Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חוויה חיובית במוסך - מה היא בשבילכם? (וקצת על שלי)


sronis
שימו לב! השרשור הזה בן 5034 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

עבור רוב בעלי הרכב הפרטי, אני מניח שחווית הטיפול במוסך (סליחה - מרכז שירות :-P ) איננה חיובית במיוחד. גם אני, למוד צרפתיות, מוסכי חצר ומוסכי יבואן שנראים כמו מוסכי חצר, לא יכול ממש להיזכר באף חוויה חיובית באמת מביקור במוסך. נכון, בכל הצרפתיות שהיו לי רוב הכניסות למוסך, בין אם מתוכננות או לא, עלו בערך פי 2 מכמה שחשבתי שיעלו, או מכמה שנאמר לי מראש שיעלה... אבל זה לא רק חוסר הוודאות בנוגע למחיר - זו גם התחושה בעת הכניסה למוסך, ההרגשה שאתה בידיים טובות או לפחות כאלו שלא יעבדו עליך. זו תחושה חשובה מאוד, שפשוט לא הייתה לי עד כה.

כמובן שהתחושה הזו נתמכת ע"י מיני אזהרות מפי "יודעי דבר" על מוסך מורשה/מרכזי כזה או אחר שמרמה לקוחות או עובד בצורה חאפרית. ואולי בגלל שלא שמעתי דיבורים כאלה על רשת מוסכי מאזדה, שהובילה אותי להכנס רגוע יותר למוסכים המורשים של המותג. בעצם, אולי זו גם האמינות הבאמת טובה, עד כה, של המיאטה שלי.

 

בכל מקרה, הרכב אצלי שנה וחצי והספקתי לבקר כבר בשלושה מוסכים מורשים. הראשון היה בנתניה, מעט אחרי הקנייה, לטיפול בלמים - והותיר רושם חיובי יחסית. השני היה בת"א, לטיפול רגיל, והותיר טעם רע על אף המלצות רבות מפי בעלים של רכבים דומים. השלישי גם הוא היה תל-אביבי, ובו רק ביצעתי בדיקה קצרה ללא תשלום, אז קשה לי להביע דעה אמיתית עליו.

 

העניין הוא, שגם כשלעצמם מדובר במוסכים כנראה לא רעים בכלל (ובטח מתוחזקים יותר טוב מכל מוסך אחר שביקרתי בו), אבל כולם בלי יוצא מהכלל לא קרובים אפילו לחווית הטיפול במוסך המרכזי של היבואן.

 

אולי לא טיפלתי במספיק מוסכים בחיי, ואולי יש מוסכים אחרים באותה רמת שירות - אבל אני לא מכיר. המוסך נמצא במתחם הענק של דלק מוטורס בניר-צבי. הגישה למוסך היא דרך שער עם שומר, בכניסה יש 8 עמדות קבלה שבכל אחת מהן ליפט. יועץ השירות בודק את האוטו על הליפט, עובר איתך על פרטי הטיפול, נותן לך את כרטיס הביקור שלו ושולח אותך לדרכך - בין אם ברכב שכור (בהשתתפות חצי-חצי) או בהסעה לת"א שיש פעמיים כל בוקר (ובחזרה במונית יש שוב השתתפות של המוסך בעלות), או סתם, כמוני, לאולם ההמתנה המרווח, עם 4 עמדות מחשב ושתייה חמה וקרה חופשית. המוסך עצמו ענק ואחת הבעיות בו, לפדנטיים לחוצים, היא שאתה לא ממש יכול לראות מה עושים לך לאוטו - הוא מוכנס פנימה לתוככי הבניין ושם מבצעים עליו את העבודה..

בתחילת הטיפול סיכמנו על מחיר בסיס שישתנה בעת הצורך, וכאן קיבלתי עוד הפתעה - בהתחלה דובר על כ-1300 שקלים (כולל החלפת שמן בלמים וחיבור למאבחן תקלות), בהמשך יועץ השירות אמר שצריך להחליף גם שמן לסרן האחורי ושזה עשוי לעלות עוד כמה מאות (!), אבל בסיום הטיפול קיבלתי חשבונית של 950 שקלים בלבד, כשהסורק לא מצא תקלות, השמן התברר כזול במיוחד ולא נעשה שום ניסיון לדחוף לי תיקוני בלמים למיניהם.

