Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5883 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
(כמו שמנקים רדיאטור, לדוגמא?)

ואם כן, אז באותו האופן?

 

לא אסור בתכלית איסור !

צנרת המזגן מנועה לבוא במגע עם מים.

 

שטיפה חיצונית כן !כשהמחברים סגורים.

קנה CTC דטרגנט,התז,המתן להקצף,שטוף עם מים.

פורסם

מעבה המזגן אינו נסתם ע"י לכלוך או אבנית כמו רדיאטור, מכיוון שאין בו נוזל קירור.

לרוב, בעיה של מעבה מזגן זה דליפות\חורים\חלודה.

לכן, אין שום טעם בניקוי של מעבה מזגן.

פורסם
מעבה המזגן אינו נסתם ע"י לכלוך או אבנית כמו רדיאטור, מכיוון שאין בו נוזל קירור.

לרוב, בעיה של מעבה מזגן זה דליפות\חורים\חלודה.

לכן, אין שום טעם בניקוי של מעבה מזגן.

 

ברוב המקרים יש מקום לשטיפה.

תוצאה של הצטברות שומנים,פיח,עשן,חול,חרקים.

חורים ,חור,חלודה נפוץ במעבים בשיטת ניפוח,אלומיניום.

מעבי נחושת עמידים לכל התחלואים הללו מלבד שברי זעזועים.

לכן כדאי תמיד לעגן מעבים על סופורטים מגומי.

פורסם
מעבה המזגן אינו נסתם ע"י לכלוך או אבנית כמו רדיאטור, מכיוון שאין בו נוזל קירור.

לרוב, בעיה של מעבה מזגן זה דליפות\חורים\חלודה.

לכן, אין שום טעם בניקוי של מעבה מזגן.

מעבה נסתם , אם הבנתי נכון, על ידי שבבי האלומיניום שבאים מהמדחס. האם יש סוג של ניקוי פנימי בקיטור או משהו דומה (לא נוזל!!)??

אולי לא הובנתי נכון, אבל לא דיברתי על ניקוי חיצוני. סליחה.

seat leon 1.8 20v

פורסם
מעבה נסתם , אם הבנתי נכון, על ידי שבבי האלומיניום שבאים מהמדחס. האם יש סוג של ניקוי פנימי בקיטור או משהו דומה (לא נוזל!!)??

אולי לא הובנתי נכון, אבל לא דיברתי על ניקוי חיצוני. סליחה.

 

ושוב אני מסביר.

קיטור הוא אד מים.

אסור בתכלית איסור.

עם חנקן זה אפשרי.

בתנאי שתנתק את היציאה.

×
×
  • תוכן חדש...