Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איביזה קופרה ל 330 כ"ס -מצולם.


שימו לב! השרשור הזה בן 5079 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

האמת, נחמד שיש תמונות אבל היה נחמד להוסף קצת הסברים לאלה שפחות בקיאים ורוצים ללמוד.

מה מוסיף כל דבר, מה היה מסלול ההחלטה שהוביל לכל בחירה, האש יש חלופות מה היתרונות וכולי.

נתן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 85
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

נראה טוב הפרוייקט.

שיהיה בהצלחה.

אלי כתב: הנהלת האתר מגנה בכל תוקף תחרויות בכבישים צבוריים,או כל סוג אחר של התפרעות ועבירה על חוקי התנועה!

*אבל אם אתם לוחצים, בחיית צלמו שנראה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אביחי

 

שאלה רצינית - מדוע כזה פרויקט, רציני, מקצועי, נעשה על איביזה, איך היא בדיוק תוריד את הכח לכביש, ע"פ היכרותי הצנועה עם השילדה הזו, אפשר יהיה לנצל את השיפור רק בקו ישר ורק במהירויות 70 ומעלה (זכור ש 90 היא המהירות המקסימלית המותרת ע"פ חוק)

 

אז בשביל שיפור בקו ישר במהירויות 70-90 נכנסתם לכזה פרויקט ?

 

ליאור

 

 

 

 

* עריכה * - פרויקט מדהים, אמשיך לעקוב בהנאה :)

 

 

.

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש אנשים שמעניין אותם קו ישר ותאוצות ולא סיבובים ולכן הם משקיעים בתוספת הספק "אפילו" על איביזה

 

לגבי 70-90קמ"ש בכביש כמו כולנו הוא לא יעבור 90קמ"ש אבל הוא אליהם מהר מאד

אי.אנד.איי אוטוספורט

ברוך הירש 11 בני ברק

03-5702345

http://www.eanda-autosport.co.il/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ליאור, אני לא מבין מה הבעיה הגדולה, אם הבחור לא אוהב (והוא לא:wink:) אז הוא יהנה מקו ישר..

בעתיד הלא רחוק גם אני מתכנן פרויקט דומה, אבל אני בחור של סיבובים, ואז השאלה המתבקשת "אז למה איביזה"..

ככה, אני אוהב את הרכב, עם מקצה שיפורים של התנהגות הוא לוקח סיבובים בלי הרבה בעיות, להוריד את הכוח לכביש ?

מגדילים צמיגים, קונים סליקס..

 

היתרון הגדול הוא כמובן הזמינות כבר באזור ה3500+-..שזה הכי טוב ביציאה מסיבוב :-) או בתאוצה בקו ישר :shock::-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חייב להודות שדיי התפלתי איך האיביזה של טאו טאו נוסעת בערד ממש אבל ממש יפה בסיבובים (וזה היה לדעתי בלי קואלים אלא רק עם קפיצים). ובאחד הביקורים של 242 בערד אחד מהמנהלים לקח לי סיבוב על האוטו (במקרה יש לי איביזה קופרה) והוא עשה תוצאה יותר טובה משל כל האימפרזות. ודווקא היו נהגים שם באותו היום (הכוונה לנהגים טובים).

ובאשר לקו הישר יש כאלה באמת שאוהבים רק קו ישר תשאל כל בעל הונדה אם הוא אוהב סיבובים (כנראה שלא כי זה אוטו לקו ישר) ואפילו שאפשר להפוך את האיביזה למסתובבת יותר (הכל תלוי ב-$) יש כאלה שקונים איביזה בגלל מנוע מאוד אמין ואמינות זה מעל לכל לפי דעתי. מה גם שזה אחלה אוטו:).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5079 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...