 

אז נכון - לא מדובר במחיר זול עבור טיפול די סטנדרטי שבמוסך חצר היה עולה לי אולי 600 שקלים, אבל בשביל חווית טיפול כזו אין לי בעיה לשלם יותר. אפילו שלא ראיתי את הרכב בזמן עבודה, המוסך גרם לי להרגיש בטוח. זה לא אומר שלא רימו או יכלו לרמות אותי וגם לא אומר שהעבודה שלהם טובה - הרי לא ביצעתי שום תיקון מסובך - אבל איזה הבדל לעומת מוסכים אחרים שאליהם התרגלתי...

 

ועכשיו מעניין אותי - האם יש עוד מוסכים ברמה כזו ברשתות אחרות? איך נראה כיום המוסך המרכזי של פולקסווגן? רנו? מיצובישי? פיאט? אולי מרצדס?

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 73
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

יש לי חוויה חיובית ממוסך שאפט בת"א. אני מטפל שם גם בקליאו שיש כיום וגם ב-ZX וולקן שהייתה.

 

פשוט מקצוענים, וכמובן יחסי אנוש מעולים. בוולקן הם סידרו לי תקלה שכל למי שהייתי אצלו אמר שיש סיכוי טוב שגם מכונאי מיומן ישבור חלק שיצריך פירוק של הדשבורד (צינור קרניים של הרדיאטור חימום למי שמכיר) וגם בקליאו סידרו איזה בעיה בדוושת גז ובבית מצערת שהצריכה מחשבה ומאמץ. (וכמובן עשיתי אצלם את הטיימינג שלא כל מוסך יודע לעשות בקליאו ספורט).

 

בכלל, דודי וניצן אחלה חבר'ה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המוסך המרכזי של VW נראה זוועה,

אתה בא מוסר את הרכב, יושב איתך יועץ שירות בחדר ממוזג ומזהיר אותך ש"תקלות מהסוג הזה עלולות לעלות לא מעט כסף" עוד לפני שהוא בכלל יודע מה סוג התקלה,

 

אחרי זה אתה ממתין בחדר ההמתנה שהוא מעיין ספספל ארוך ועלק מרופד, יש מים קרים ועוגיות אוזני חזיר יבשות, בסיום הטיפול הרכב חונה בחניה סגורה שאין לך גישה אליה כמעט

אתה קודם משלם ואחרי זה מקבל את הרכב, אם תגיד לדוגמא שכרטיס האשראי שלך נמצא בתוך הרכב,

אז יש פה בעיה ולא תקבל את המפתחות של הרכב שלך !! כדי להביא את כרטיס האשראי מהרכב,

אבל אל דאגה, אחרי מריבות אין ספור ישלחו איתך נציג שירות עם המפתחות כדי שלא תברח איתן :roll:

 

מנגד - במוסך פליקס בת"א היחס לא רע בכלל, יועץ השירות לרוב מסביר את מהות התקלה ומהות התיקון

בחדר ההמתנה תמיד יש שתיה קרה\חמה\בורקסים\ארטיקים

 

אבל וזה אבל גדול, אתה משלם על כל ארטיק שאכלת כאילו אכלת קופסא שלמה :)

 

האיזון הכי טוב שנתקלתי בו לאחרונה ולכן אני עצמי מטפל שם, זה מוסך רון, האיזון הכי טוב בין יחס אישי, טיפול מקצועי, ומחיר הוגן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע מה איתכם, אני לא נכנס למוסך שלא נותן לי לעמוד ליד הרכב במהלך הטיפול.

כמו כן לא מעניין אותי ארטיקים, עוגות, אינטרנט, מזגן ,נערות ליווי וכרטיס לסרט :)

גם לא מאוד מעניין אותי המחיר אלא אם כן הוא גבוה בצורה פנומנלית.

הגורם הכי חשוב מקצועיות והאנשים מולם אתה בקשר, כל השאר פשוט לא רלוונטי.

 

החוויה שעתיד תיאר דיי זהה בכל מוסכי הרשת, הכל טוב ויפה, ואז אחרי ששילמת אתה נחשף פעם ראשונה לעבודה שבוצעה. כבר יצא לי להיכוות מאחד המוסכים שהוא ציין בצורה קשה לפני 4 או 5 שנים ומאז אני לא נכנס למוסכי הרשת.

(נוצרה בעייה בטיפול ונטען שאני הגעתי עם הרכב למוסך בצורה הזו, באותו רגע אני גמרתי איתם)

 

נ.ב. גם אני מטפל אצל רון

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע מה איתכם, אני לא נכנס למוסך שלא נותן לי לעמוד ליד הרכב במהלך הטיפול.

