפור עלה 800 ש"ח KDX-TU3



 

כיוון אחר הוא להחליף את הגומיות של anti roll bar

 

 

 

פורסם

עדכון תוכנה למחשב תשפר את ביצועי הגיר

כנס למוסך לעדכון תוכנה

מיצובישי אאוטלנדר פרימיום שנת 2017 - היהלום היפני 

יונדאי אלנטרה I35 שנת 2012

פורסם
בדוק תושבות מנוע שלא התעייפו. בד"כ בפזו יש 2 בכל צד ועוד תושבת לגיר מלמטה

החלף תמיד למקורי או לייצרן המייצר למקורי "ססיק"

ביום ב החלפתי את כל התושבות ב205 למנוע מסוג .

הסיפור עלה 800 ש"ח KDX-TU3

 

 

כיוון אחר הוא להחליף את הגומיות של anti roll bar

 

היצרן הנ"ל מייצר את כל התושבות עבור פיג'ו?

 

אני רוצה להחליף בהזדמנות את התושבות מנוע שלי ב-307 שלי, אבל היא עם מנוע 2000.

 

בלי קשר, תוכל לרשום את שם היצרן באנגלית?

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

  • ספונסר פורום
פורסם

רעשים זה משהו שקשה מאוד לאתר דרך הפורום,בעל מקצוע שמכיר את הרכב יוכל לרוב לאתר את מור הרעש בזמן קצר.

אורן

פורסם

לי היתה בעיה דומה ב- 407, רק ששם הדפיקה שאתה אומר לא היתה כל כך חזקה, לעתים רק הבוחן של המוסך הבחין בזה, עוד לפני שאני התלוננתי.

 

בכל מקרה, דע לך שהתושבות מנוע וגיר זה מחלה די ידועה בדגמים שונים של פיג'ו.

 

ממליץ לך לבדוק זאת.

 

אגב, כמה ק"מ עשתה המכונית? יתכן ובהחלט יש בלאי בגיר. שווה לבדוק

פורסם

היי

החליפו לי תושבת מנוע ימנית ותושבת גיר - לא עזר..

האוטו עשה 110000 בערך..

לגבי אם שמעו את רעש במוסך התשובה היא כן

אז אני מבין שהכל הולך לכיוון הגיר :-(

×
×
  • תוכן חדש...