Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איביזה קופרה ל 330 כ"ס -מצולם.


שימו לב! השרשור הזה בן 5115 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 85
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

שאלה של אחד שאין לו מושג בתחום, איך הרכב עובר טסט ?

ומה קורה אם בוחן רכב במשטרה מרים את מכסה המנוע ?

hu: eclipse cd5030

spk: hertz hi-enrgy hsk165

amp: audison lrx 4.1k

sub: hertz es200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ושמים רגל כבדה מאד על הדוושה הימנית.

איזו "ניידת ירוקה" תוכל לעמוד במרדף עם 300 סוסים על 1200 ק"ג?

לעניין, פרויקט שנראה סוף הדרך, פשוט רמה גבוהה מאד של חלקים ועבודה.

ליום יום: Alfa Romeo 147 2.0 TS 2002 with 4 Koni & 30mm MAD lowering springs

לאישה: Alfa Romeo Mito Multiair 135HP 2014

לנשמה: Lancia Delta GTi.e 2.0 16v

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פילטר "אינבוקס" בקושי מתמודד עם הספק מקורי....

אפשר היה לכסות את הפילטר ,במבודד חום מקורי,שחור ואז באמת לא היו רואים כלום.

שימו לב ,שפרט לפילטר,הרכב באמת נראה "סטנדרטי"לחלוטין וקשה לראות שמסתתרים שם 300 כ"ס בקירוב.

כרגע ,הרכב גודש 1.2 באר וכמעט סיימנו את בניית התוכנה לגדישה המדוברת.

עשינו מספר לוגים (לוגים=הקלטת הנתונים הנקלטים מחיישני הרכב בשעת הנסיעה) ולפיהם מתקבל ,שהקולר המקורי ,לא עושה את עבודתו כראוי והטמפרטורות המתקבלות ביניקה,גבוהות.

בכדי להוריד את הטמפרטורה ביניקה,כנראה שנשתמש בקיט הזרקת מתנול STAGE 2 ,נמדוד שוב ונעדכן.

בינתיים שבת שלום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלי \ אביחי

 

האם תוכלו לבדוק הבדלי הספק וטמפ' יניקה בין הפילטר הפתוח המורכב לבין פילטר אינבוקס מקצועי (למשל K&N)

 

במיוחד עקב המדידות והניסוי שעשיתי על תא המנוע הצפוף והחם של VAG, תוצאות הניסוי שלי הראו בוודאות טמפ' יניקה גבוהה משמעותית, ובעזרת חישובים הראיתי ירידה משמעותית בהספק, אשמח באם מדידה שלכם (לוגים 8)) של טמפ' האוויר בכניסה למנוע, ובמיוחד הספק או איחורי הצתה יפריכו את הניסוי המדובר.

 

פילטר אוויר פתוח - ניפוץ כמה מיתוסים - ניסוי

 

ליאור (שיש לו אינבוקס מורכב, ופילטר פתוח במחסן)

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

.

כרגע ,הרכב גודש 1.2 באר וכמעט סיימנו את בניית התוכנה לגדישה המדוברת.

עשינו מספר לוגים (לוגים=הקלטת הנתונים הנקלטים מחיישני הרכב בשעת הנסיעה) ולפיהם מתקבל ,שהקולר המקורי ,לא עושה את עבודתו כראוי והטמפרטורות המתקבלות ביניקה,גבוהות.

.

לכמוני שלא ממש מומחים, האם בעצם התכנה היא בהתאמה אישית? איך מכיילים תכנה לרכב כזה אני מניח "ציפ מדף" מותאם לרכב סטנדרטי ולא רכב כזה, אני טועה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5115 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...