כמו כן לא מעניין אותי ארטיקים, עוגות, אינטרנט, מזגן ,נערות ליווי וכרטיס לסרט :)

גם לא מאוד מעניין אותי המחיר אלא אם כן הוא גבוה בצורה פנומנלית.

הגורם הכי חשוב מקצועיות, כל השאר פשוט לא רלוונטי.

רוב המוסכים הגדולים לא נותנים ללקוחות לעמוד ליד הרכב בזמן הטיפול משני שיקולים - בטיחות ושקט למכונאי.

מנסיון, קשה למכונאי לעבוד שהלקוח כל העת מפגיז אותו בשאלות, מייעץ לו מה לעשות ולעיתים אף מורה לו מה לעשות..

ברור שארטיקים, עוגות, אינטרנט ומזגן עולים כסף, ולכן הטיפול במרכזי השירות הללו יקרים יותר מאשר במוסכים פרטיים.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאפט הם דוגמה מצוינת בדיוק לכיוון השני (לא מבחינת המקצועיות, חס וחלילה) - המוסך שלהם תקוע באמצע חור בת"א, הוא פצפון ומאוד קרוב בתחושה למוסך חצר פשוט. זה שהם חברה נחמדים בצורה קיצונית, וכבונוס גם מקצועיים בתחומם (מכניקה, לא מתעסקים בתקלות חשמל מסובכות למיטב הבנתי) זה יתרון. אבל אני מדבר על חוויה מסוג אחר. מה שעתיד דיבר עליו הוא יותר לכיוון - דווקא מפולקסווגן הייתי מצפה למוסך מרכזי שנראה ומרגיש איכותי, מבחינת תודעת שירות. הם הרי גובים מחירים מופלצים לחלוטין, אז לפחות שיגרמו לך להרגיש בנוח - ועובדה שזה לא כך.

 

אגב, במרכזי של מאזדה שעת עבודה היא זולה בכמה עשרות שקלים מחלק מהמוסכים המורשים האחרים שהייתי בהם, שזו גם עובדה מפתיעה יחסית לטובה.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני רוצה לומר לך שלפי השוואת חשבוניות שביצעתי בין הרכבים במשפחה שלי , החשבוניות מצ'מפיון יוצאות זולות ביחס לחשבוניות מקבילות ביוניון מוטורס ויפנאוטו על אותם טיפולים בדיוק.

הבעיה שלי עם צ'מפיון היא המקצועיות ולא המחירים שהם גבוהים פחות או יותר כמו בשאר המורשים בארץ (לא כמו יוניון מוטורוס ומזדה אבל מספיק גבוהים)

 

אגב רוני, מוסך נבחן בשעת טיפול בתקלות ועוד יותר נבחן בשעת תקלה חוזרת ולא בשעת ביצוע דברים פשוטים כמו טיפול תקופתי כאן הכי קל להיות נחמד ויעיל. בתקופה בה טיפלתי במורשי היבואן השונים כולל במרכזי ובפליקס תמיד ברגע האמת הם כשלו . כשאתה בא להחליף שמנים הכל טוב, כשאתה מכניס את הרכב לטיפול תקופתי ופתאום מתעוררת תקלה באשמת המוסך עוד לפני שיצאת מהמוסך - פתאום הכל משתנה, הם כבר לא כאלה נחמדים כמו שהיו ומנסים לגלגל עליך את האשמה.

כמובן היית עסוק בלעיסת בורקסים בחדר ההמתנה ולא ליד הרכב לכן אתה אפילו לא יכול לנסות להתחיל להבין איך דבר כזה יכול לקרות , הם יכולים לכסתח הכל מאחורי הקלעים ולהותיר אותך אובד עצות.

 

מה בוצע בטיפול הזה עליו שילמת כמעט אלפייה?

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חוויה מאוד טובה יש לי, מלפני הרבה מאוד זמן (2004)

 

טיפלתי בלאנצ'יה תמא טורבו שהייתה לי במוסך ששייך למומי (לא הזמר, הבעלים של ה- X1/9)

 

העבודה שמומי עשה לי ברכב הייתה יותר ממקצועית, מאוד מאוד לשביעות רצוני, עבד עם מגן על הכנפיים כדי שלא יתלכלכו, ועם כפפות, ואחרי כל עבודה נסע על הרכב ובדק שהכל תקין.

