Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5896 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כל הכבוד !

 

להעלות למעלה לשרשורים הדביקים.

 

רזי.

איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה - העוגה ?

  • תגובות 85
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

שאלה של אחד שאין לו מושג בתחום, איך הרכב עובר טסט ?

ומה קורה אם בוחן רכב במשטרה מרים את מכסה המנוע ?

hu: eclipse cd5030

spk: hertz hi-enrgy hsk165

amp: audison lrx 4.1k

sub: hertz es200

פורסם

נשמע סרט לא ? מחזירים את הכל , מה עם ש"ט במנוע עצמו ?

hu: eclipse cd5030

spk: hertz hi-enrgy hsk165

amp: audison lrx 4.1k

sub: hertz es200

פורסם

עוד נקודה שהייתי רוצה לברר.לפעמים יש נידות 'ירוקות' אחת כזו עוצרת אותך בצד אוטומטי 1000 שקל קנס ..מה עושים עם זה .

פורסם

ושמים רגל כבדה מאד על הדוושה הימנית.

איזו "ניידת ירוקה" תוכל לעמוד במרדף עם 300 סוסים על 1200 ק"ג?

לעניין, פרויקט שנראה סוף הדרך, פשוט רמה גבוהה מאד של חלקים ועבודה.

ליום יום: Alfa Romeo 147 2.0 TS 2002 with 4 Koni & 30mm MAD lowering springs

לאישה: Alfa Romeo Mito Multiair 135HP 2014

לנשמה: Lancia Delta GTi.e 2.0 16v

פורסם

אם הפילטר לא היה כזה צעקני זה היה נראה סטנדרטי.

 

אלי/אביחי,פילטר in box יכול להתמודד עם היניקה או שהוא היה פשוט "נחנק"?

 

בן.

Got To love It

פורסם

פילטר "אינבוקס" בקושי מתמודד עם הספק מקורי....

אפשר היה לכסות את הפילטר ,במבודד חום מקורי,שחור ואז באמת לא היו רואים כלום.

שימו לב ,שפרט לפילטר,הרכב באמת נראה "סטנדרטי"לחלוטין וקשה לראות שמסתתרים שם 300 כ"ס בקירוב.

כרגע ,הרכב גודש 1.2 באר וכמעט סיימנו את בניית התוכנה לגדישה המדוברת.

עשינו מספר לוגים (לוגים=הקלטת הנתונים הנקלטים מחיישני הרכב בשעת הנסיעה) ולפיהם מתקבל ,שהקולר המקורי ,לא עושה את עבודתו כראוי והטמפרטורות המתקבלות ביניקה,גבוהות.

בכדי להוריד את הטמפרטורה ביניקה,כנראה שנשתמש בקיט הזרקת מתנול STAGE 2 ,נמדוד שוב ונעדכן.

בינתיים שבת שלום.

פורסם

אלי \ אביחי

 

האם תוכלו לבדוק הבדלי הספק וטמפ' יניקה בין הפילטר הפתוח המורכב לבין פילטר אינבוקס מקצועי (למשל K&N)

 

במיוחד עקב המדידות והניסוי שעשיתי על תא המנוע הצפוף והחם של VAG, תוצאות הניסוי שלי הראו בוודאות טמפ' יניקה גבוהה משמעותית, ובעזרת חישובים הראיתי ירידה משמעותית בהספק, אשמח באם מדידה שלכם (לוגים 8)) של טמפ' האוויר בכניסה למנוע, ובמיוחד הספק או איחורי הצתה יפריכו את הניסוי המדובר.

 

פילטר אוויר פתוח - ניפוץ כמה מיתוסים - ניסוי

 

ליאור (שיש לו אינבוקס מורכב, ופילטר פתוח במחסן)

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

פורסם
.

כרגע ,הרכב גודש 1.2 באר וכמעט סיימנו את בניית התוכנה לגדישה המדוברת.

עשינו מספר לוגים (לוגים=הקלטת הנתונים הנקלטים מחיישני הרכב בשעת הנסיעה) ולפיהם מתקבל ,שהקולר המקורי ,לא עושה את עבודתו כראוי והטמפרטורות המתקבלות ביניקה,גבוהות.

.

לכמוני שלא ממש מומחים, האם בעצם התכנה היא בהתאמה אישית? איך מכיילים תכנה לרכב כזה אני מניח "ציפ מדף" מותאם לרכב סטנדרטי ולא רכב כזה, אני טועה?


×
×
  • תוכן חדש...