Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5887 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ליאור

 

חס וחלילה שאשכח את ההתקנה הראשונה שלי - למה? מה רע במגבר של PROSOUND :lol:

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
דרור-מצטער,אבל מנסיון אישי ושל עוד חברים-תמיד יהיו שינויים וכיוונים עם קרוסים מכל מיני סיבות.

וחבר'ה-תרגיעו עם המחירים של הקיק פאנלים.הוכח פה -ולא פעם-ועם תמונות -שניתן לעשות קיק פאנל בעבודה נהדרת בהרבה,אבל -בהרבה פחות ממה שציינתם. ואין ברצוני לפתוח תיבת פנדורה בנושא הזה כי הוא נטחן עד דק וגם בגלל רגישותו.

ודרור-עצה מכל הלב,ההערות של חברי הפורום נראות פוגעות אבל אם תיקח אותן לתשומת ליבך ותיישם אותן,מבטיח לך שהשמיים מבחינתך-הגבול.הרמה של הבניות של חברי הפורום כה גבוהה שלפעמים שאנו שוכחים בעצם את רמת ההתקנות הראשונות שהיו לנו.

בכל אופן,רק הצלחה מכל הלב.

ליאור

אשמח לקבל קישור למה שאתה מתכוון, אני בדיוק צריך זוג חדש :)

אם אתה מדבר על DIY, אני מקווה שאתה לא באמת משווה DIY למתקין ולא משנה מה איכות העבודה

הריי אתה לא משלם לעצמך

פורסם

גורל-למה אתה הולך רחוק? אני לוקח את זה מכאן, והדגשתי שאין ברצוני לפתוח תיבת פנדורה עקב רגישות הנושא .

ואני כבר מצטער שכתבתי זאת. :-( וכבר כך סטינו מהנושא.

סליחה

ליאור

 

נ.ב.

אדי ידידי-אין רע בשום דבר ונכון שדווקא למערכת הראשונה זוכרים חסד נעורים? ושלי REDSOUND...כבר מתחרז עם שלך אדי..

פורסם

הראשונה שלי היתה :

קומפוננט של JBL סידרת GTO

סאב של קאנוד (בזמן שכולם הלכו על פיוניר, הרגשתי צורך לברוח מהעדר)

ומגבר של JENSEN, שדווקא היה מעולה, באמת מעולה !.

 

ה-HU היה קאנווד D-MASK חשמלי רדיו טייפ כמובן, עם צ'יינג'ר,

כל מי שהיה רואה את הפאנל שלו מתהפך חשמלית ונעלם, היה נופל לו הלסת מהמקום :D

פורסם

הדבר היחיד שאני זוכר לו חסד נעורים... טוב, יש דברים שהשתיקה יפה להם :-P

 

המערכת הראשונה שלי היתה בתוך פיאסטה צבועה כפרה עם כיסויי מושבים פרה וכיסויי הגה פרה וצופר שעושה מו - שאת הכל כמובן אני התקנתי כולל הריפודים והצופר.

 

היה לי שם סאב 15 אינטש של מוראל בתיבה 72 ליטר עם פורט בקוטר 11 ס"מ על אורך 35 ס"מ

 

מגבר אחד של פרו סאונד שהגביר רמקולים קואקסיאליים 6.5 של פנסוניק (שחתכתי להם את הטוויטרים) עם טוויטרים של האחים נצרת (שדווקא היו מאוד נעימים לאוזן כי הם גם ככה בקושי תפקדו :-D)

מגבר אחד של KOSS שהגביר בגישור את הסאב

HU פשוט של בלאופונקט וקרוס אקטיבי X6 של לאנזר...

 

על התיבה של הסאב היה רשום "MOO" והתיבה היתה כמובן חצי שחורה וחצי לבנה.

 

ואומרים שאני דפוק... עד היום אני לא מבין מה כל כך נורא בלבישת אהיל כשבא לי לחשוב :-P

 

 

ולמי שתהה: (גורל, אני גם גרמתי ללסתות של אנשים ליפול - אבל בצורה קצת אחרת...)

 

http://www.autosound.co.il/main.asp?url=userpictures.asp&uid=583

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

^^^^^ גדול!!!1 (כן, אני יודע, נתקע לי הכפתור וכ"ו) :lol:

פורסם

גורל סחתיין עלייך בתגובות שלך +11

מה שהכי מעניין אותי הוא שבכל רכב שהיה לי עד היום בכל רכב הקרוס של הקומפוננט היה בתוך הדלת וחוץ מהעגלה הנוכחית באף רכב לא היה איטום, ועד היום יש לי בדלתות קרוסים כשאותם קרוסים יושבים כבר כמה שנים בדלת ומוזר שכלום לא קרה להם אז לכל התוקפים אפשר קצת להירגע עם התקיפות {אומנם זה לא המקום המומלץ }ועוד משהו גם מגברים כל מתקין שהלכתי אליו להתקנה בזמנו כולם שמו לי את המגברים ישירות על המושב בלי פלטה עץ :evil::evil: .אבל לא היו רעשים או כל מיני תופעות לוואי

וכמו שאמרו רק הגימור קצת הפריע והרס אם יש אפשרות לרפד מחדש זה יעשה רק טוב.

בכל מיקרה שי,דרור,אלכס וכל צוות "אהובי שי" קבלו ח"ח ובהצלחה

::FEEL THE {XS} power::


×
×
  • תוכן חדש...