Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5900 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם אתה רוצה יחודיות - אך ורק הירוק. פשוט מדהימה וצעקנית.

 

הצבע של הפביה הבאה שלי (כן כן, יש את הגוון הזה בשקודה) :-)

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אוראל אתה נראה לי מבין עניין בזה,

יש מצב שהירוק הזה הוא אותו קוד צבע של הגייארדו...?

 

ממה שידוע לי - כן. אפשרי לבדוק את זה.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

יצא לי לראות את כל הגוונים חוץ מהירוק ולדעתי ללא ספק הכחול, בהפרש ניכר. הרכב נראה פשוט מדהים. בלבן היא סטנדרטית מדי, אדום\אפור מעלים את הצורה שלה לדעתי.

שמעון תמיד היה חזק בלחיצות, עוד כשהיתה לו המאה שש ראלי היה עושה רכבות מטבריה לת"א.
- רזמל על שמעון פרס :-D
פורסם

בבקשה תעשה טובה לאנושות ואל תקח כסף, מה קורה עם האנשים בארץ? די להוציא מכוניות כסופות מהחברה זה הכי ניראה ככ זול שזה מעליב...

 

אם אתה רוצה באמת צבע מדהים ויחודי לשירוקו, קח את האדומה היא מדהימה...

פורסם
לדעתי השחור לא מתאים לשירוקו, זה מעלים את הcurves שלו.

לבן - יפהפה, ועם ג'נטים לבנים בכלל טירוף חושים.

 

האמת? השירוקו הכי יפה שראיתי היא פה בגני תקווה, בצבע ליים, משהו מדהים, קצת צעקני אבל נראה נהדר, לא ראיתי צבע כזה על שום אוטו אחר.

 

ראיתי אותו גם במין צבע קרם כזה, יפה מאוד.

 

מסכים איתך ב 100%. הירוקה הכי יפה.

לקנות שירוקו בלבן זה פשוט מעליב לדעתי. היא דומה מידי לסתם גולף ככה.

רכב כזה יפה צריך להיות בצבע בולט, כדי להבליט את המראה שלו.

emotion of motion

פורסם

מדהים שאף אחד כאן לא נתן חשיבות לפרקטיות של הצבע ומתייחסים רק למראה של הרכב.

 

אנחנו חיים בארץ מאוד מאוד חמה - שחור? לא בא בחשבון לדעתי.

 

בכלל - כל צבע כהה...

 

לבן וכסוף הם צבעים מאוד פרקטיים.

 

הכסוף דוחה יותר חום מאשר הלבן למען האמת אבל הלבן יפה לשירוקו גם בצבע מט - וצבע מט - הרבה יותר קל לתקן מאשר מטאלי...

 

מעבר לכך - ראיתי בארץ שירוקו ירוקה כמו שאיתמר הציע - והיא לא פחות מאשר מהממת.

 

אבל אני הייתי לוקח לבן, אין צבע טוב יותר בארץ הזו ואם אתה שם פסי מרוץ כחולים אתה אפילו יוצא פטריוט :-D

 

ג'אנטים שחורים עם פס קישוט אדום אפרופו...

 

עריכה -

 

ונכון שאומרים שבין רכב שחור ללבן יש הבדל של סה"כ מעלה אחת - מנסיון - בולללללשיט! זה מתבטא מאוד ומורגש מאוד בתחושה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אנחנו חיים בארץ מאוד מאוד חמה - שחור? לא בא בחשבון לדעתי.

בכלל - כל צבע כהה...

 

אויש נו די עם זה כבר...

בתור אחד שיש לו רכב שחור אני אומר לך בפה מלא שכשאתה נכנס לאוטו רותח בצהריי יום שרבי,

זה לא באמת משנה אם האוטו הוא לבן או שחור או ורדרד אפרסק...

חם בתוך כל אוטו שעמד בשמש ביום קיץ. נקודה.

מה שכן בעייתי בשחור זה שהצבע בולע את קווי המתאר של הרכב ורואים עליו כל שריטה קטנה וכל חלקיק אבק.

אלו הסיבות היחידות שבגללן במבט לאחור לא הייתי לוקח שחור או אחר כהה.

 

ולפותח השרשור, אם לא איכפת לך למשוך מבטים ותשומת לב - לך על הירוקה, היא מדהימה!

וגם כדי לחלוק את אותו קוד הצבע כמו של למבורגיני... :wink:

פורסם

מספר דברים:

1. אני אמור לקבל את שלי בימים הקרובים ואני הזמנתי בצבע לבן שלדעתי הוא הכי יפה. הרכב

מספיק בולט גם ככה וצבע ירוק זרחני זה יותר מדי צעקני לדעתי. אגב צבעים כהים בהחלט בולעים את הקווים של השירוקו.

2. כנס לאתר http://www.sciroccocentral.co.uk/forum/index.php ותסתכל שם על תמונות של אנשים שקיבלו את הרכבים. זה תמונות מהעולם ה"אמיתי" ויתנו לך אינדיקציה טובה יותר.

 

בהצלחה.

VW scirocco , 1.4 TSI

פורסם
אויש נו די עם זה כבר...

בתור אחד שיש לו רכב שחור אני אומר לך בפה מלא שכשאתה נכנס לאוטו רותח בצהריי יום שרבי,

זה לא באמת משנה אם האוטו הוא לבן או שחור או ורדרד אפרסק...

חם בתוך כל אוטו שעמד בשמש ביום קיץ. נקודה.

מה שכן בעייתי בשחור זה שהצבע בולע את קווי המתאר של הרכב ורואים עליו כל שריטה קטנה וכל חלקיק אבק.

אלו הסיבות היחידות שבגללן במבט לאחור לא הייתי לוקח שחור או אחר כהה.

 

ולפותח השרשור, אם לא איכפת לך למשוך מבטים ותשומת לב - לך על הירוקה, היא מדהימה!

וגם כדי לחלוק את אותו קוד הצבע כמו של למבורגיני... :wink:

 

 

אני גם מאד אהבתי את הירוקה אבל היא באמת בולטת יתר על המידה ומושכת יותר מידיי עיניים, אולי לפני עשר שנים הייתי הולך על הצבע הזה,היום אני בן33 מחפש משהו יותר מתון אבל עדיין עם נוכחות


×
×
  • תוכן חדש...