Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5892 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי קופה ותאמין לי, החלונות מאוד יקרים...

 

זה לא חוקי בישראל להחזיק קופה ולמה אתה עדיין מחזיק אותה אם היא שוברת לך חלונות? :lol:

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

יש ארגון "ידידים" אין לי כרגע את הטלפון שלהם, הם מגיעים בהתנדבות מלאה.

פיאג'ו 2020, MP3 500

יונדאי סנטפה, 2014

פורסם

אגב מפתח אני יודע שפעם היה פטנט כזה,

להחביא את המפתח מתחת לרכב נגיד באיזור הגלגל הקידמי איפה שהג'ק קצת יותר פנימה ,

ואז אם ננעלת אתה מושיט יד למקום המדובר ופותח את הרכב,

החסרונות שאחרי שפתחת את הרכב אתה נראה כאילו המילו אותך מהטיטניק.

טוב שם טוב משמן טוב

פורסם
הכי טוב זה שים רימון מתחת לאוטו תפוצץ אותו ותגיד שזה נסיון חיסול!

 

ואז את מי הוא תובע? הביטוח לא משלם לנפגעי פעולות פליליות כאלה ואחרות (למעט פריצות וגניבות, אבל לא אם שכחת את המפתח באוטו, למען השם! קצת אחריות אף פעם לא הזיקה לאף אחד!:|:?)

עדיפות לשפשוף עצמי בבית ולא אצל בעלת מקצוע

צריך גם קרם אני מאמין.

:roll::lol::oops:

פורסם

שלל פתרונות גאונים קיבלת.

הכי טוב, תקרא לטום קרוז, כן ההוא מהוליווד.

תבקש ממנו שיביא לך את הכלי שהוא השתמש באחד מהסרטים שלו, תעשה חור בחלון.. עיגול יפה כזה

משוך את הכפתור מעלה וזהו, אתה בפנים!!!

 

:wink:

Golf 2008 MK5

פורסם

אני לא מבין למה לא איחדו את השרשור הזה ביחד עם השרשור של "רוצה לשלוף רדיו דיסק פיוניר בלי המפתח המיוחד", בכל מקרה, הפתרון שנתתי שם תקף גם פה:

 

גרור את הרכב ותעמיד אותו 5 דקות בתחנה המרכזית הישנה.

 

בזמן שתוכל לקנות בבסטות הקרובות את הרדיו דיסק פיוניר של ההוא מהשרשור השכן מישהו כבר ידאג לפתוח לך את הרכב ולעשות לך את השירות של פירוק הרדיו דיסק הישן מהרכב.

 

לאחר השלמת התהליך כל שנותר לך לעשות זה ללכת לחטוף מחלות אצל אחת מנותנות השירותים באיזור,זה יעביר לך את החצי שעה שאתה צריך לשרוף עד להגעת הגרר שיקח את הרנו למוסך כי היא לא מניעה...

 

:twisted:

 

 

סתם נו,הכל בהומור.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

אני חושב שאתה צריך לנפץ חלון אחד אחורי.

 

אין לך ברירה או שאתה יכול להזמין פורץ(זה הרבה כסף נראה לי).

 

מקווה שעזרתי.

פורסם

בואנה- ההוא שרשם שים רימון מתחת לאוטו, פשוט הרג אותי.

בכל אופן הזמנתי פורץ (230 ש"ח).

הנקניק הזה בא בשניה פתח את האוטו שאני התחרעתי עליו עד 12 בלילה.

תודה לכל הניסיונות שלכם לעזור:)

פורסם

אופיר - אתה מודע לזה שחלון עולה יותר מפורץ כן?

ושהביטוח ישים מקסימום שמשה חלופית (שזה זבל) וגם זה בתנאי שלא תגיד להם שאתה שברת.

ושמשה חלופית - במיוחד ברכב חדש זה די חרא, ומקורית זה די מאוד יקר.

 

קרא כבר לפורץ.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting


×
×
  • תוכן חדש...