 

עשיתי אצלו גם טיפולים רגילים, וגם שיפורים (אחד מהם כלל הורדה של ראש מנוע) ותמיד הייתי מאוד מרוצה.

 

אם כי יש לומר שמומי יקר יותר מאחרים, אך לעניות דעתי המומחיות שלו בתחום שווה את החור הקטן בכיס.

 

על אותו רכב אני גם רוצה להגיד שחוויה מאוד מאוד טובה הייתה לי גם אצל בחור בשם שבי (באותו זמן עבדו ביחד שבי ונתן, במוסך בכניסה ללוד, ליד איזור התעשיה הצפוני), גם שבי וגם נתן (אני פשוט מכיר את שבי יותר) עבדו על הרכב בצורה מעולה, ויש לי זיכרון מאוד טוב מצורת העבודה, וכאן העלות הייתה נמוכה שלא נאמר אפילו חסכונית מצידי.

 

כאמור מאוד נהנתי מהשירות, ומהצורה שבה היא ניתנה, לטעמי שירות טוב הוא שהמוסכניק מטפל ברכב שלך כאילו שהיה שלו. בודק אותו, נוסע עליו אחרי הטיפול\תיקון, מציין דברים אחרים שלא תקינים ברכב וכו'

 

שני המוסכים שהזכרתי הם "מוסכי מדרכה" (של מומי מאוד קטן ואפילו מעט לא נוח, הוא נמצא בכניסה למשהו שנראה כמו בית או משהו בסגנון) - אין עמדת קפה, ואין אפילו איפה לשבת - אבל כאמור זה לא מדד לשום דבר.

 

אוסיף גם שאבא שלי מאוד מרוצה ממוסך רון (מדובר על החצי שנה האחרונה), מדובר על פאסאט 2004, החלפת פנסים. אבא שלי שיבח מאוד את רון ואמר שמדובר באדם מאוד מקצועי, שטרח אפילו להתקשר ולשאול האם הוא מרוצה מהעבודה. בהחלט נדיר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אייל, אני מסכים שמוסך נבחן בטיפול שלו בתקלות ולא בטיפולים שוטפים, וגם ציינתי את זה בהודעה המקורית - שאין לי דרך לדעת עד כמה הם מקצועיים. המטרה בשרשור הזה הייתה שונה - לספר על חווית שירות שעבורי הייתה חדשה לחלוטין ומדרגה אחת (או יותר) מעל מה שהתרגלתי. זה כשלעצמו נותן לך סוג של שקט בעת שהרכב במוסך. ואגב - המחירים בכלל לא מוגזמים.

 

בנוגע למה שבוצע בטיפול - שום דבר מיוחד: 1.4 שעות לטיפול 75000 (שמן מנוע ופילטר, שמן סרן אחורי), שמן בלמים והחלפה שלו (עוד 0.5 שעה) וכן בדיקה בסורק תקלות. הכל כמובן עם חלפים מקוריים ולפי החישוב שלי טיפול דומה במוסך חצר היה עולה לי לפחות 500 שקלים לפני השימוש בסורק, כך שמבחינתי ההפרש לא קריטי.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מוסך מילר בחיפה הוא פשוט זוועה שלא תתואר, מרוב שיש מכוניות המוסך נראה כמו בית חרושת. אתה משאיר את הרכב בחוץ בשמש וצריך להתחנן למישהו שיגש לטפל בו. הרכב נשאר בחוץ עד שמתפנה מקום בתוך המוסך (בפעם האחרונה זה לקח שעה וחצי), אז הם מכניסים אותו ואתה כמובן לא רואה את האוטו ומה עושים בו.

 

חדר ההמתנה עמוס ומשעמם ,בקושי יש בו עיתון אחד. האוכל וכל השטויות האלה לא מעניין אותה לא שאלתי לא בדקתי.

והכי גרוע, ההתנהלות של הפקידות. כולן סנוביות שעושות לך טובה שבכלל מסתכלות לכיוון שלך, והן כל הזמן עסוקות בטלפונים.

 

מצד שני את הלקח לא למדנו (למרות כל אותן הפעמים במשך 12 שנים שהתאכזבנו מהשירות, מהמקצועיות, ומהמחירים המבהילים) ואנחנו עדיין מטפלים שם.

 

עריכה: שכחתי להוסיף שאחרי כל טיפול תמיד יש משהו לא קשור שמתקלקל. בפעם האחרונה זה היה הכפתור של חלון הנהג, שהייתי חייב לחזור למוסך פעמיים כדי שיתקנו אותו (האוטו שהה במוסך כמעט חודש שלם [בגלל בעיות עם הביטוח] והכפתור לפני זה היה תקין לחלוטין).

