Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5901 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

 

לפני כמה ימים הזמנתי את השירוקו,עדיין לא נסגרתי על צבע, אני מתלבט בין הלבן, שחור, כסוף וכחול. הייתי שמח לקבל המלצות ובמידה ולמישהו יש את הרכב בצבע כחול או כסוף, הייתי יותר משמח אם יהיה אפשר להגיע לראות.

תודה מראש.

יוסי.

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לדעתי השחור לא מתאים לשירוקו, זה מעלים את הcurves שלו.

לבן - יפהפה, ועם ג'נטים לבנים בכלל טירוף חושים.

 

האמת? השירוקו הכי יפה שראיתי היא פה בגני תקווה, בצבע ליים, משהו מדהים, קצת צעקני אבל נראה נהדר, לא ראיתי צבע כזה על שום אוטו אחר.

 

ראיתי אותו גם במין צבע קרם כזה, יפה מאוד.

Auto Emoción

פורסם

*** תוכן ההודעה נמחק. נא לכתוב עם סימני פיסוק. זה פורום, לא SMS ולא צ'אט. בסוף משפט יש נקודה, לא .... שלוש ... או .. שתי .. נקודות ***

פורסם

האמת? השירוקו הכי יפה שראיתי היא פה בגני תקווה, בצבע ליים, משהו מדהים, קצת צעקני אבל נראה נהדר, לא ראיתי צבע כזה על שום אוטו אחר.

 

רק להוסיף רק שתי עיניים על הגג ו"מצא את ההבדלים":

 

vw-scirocco-1-450x302.jpg

 

tree_frog.jpg

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

לגבי הלבן כן היא יפה. אבל העניין הוא של שירוקו שניה היא בצבע לבן.הירוקה אכן יפה אבל צעקנית מידיי,מישהו ראה את הכחולה או הכסופה?

פורסם
רק להוסיף רק שתי עיניים על הגג ו"מצא את ההבדלים":

 

vw-scirocco-1-450x302.jpg

 

 

במציאות זה לא נראה בדיוק ככה, זה קצת יותר בהיר, אבל זה כנראה רק הבדל של תאורה וזווית צילום.

במציאות זה נראה ממש טוב לדעתי, מאוד מיוחד, מאוד שונה.

Auto Emoción

פורסם

מה עם צבע אדום? יכול להיות דווקא יפה לרכב הזה. במיוחד עם ג'אנט שחור.

בכל אופן, בין הצבעים שרשמת הכי יפה לרכב הזה הוא לבן, למרות שמעולם לא יצא לי לראות את הרכב הזה בכחול.

פורסם

אני עדיין זוכר שראיתי אותה בלבן...זה היה מדהים.

אך אני לא חושב שיש צבע שיגרע מהיופי והייחוד של הרכב הזה (במיוחד בנוף הדל בארצנו)

HU: Pioneer DEH-X9550BT Comp: Hertz Energy ESK165 Amp: Phoenix Gold Octane R8.0:4 Sub: Hertz ES300

פורסם

אחד הרכבים הבודדים שפשוט נראים טוב בכל צבע שהוא.

 

אני הייתי מוותר על צבע צעקני, אני מבין שגם אתה.

כחול לא ראיתי, אבל ממה שאני מסוגל לדמיין - זאת כנראה הייתה הבחירה שלי. במיוחד אם הוא כהה.

אם כל הדרכים מובילות לרומא, הדרך שלי מובילה אל הים

ר. פרסקי

פורסם

הכחולה:

 

dsc02322oa6.jpgdsc02322oa6.jpg

1000000_1.jpg

 

הכסופה:

 

Silver.jpg

1045536_1.jpg

 

לדעתי הלבנה הכי יפה. ולמה זה משנה שיש הרבה שירוקו לבנות? זה לא מאזדה 3 שהיא כל רכב שלישי על הכביש.

פורסם

לדעתי - השירוקו נראית הכי טוב בצבע לבן !

אם יש לך זמן פנוי - תנסה לערוך תצפיות או לשאול בסוכנות מתי מגיעים רכבים דומים ע"מ להתרשם.

alfa 156 2.5.


×
×
  • תוכן חדש...