Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5892 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

חח אני חייב להודות, חלק מהתשובות פה מקוריות ביותר.

 

ולעניין, מחר בבוקר או שאני אנפץ את החלון, או שאזמין פורץ.

תודה לכולם חברס, אחלה בחורים אתם!

פורסם

אם באמת אתה הולך לנפץ חלון בגלל ששכחתה את המפתחות בתוך האוטו , באמת שאתה תיצא פשוט *פגר כל האוטו זכוכיות שנים לא תנקה את כל השברים ויהיה מה , ישימו לך חלון לא מקורי וזה לא יראה אותו דבר נקודה ! אתה פשוט תעשה כפליים נזק !

 

מה הבעיה שלך פשוט לקרוא לפורץ אני לא מבין הוא מסדר את זה תוך שניה בלי לשבור בלי כלום

פורסם

אני חושב שלהחליף חלון יעלה לו יותר מלהזמין פורץ..

 

אולי הוא פשוט לא רוצה להודות שהוא עשה טעות (אבל כולנו בני אדם וכולנו טועים)

בפאביה המגבים אפילו לא צריכים לעבוד, הם לא מנגבים את הטיפות אלא מפחידים אותן
פורסם
תגידו מה אתם נורמליים ? מה נסגר איתכם ? "פוצץ את החלון"/ דחוף ברזל לתוך הדלת/ מזה פה זה המלצות של אנשים?

 

 

אדוני הנכבד ! תרים טלפון לפורץ מיקצועי ב100 שקל הוא מוציא לך את המפתחות וזהו! מזה פה אנשים השתגעו

 

 

בשביל 100 שקל אף פורץ לא יחשוב בכלל לבוא...

 

אתה חושב שהם נוסעים על מים ???

 

200 ש"ח לפחות!

 

אולי יקח לו 100 שקל אם הוא ימצא באזור של 5 דקות נסיעה.

Golf 1.6 DSG 2009

פורסם

יש שיטה שעובדת בעיקר ברכבים ישנים, כך סרגל או פח דק כמו סרגל, עדיף שהסוף שלו יהיו בצורת כרס, תכניס אותו בגומיה בי החלן לצד החיצוני של הדלת באיזור הידית, תנסה להזיז שם את החלק הפיני כיביכול של הידית, אם המזל לצידך זה יפתח.

mercdes-benz E350,jaguar xj, audi a3 sortback, seat leon 1.8tsi. gmc sonoma 92- my sweets

פורסם

אני מקווה שלא פיצצת חלון או משהו בסגנון

יש לי קופה ותאמין לי, החלונות מאוד יקרים...

 

תזמין שגריר אם יש לך, בשעות היום בתעריף מוזל 215ש'ח לפריצה

הדרך הנוחה לפרוץ מגאן היא הרחקת הדלת מהמשקוף עם כרית אוויר מיוחדת ועם מוט ברזל למשוך את ידית הפתיחה.

 

בהצלחה8)

ערן

פעם הייתי קופץ מהגשר ואז מתחיל לבנות את הכנפיים

אני עדיין כאן,אז בטח הצלחתי לא רע...:roll:

 

היום כבר בגרתי..אני מייבא כנפיים מאיביי :wink:


×
×
  • תוכן חדש...