Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איביזה קופרה ל 330 כ"ס -מצולם.


שימו לב! השרשור הזה בן 5106 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 85
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

עוד משהו,

 

ציריות אחוריות לדעתי צריכות להיות מאסיביות פחות כיוון שהן לא מטפלות בהיגויי...

 

נדב

הפרוייקט הקטן(גדול) שלי למכירה, מכונית מרוץ ישראלית(לחצו כאן)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה פה זה לא ציריות, הבעיה פה זה מכלולים שלא אמורים לסחוב הספקים גבוהים באופן קבוע,

הבעיה זה משאבות שמן שיועדו לעבוד לסרוגין ולא ברצף, למכלולים יש תכונות, אם רוצים להתעלם מהם בבקשה,

יצרן מתכנן מכלולים בהתאם לדרישה, לדוגמא משאבת שמן שצריכה לעבוד רגעית בזמן החלקה,

אז היצרן יבחר משאבה עם זמן תגובה קצר, וספיקה גבוה מאוד כדי לייצר לחץ כמה שיותר מהר, כדי למנוע השהייה בשילוב

אבל לא בטוח שהמשאבה הזאת בנויה לעבוד נון סטופ בנסיעה נגיד לאילת,

או במשך 25 אלף קילומטר.

 

וכך בדיוק שאר המכלולים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קצת תמונות של צנרת היניקה:

 

ed5bf2ec8419.jpg

 

 

סעפת הפליטה:

 

008f0c0eb40c.jpg

 

 

ה"סברינג" על האוטו:

 

1dc883cc8186.jpg

 

האוטו מאחורה:

 

b5aea5ad8ec5.jpg

 

תמונות ועידכונים בהמשך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וואו נראה מעולה.

מחכה לעוד עידכונים.

אלי כתב: הנהלת האתר מגנה בכל תוקף תחרויות בכבישים צבוריים,או כל סוג אחר של התפרעות ועבירה על חוקי התנועה!

*אבל אם אתם לוחצים, בחיית צלמו שנראה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין לך ואגית שהיא 4 על 4 אמיתית

האלדקס רחוק שנות אור מזה, מצטער מאוד.

 

 

אתה רציני?

 

באודי A4 קוורטרו ומעלה יש בכלל מערכת טורסן ולא הלדקס, הלדקס היא מערכת שנועדה להיות יותר "חכמה וחסכונית" ולכן היא מעבירה מ-0% עד 50% לגלגלים האחורים, טורסן היא 4X4 אמא של ה"אמיתית" והיא 50\50 מלאה.

 

עכשיו בקשר לט'רד, בניה יפה מאד, אהבתי את החנוכיית דלק עם הווסט של ארומוטיב, נראה יפה מאד.

***Skodillac***

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחלה בניה, נראה מעולה!

מקווה שלבעל הרכב יש שכנים סבלניים, יש לי דוד כזה של סברינג והוא לא שקט במיוחד... :wink:

מה עם אינדיקציות, דיינו וכו'? זה נראה לי יהיה להיט מאילנית!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלדד, תסלח לי...

הדוד העגול פשוט לא קשור לאיביזה. אצלך הוא גם לא יושב באמצע וזה מחריד.

 

אך ורק האובלי, שבאופן מוזר - גם נשמע יותר טוב.

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוראל, הדוד אכן לא יושב בול במרכז אבל זה לא כזה מפריע...

 

 

75767339.jpg

 

ואני מאד אוהב את הסאונד של הדוד הזה. יותר מהסאונד של האובאלי.

למרות שבמחשבה לאחור, יכול להיות שהאובאלי יותר מתאים על הקופרה מבחינה ויזואלית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באמצע או בצד-כל זה לא חשוב ,כל עוד המתחרים רואים אותה מאחורה.....:lol::lol::lol:

דרך אגב: בשבוע הבא,כנראה שנפרסם פרוייקט נוסף-מצולם והפעם על מנוע 2000 TFSI.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5106 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...