Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5887 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
שלום לכולם

 

בקשר לבניה תודה על הפירגון

 

flashbone אני מעדיף לא להתקין מידים בקיק פנל כי אין סדר בין האלמנתים.

 

מוטי, בקשר לרכב דמו של DLS , השרשור יפתך בסוף שבועה הבה .כנראה או מוקדם יותר.

 

אלכס

זה FLESHBONE! עם E לא עם A

על איזה סדר אתה מדבר? על הסדר המדורג? אם ככה פספסת היית צריך לשים את הטוויטר בקורה האמצעית או ליד הידית של הדלת, אני חושב שמיד 4" יכול לשבת בכיף בקיק פאנל ואם יש לך תיאוריה/תזה אחרת אני אהיה מעוניין לשמוע.

AmpTw: Zapco Ref 200.2| AmpWoofer :Zapco Ref 350.2

| Processor: Alpine H701

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בוקר טוב לחברי הפורום

תודה על התגובות הטובות והפחות טובות, אשתדל לקחת כל תגובה והערה לפתרון מעשי במידת האפשר

אם תרשו לי מספר הערות נגד מול התגובות האחרונות

שגיא,רומק,עתיד,FLASHBONE (עם E ולא עם A :):))

אסביר למה התכוונתי "בסדר אלמנטים"

נניח שהייתה לי אפשרות (מבחינת הלקוח) להחליף קיק פנלים (למרות שהיה ווטו רציני על כל התחלה של דיבור) והייתי צריך להתקין את המידים בקיק פאנל הייתי חייב להגביר אותם בנפרד ולעבור להגברה אקטיבית מכיוון שגלי הוופר היו חוסמים את המיד בקיקים אלא אם המידים מוגברים באופן רציני יותר

מצב כזה דרש השקעה נכבדת יותר שלא הייתה על הפרק

ועדיין הייתי צריך לשמור על סדר אלמנטים (בפשטות ובאופן בנאלי ו"שכונתי" אומר שוופר בגדול יהיה למטה מיד בגדול יהיה בחצי גוף וטוויטר בגדול יהיה בזווית לעין) לכן המקום הכי נכון (לפחות מבחינתי באותו רגע) היה היכן שמיקמתי אותו

אפשר להתווכח על זה ואשמח לשמוע הצעות טובות יותר אבל אבקש מכם להיות רלוונטים לדרישות בעל הרכב שפורטו על ידי דרור בתחילת השרשור.

I BASS את הברגים תפסנו מלמטה ומהצד ומסביב לבניה יש איטום סיליקון

חורי הברגים לא ייראו לאחר פירוק והרכבת פלסטיקה מקורית שוב

SROOL תודה וחן חן על הפרגון

ארזה ואלי : SHAYS ענה לך יותר טוב ממני לגבי אפשרות כיוונים בתוך הקרוס שבדלת ואני אחדד את הנקודה: אין לנו שום רצון שלקוח יפרק דלתות או דאשבורד לכיוונים בתוך הקרוסאובר. את הכיוונים אנו עושים יחד עם בעל הרכב לפני סגירת הדלתות עם טראקים שהוא מביא בעצמו עד לשביעות רצונו המלאה.

לגבי מיקום הקרוסים הרשו לי לחלוק על דעתכם ולהתחייב שלאחר עבודה שלי גם בעוד 5 שנים (אלא עם הרכב יוצא למלכת המדבר :)) שום רעש או קרקוש לא יגיע מהדלת, לא מקרוס,לא מהרמקול,ולא מהמיד

שימו לב שהדלת אטומה לחלוטין מהצד הפנימי שלה וגם היצרן עצמו העיז להרכיב שם מנוע ולשים קונקטורים ואפילו בבונדד ישראל הרכיבו שם את המרים . אז סליחה עם הבוטות אבל חברה תנסו להיות עיניניים ולא סתם לחפש

GTI תודה על הפרגון חן חן אני מעריך מאוד

CORPSE תודה ושאפו על ההבנה המקצועית

שוב תרשו לי לומר שאתם צודקים לגבי הבד שנבחר לציפוי אבל עדיין הרכב לא בבעלותי וזה מה שבעל הרכב בחר

מתנצל עם שכחתי לציין עוד חברי פורום לכן אודה באופן כללי לכלכם על ההתייחסות

אציין שאת התגובה הזו כותב דרור בשמי תוך כדי הסבר שלי

יום טוב

אלכס

Hu: Pioneer 9800 BT Comp:

DLS-UR36i

SubWoofers: Double Eartquake SubZero 2000RMS

פורסם

לא שמתי לב בכלל שהקרוסים בדלתות :-D

 

יותר אהבתי את העובדה שבמשפחתומתית צעצוע כמו מאזדה 3 יפנית יש בידוד טבעי יפה מאוד על הדלת עצמה.