VW Golf GTI 2006 Manual

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רוני, לא יודע למה אתה לא מזכיר - אבל ככל שזכור לי מאוד היית מרוצה ממוסך ליטל בתקופתו של יוסי.

 

במוסך גם קיים חדר המתנה נחמד עם מחשב, טלויזיה, קפה וכו'.

 

אני אישית חייב לציין שמאז שהוא עזב ואני מגיע רק לתקן שם תקלות היחס בינינו קצת בתקרר,ובכל זאת לדעתי החבר'ה מאוד מקצועיים ומאתרים תקלות ללא "השחלות" מיותרות.

 

אולי הרכב שלי פשוט ומוכר, אני לא יודע.

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא נרשמה לי אפילו חוויה חיובית אחת בכל מוסך כל שהוא.

והרשימה לא קצרה,

מורשה הונדה כפר סבא - הגעתי והמחיר ב+ 2000 ממה שסוכם

גגג רעננה - יתפתח ריב כי לא נתנו לי לראות תרכב שהגעתי בשעה שסוכמה לקחת אותו

מרתון רעננה - הגעתי לקחת תרכב, שילמתי, נתנו לי את המפתחות ביד - ושלחו אותי למגרש שנמצא ליד המוסך(הרכב חנה שם), בכניסה למגרש בורות ושלוליות (מי הולך היום עם מגפיים?), ברכב עדיין היה את הכיסוי מושב.

מוסך רון - הגעתי ואני מוצא את הרכב חונה צמוד לגדר שיש בחניה מאחורה (נישק אותו).

 

אז מה, צריך לקנות מזדה בישביל מינימום שרות נורמלי?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רוני, לא יודע למה אתה לא מזכיר - אבל ככל שזכור לי מאוד היית מרוצה ממוסך ליטל בתקופתו של יוסי.

 

או, הנה דוגמא טובה - מוסך ליטל בתקופתו של יוסי, ועם כל הכבוד לבנאדם (שהוא גם מקצועי וגם נחמד) לא היה אפילו קרוב בכמעט שום מובן למה שהיה לי היום במרכזי של מאזדה. יש לזכור שאז הייתי צעיר הרבה יותר וזה גם היה המוסך הראשון בו טיפלתי, בגדול, אבל לא פעם ולא פעמיים "זכיתי" שם ליחס צונן (בעיקר כשיוסי לא היה), מנהל העבודה היה מגעיל רוב הזמן, המוסך עצמו היה קטן ולא מאורגן והתחושה הייתה לחוצה כל הזמן (לא רק מבחינתי, גם מבחינת העובדים וההנהלה). וזה עוד לפני שהזכרתי את העובדה שחדר ההמתנה היה פצפון, לא מסודר, המחשב לא עבד 90% מהזמן וכך גם מכונת הקפה. לא סתם הזכרתי את הדברים האלה בביקור במרכזי של מאזדה - הם באמת ברמה או שתיים מעל למה שראיתי עד היום.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בסובארו המצב לא טוב, לפחות לא בצפון.

המוסך המרכזי בהרצליה אמור להיות בסדר, אבל הוא לא מוכן לגעת במכוניות שהוא לא מכיר (לדוגמא, XT טורבו), למרות שהמכוניות האלה נמכרו פעם ע"י היבואן.

אבל, במוסך אוטודן בקריות החוויה כן חיובית.

מדובר במוסך מורשה, קטן יחסית (4 ליפטים) ועם 4 פועלים שעובדים שם כבר הרבה שנים ומנהל אחד בשם דניאל הירשפלד.

המוסך נותן יחס אישי ומקצועי ללקוחותיו, ומסביר ומפרט כל תיקון או בעייה ולא ממציא בעיות בלמים וכו...

יש לי סובארו לגאסי טורבו שנת 1992, שזו בעצם לגאסי עם מנוע של אימפרזה טורבו.

בד"כ חלקים של לגאסי או של אימפרזה טורבו מתאימים, אבל לא ככה היה עם התושבות מנוע.

תושבות מנוע של לגאסי רגילה קטנות יותר מהתושבות שלי, תושבות של אימפרזה טורבו שונות מהם, גם של GT.

הגעתי לדן אחרי הרבה חיפושים, חסר אונים.

