Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5894 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רציתי להתייעץ בנוגע למקרה שקרה לי

 

לפני שבוע החלה נזילה אצלי בדירה בין האמבטיה לסלון

ברמה כזאת שמים יצאו מהקיר.

קראתי לאינסטלטור שיראה את הבעייה ויתקן.

בבדיקה שלו הוא החליט שהמים נוזלים מחיבור הברז לצינור, וכנראה שכשחיברו את הברז סגרו חזק מידי, והתושבת בקיר נשברה.

שאלתי אותו אם הוא בטוח שזאת הבעייה, והאם לא כדאי כבר להחליף את התושבת, והוא השיב שכן , ולא כדאי לפתוח את הקיר.

הוא הדביק את התושבת עם דבק סיליקון כלשהו.

המחיר שהוא קבע היה 580 ש"ח כולל מע"מ, שדי השאיר אותי בהלם, אבל מכיוון שלא שאלתי מראש, שילמנו.

לאחר יום המים המשיכו לזרום מהקיר, לא זרם אחיד, אלא לאחר שהברזים במרכזיה פתוחים, משהו כמו שעה אח"כ יוצאים מים.

הזמנתי אותו שוב וקבענו שיגיע ביום שישי שעבר להחליף את התושבות בקיר.

ביום חמישי בערב זרמו מים מהקיר והחלטתי לסגור את הברזים של האמבטיה במרכזיה, כדי שלא יזלו סתם מים.

ביום שישי בבוקר לא נזלו מים, והחלטנו ביחד עם האינסטלטור שלא לבצע את העבודה, וכנראה שהמים שראיתי היו מים

שהקיר עוד היה ספוג בהם.

בשבת חזרתי אחרי הצהריים וגיליתי שהקיר שוב נוזל, החלטתי לפתוח את הקיר ולראות אם אני מוצא מאיפה זה נוזל.

חצבתי עד החלק האחורי של התושבות, וראיתי שהמים יוצאים מאמצע התושבת, שם יש חור לחיבור התושבת.

החלטתי שמכיוון שהוא החל בעבודה הוא גם צריך לסיים אותה, וקבענו שביום רביעי ( אתמול ) הוא יבוא להמשיך.

יום קודם דיברתי איתו ודרשתי לדעת סדר גודל של מחיר לפני שהוא מבצע את העבודה.

הוא ניסה להתחמק, ובסוף אמר שמקסימום 1300 ש"ח ומזה נוריד את מה שכבר שילמנו.

אתמול הוא הגיע, פתח את הקיר, לא מצא נזילה, והחלטנו פשוט להחליף את התושבות וגם החליף חיבור שנעשה כדי להאריך את הצינורות בתוך הקיר.

מראש אמרתי לו שהוא לא יסגור את הקיר אלא אני.

הוא דרש שנוסיף לו עוד 926 ש"ח עבור העבודה שביצע.

אני טענתי שהוא צריך להוריד מזה את מה שכבר קיבל, מאחר ולא פתר את התקלה בפעם הראשונה שבא.

כמובן שהוא התחיל לצעוק ולהשתולל, ותכלס בגלל שהילדים היו בבית, לא ראינו טעם לריב איתו ושילמנו.

הוא גם טען שעבד קשה בגלל שהיה שם בטון, ויש לו בלאי לפטישון.

 

האם אני צודק או שהוא?

 

יניב

פורד מונדאו סטיישן 2011

פורד פוקוס 5 דלתות 1.6 2008

פורד פיאסטה 2000, כבר לא רכב כל כך פשוט...- נמכרה:cry: אבל עדיין עונה על שאלות

פורסם

אם יש לך משכנתא על הדירה - ביטוח משכנתא מכסה תיקונים כאלו, אתה משלם רק השתתפות עצמית של משהו כמו 500 ש"ח.

 

אבל את האינסטלטור היית צריך להזמין דרך הביטוח.

 

 

פורסם

באופן רגיל לא הייתי משלם לו את מה שדרש

 

אבל מכיוון שהוא התחיל לצעוק ולהשתולל, וכל זה ליד הילדים שלי, החלטנו להכנע.

בדיעבד אולי היה כדאי להפעיל ביטוח

פורד מונדאו סטיישן 2011

פורד פוקוס 5 דלתות 1.6 2008

פורד פיאסטה 2000, כבר לא רכב כל כך פשוט...- נמכרה:cry: אבל עדיין עונה על שאלות

פורסם

נשמע כמו חרטטן לא קטן , אתה לא אמור לשלם יותר בגלל שהפטישון הרכרוכי שלו פוחד מבטון.

עוד מעט הוא יחייב אותך על עלות הטענת הבטריה של המברגה.

 

כבר בפעם הראשונה צריך לשאול מה קורה אם לא נפתרת הבעיה , וכמובן לסגור מחיר מראש , או לפחות טווח מחירים .

כמה זמן עבודה היה לו שם ?

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם

אתה קורה את מה שאתה כותב?

 

שילמת לו 580 ש"ח על הדבקה בסיליקון הזמנת אותו שוב והפעם לחציבות מה חשבת לעצמך שהוא יבקש? כפול זה זול בשביל אחד כזה.

 

וואלה אני חושב שאני צריך לעבור לחיפה אם משלמים שם סכומים כאלו על תקלות יחסית פשוטות.

פורסם

בפעם השנייה הוא עבד 3 שעות

 

אחרי שהוא עבד בפעם הראשונה הכל נראה בסדר, רק לאחר יום הקיר שב לנזול.

 

שוב, לדעתי הוא היה צריך לקזז את מה שהוא קיבל בפעם הראשונה, ומקסימום לקחת על חלקים + משהו על העבודה הנוספת.

 

וסגרנו טווח מחירים מראש, הוא פשוט לא עמד בזה

 

elkmino, הזמתי אותו שוב כי הוא לא ביצע את העבודה כמו שצריך, אותי לא מעניין מה הוא עשה, אותי מעניין אם הנזילה ממשיכה או לא. בודאי שלא הייתי מזמין אותו שוב לעבודה חדשה.

 

כמה אמורה לעלות עבודה כזאת? ( חציבה של בערך מטר על 30 ס"מ בבטון, + לא לפגוע בקרמיקה מצד שני )

פורד מונדאו סטיישן 2011

פורד פוקוס 5 דלתות 1.6 2008

פורד פיאסטה 2000, כבר לא רכב כל כך פשוט...- נמכרה:cry: אבל עדיין עונה על שאלות

פורסם

היתנהגות גועל נפש של בעל מקצוע!

לדעתי הוא "זכה" בכך שאתה צריך לפרסם את שמו בפורום (וגם להודיע לו על כך למען הסדר הטוב) כדי שלא "ייזכה" לעוד לקחות שגולשים פה.

פורסם

לאינסטלטור קוראים אלון קלדרון

וכאמור זה בחיפה.

 

 

יניב

פורד מונדאו סטיישן 2011

פורד פוקוס 5 דלתות 1.6 2008

פורד פיאסטה 2000, כבר לא רכב כל כך פשוט...- נמכרה:cry: אבל עדיין עונה על שאלות

פורסם

אני צריך אינסטלטור לעבדה קטנה.

לו אני לא ייקרא.

תודה על השירות,

 

בן.

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
×
×
  • תוכן חדש...