 

אני לא יודע מה כל כך קשה לקפוץ למחסן בדים כמו ורון ז'ק למשל ולקנות גליל של סקאיי

 

יש היום סקאי בגימור של אלומיניום מוברש אפילו - קצת מצועצע אבל נראה מיליון דולר וברכבים משפחתומתיים גימור כזה בהחלט מהווה שדרוג אדיר.

 

לגבי החיווט - מצטער, כל עוד החיווט בעובי המתאים - אני לא מוצא שום בעיה להשתמש גם בחוטים פשוטים, שוב, כל עוד העובי של החוט הולם את הרמקול שהולך להיות מוגבר דרכו.

 

ולגבי אין סדר באלמנטים - פככככככככככככ (מצטער, פשוט לא יכלתי לחשוב על תגובה אחרת)

 

דרור, תעביר את המסר הזה לכל עובדי אהובי שי כי זו תופעה נוראית אצלכם - עדיף לשתוק ולא להראות שאתה לא יודע מה אתה אומר מאשר לפתוח את הפה ולהוכיח את זה. (ואני עידנתי את הציטוט - מאוד עידנתי אותו, כי אני לא רוצה לפגוע)

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אדי, בוא לא נהיה תמימים ולא נשכח שלא מעט פעמים זה דרישת לקוח ברמה הפיננסית,

לא כל לקוח (יותר מזה - כמעט כל לקוח לא!) יסכים לקנות קיק פאנלים מפירוק, ושלם עבור בניה ועל זה ריפוד, מה גם שריפוד קיק פאנלים מן הסתם יהיה יקר בהרבה מריפוד של חלק ישר כמו זה,

 

כי צריך לקחת גזרה ולפתור,

 

אני לא יודע כמה הלקוח שילם על הבניה הזאת, אבל אם הוא שילם על הדלתות משהו כמו 700 שקל נגיד,

אז אין בכלל מה לחשוב על כל ההצעות שאנחנו מכירים מחיי היום יום האודיופיליים שלנו,

 

קיק פאנלים עולים אצל מתקין באיזור ה-2000\2500 שקל, וזאת לפני ששילמת משהו כמו 350\600 שקל עבור זוג קיקים חלופיים בפירוקיה,

 

אני חושב שיש קצת הבדל בין 2350/3100 שקל, למשהו כמו 600/800 שקל, לא ?

פורסם

אז יפה מאוד, מה בכלל אפשר לדבר

 

איזה קיקים, איזה סקאי, איזה נגזרת ואיזה תופרת

העבודה היא בהתאם לתשלום, וחד משמעית לדעתי - התמורה הולמת לחלוטין את המחיר !

 

אין ספק שקיק פאנלים מעוצבים היו נראים הרבה יותר טוב

רק שהיו עולים פי 4 - ועל רכב ליסינג שעוד X זמן חוזר לחברה, לא בטוח שאנשים היו מוכנים לשלם

 

אדי - שים לב שאתה ביצעת קיקים ברכב ליסינג שלך בעצמך, ואני זוכר בפירוש שאחת הסיבות היתה שאתה לא מוכן

לשלם הרבה כסף על בניות ברמה גבוה על רכב שיחזור לליסינג עוד זמן קצוב

 

בקיצור, מה שאתה משלם זה מה שאתה מקבל, ולדעתי במקרה הזה הוא קיבל מספיק עבור התשלום.

פורסם

דרור כל התגובה שלך ושל אלכס לא מספקת, תשובה עניינית אפשר לכתוב גם ב5 מילים.

אני לא מבין משהו אחד - אם כבר שמת סט ואם כבר חשבת שההגברה ששמת לו לא ראויה למה המשכת ללכת עם הקו מחשבה הזה? למה לא ניסית להגיד ללקוח שיש אופציות אחרות, יכולת להשתמש פשוט במגבר יותר חזק או לחלופין לשים סט 2WAY טוב יותר, לא בהכרח של DLS, יש עוד אופציות בשוק, לא מקבל את ההסבר על הבד - זה מה שהלקוח בחר, הוא בחר גם את הרכיבים של DLS או שהמלצתם לו עלייהם? הוא בחר גם לשים את המידים בדלת בצורה הזאת? בתור בעל מקצוע ואני חושב שאתה צריך להסכים יש דברים שגם אם ייתהפך העולם לא עושים, ההתקנה יפה ונראית בסדר גמור אבל הפיניש זה מה שנותן את אפקט הוואוו.