הוא הסתכל על התושבות, ואמר שהוא ינסה לדאוג לי. לא הייתי אופטימי במיוחד וכבר חשבתי ללכת על הרע ביותר (להזמין תושבות דרך שטראוס שיגיעו עוד חודשיים מיפן במחיר של 600 שקל לאחת לפני מע"מ).

תוך שבוע בערך קיבלתי טלפון מהמוסך, בצד השני נשמע דני מבשר לי "יש לי תושבות בשבילך!".

הגעתי למוסך והסתבר שדני באמת חשב עלי, וכשהייתה אצלו פורסטר טורבו דור ראשון לטיפול הוא גילה שיש לה אותם תושבות כמו שיש לי, הוא הפעיל קצת קשרים ומצא אחת שעברה תאונה שהתושבות מנוע שלה במצב טוב פירק אותם והרכיב אצלי.

אני ממליץ עליו, אבל כדאי מאוד לתאם איתו מראש הגעה בגלל שזה מוסך קטן.

נקודה חשובה נוספת, הוא מטפל בכל אוטו. הוא מורשה סובארו אבל בד"כ תמצאו אצלו הרבה סוגים של מכוניות שהם לא סובארו.

מבחינת שתיה ואוכל תמצאו רק מים קרים, ונדמה לי שיש גם קפה.

לקריאה יש בלי סוף גליונות אוטו, הגה ואלבומי תמונות מטיולי שטח של דני מנהל המוסך.

הפקידות אדיבות, ובחדר המתנה יש חלון גדול שממנו רואים את העבודה מתבצעת ואף אחד לא יגרש לקוח שבא לראות מקרוב את העבודה נעשת.

 

דניאל.

אני שונא את הקיץ!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאפט הם דוגמה מצוינת בדיוק לכיוון השני (לא מבחינת המקצועיות, חס וחלילה) - המוסך שלהם תקוע באמצע חור בת"א, הוא פצפון ומאוד קרוב בתחושה למוסך חצר פשוט. זה שהם חברה נחמדים בצורה קיצונית, וכבונוס גם מקצועיים בתחומם (מכניקה, לא מתעסקים בתקלות חשמל מסובכות למיטב הבנתי) זה יתרון. אבל אני מדבר על חוויה מסוג אחר. מה שעתיד דיבר עליו הוא יותר לכיוון - דווקא מפולקסווגן הייתי מצפה למוסך מרכזי שנראה ומרגיש איכותי, מבחינת תודעת שירות. הם הרי גובים מחירים מופלצים לחלוטין, אז לפחות שיגרמו לך להרגיש בנוח - ועובדה שזה לא כך.

 

אגב, במרכזי של מאזדה שעת עבודה היא זולה בכמה עשרות שקלים מחלק מהמוסכים המורשים האחרים שהייתי בהם, שזו גם עובדה מפתיעה יחסית לטובה.

 

רוני

 

אז אני רואה את הדברים קצת שונה (מזל שמותר לנו :wink:).

המוסך נמצא במיקום פנטסטי שמאפשר לי להגיע אליו וממנו בקלות (ממש לא בחור מבחינתי).

המוסך יושב מטרים מלב עיסקי החלפים \חלקים \מוסכים של ת"א ולכן מסוגל לספק חלפים לפי צורך בצורה מהירה ומידית.

שהרות כולל קפה, מים, כיבוד והסברים כנים ואמיתיים (והכי חשוב , חיוך).

הטיפול הוא סופר מקצועי, המוסך נקי ומתוקתק והכי לא קרוב למוסך מידרכה. יש להם ציוד מעולה, כלי עבודה תקינים ואיכותיים (מי אמר כיוון גלי זיזים לקליאו ספורט בטיפול טיימינג), ארגזי כלים מאורגנים ומהאכות הכי טובה (אני חובב של כלי עבודה), ליפטים מצויניים, פרס 2 טון במקום ועוד.

 

אני הפסקתי להתרשם מקרמיקה ,שיש וויטרינה, אני מרגיש ממש לא טוב כשאני לא יכול לראות מי מטפל לי ברכב.

שאפט הוא מוסך בוטיק שבו דודי וניצן בלעדית אמונים על התוצר ,המקום והשרות הוא שלהם ומרגישים שחשוב להם.

ניתן להשוות זאת לבית קפה קטן ומקסים עם קפה מעולה וריהוט פשוט אך נאה ל מק-קפה. אני מעדיף קפה קטן :wink:.

 

נתן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5034 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...