 

דרור אם כבר מסתלבטים על טעויות כתיב של השם שלי - ה-"עם" האחרון שלך היה צריך להיות עם א' או שפשוט רצית להשאיר משהו אותנטי מהכתיבה של אלכס? :lol::-P:lol:8):-o

AmpTw: Zapco Ref 200.2| AmpWoofer :Zapco Ref 350.2

| Processor: Alpine H701

פורסם

גורל - נראה לי שלא הבנת אותי

 

לא דיברתי לרגע אחד על שיקולי הלקוח ועל הסיבה שלא התקינו קיקים.

 

דיברתי רק על התגובה של אלכס לסדר באלמנטים - אני לא נכנס לזה יותר מזה אבל זה פשוט דרש תגובה.

 

וכן - אצלי ברכב לא רק המידים מותקנים בקיק אלא גם הטוויטרים ואני מאמין שעד עכשיו אני חבר הפורום היחידי שיש לו התקנת קיק מלאה ומה שאלכס רשם זה פשוט שטויות לצערי והיה עדיף פשוט לאמר שהלקוח לא רצה התקנה בקיקים וגם לא יכל להרשות לעצמו גם אם הוא היה רוצה.

 

לא התייחסתי לשיקולי לקוח, לא התייחסתי לשיקולי מחיר ואפרופו אני בעצמי אמרתי לא פעם ולא פעמיים שאם הייתי יכול להרשות לעצמי קיק תוצרת יוסי - הייתי עושה את זה אבל בגלל כבוד לבעלי מקצוע, אם אין לי יכולת להרשות לעצמי לשלם את המחיר שהם דורשים אני לא אתווכח ולו על שקל בודד ופשוט אנסה לעשות בעצמי. ועשיתי... ואני שלם עם התוצאה... :-D

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
הרעיון, והעבודה מאוד יפה

סקאי שחור היה מביא לזה גימור "פירסט קלאס"

העבודה ממש יפה (חוץ מהצבע של הבד האפור) .

פורסם

חברים,כול הסט הזה עולה 1440 שח

ניראה לכם שמישהוא ישקיע 2500 שח בבניות בקיק פאנל בשביל סט כזה.?

ועוד ברכב ליסינג.

לדעתי ההמלצה על הסט הנ"ל הייתה המלצה גרועה,אם תקחו מחיר של 800 שח+1440 שח שעולה הסט הזה

אפשר להביא סט שני חלקים בערך באותו מחיר מסידרת האולטימייט DLS-UP6i

פורסם

לפי דעתי לכוון במה עם סט 3 חלקים פאסיבית דרך הקרוס של הסט הנ"ל,שהמיד בקיק פאנלים

זאת בעיה,ועדיף שהאלמנטים יהיו קרובים אחד לשני כמה שיותר

ECLIPSE 7200 MK II

AUDISON VRX 4.300CS @ BRAX MATRIX 6.1PP,BRAX MATRIX 1.1

CELESTRA FA2150X @ IMAGE DINAMICS IDMAX 10

פורסם

אתה חושב שעדיף שהמיד ינגן לך מהמותניים מאשר בקיק פאנל שזו הנקודה הרחוקה ביותר מהראש שלך ברכב?

 

טוב...

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

בהגברה אקטיבית זה סיפור אחר,אבל במקרה הנ"ל,אין לך שליטה על העוצמה,לא על TC

ECLIPSE 7200 MK II

AUDISON VRX 4.300CS @ BRAX MATRIX 6.1PP,BRAX MATRIX 1.1

CELESTRA FA2150X @ IMAGE DINAMICS IDMAX 10

פורסם

דרור-מצטער,אבל מנסיון אישי ושל עוד חברים-תמיד יהיו שינויים וכיוונים עם קרוסים מכל מיני סיבות.

וחבר'ה-תרגיעו עם המחירים של הקיק פאנלים.הוכח פה -ולא פעם-ועם תמונות -שניתן לעשות קיק פאנל בעבודה נהדרת בהרבה,אבל -בהרבה פחות ממה שציינתם. ואין ברצוני לפתוח תיבת פנדורה בנושא הזה כי הוא נטחן עד דק וגם בגלל רגישותו.

ודרור-עצה מכל הלב,ההערות של חברי הפורום נראות פוגעות אבל אם תיקח אותן לתשומת ליבך ותיישם אותן,מבטיח לך שהשמיים מבחינתך-הגבול.הרמה של הבניות של חברי הפורום כה גבוהה שלפעמים שאנו שוכחים בעצם את רמת ההתקנות הראשונות שהיו לנו.

בכל אופן,רק הצלחה מכל הלב.

ליאור


×
×
  • תוכן חדש...