Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5895 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האמת, נחמד שיש תמונות אבל היה נחמד להוסף קצת הסברים לאלה שפחות בקיאים ורוצים ללמוד.

מה מוסיף כל דבר, מה היה מסלול ההחלטה שהוביל לכל בחירה, האש יש חלופות מה היתרונות וכולי.

נתן.

  • תגובות 85
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

נראה טוב הפרוייקט.

שיהיה בהצלחה.

אלי כתב: הנהלת האתר מגנה בכל תוקף תחרויות בכבישים צבוריים,או כל סוג אחר של התפרעות ועבירה על חוקי התנועה!

*אבל אם אתם לוחצים, בחיית צלמו שנראה.

פורסם

אביחי

 

שאלה רצינית - מדוע כזה פרויקט, רציני, מקצועי, נעשה על איביזה, איך היא בדיוק תוריד את הכח לכביש, ע"פ היכרותי הצנועה עם השילדה הזו, אפשר יהיה לנצל את השיפור רק בקו ישר ורק במהירויות 70 ומעלה (זכור ש 90 היא המהירות המקסימלית המותרת ע"פ חוק)

 

אז בשביל שיפור בקו ישר במהירויות 70-90 נכנסתם לכזה פרויקט ?

 

ליאור

 

 

 

 

* עריכה * - פרויקט מדהים, אמשיך לעקוב בהנאה :)

 

 

.

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

פורסם

יש אנשים שמעניין אותם קו ישר ותאוצות ולא סיבובים ולכן הם משקיעים בתוספת הספק "אפילו" על איביזה

 

לגבי 70-90קמ"ש בכביש כמו כולנו הוא לא יעבור 90קמ"ש אבל הוא אליהם מהר מאד

אי.אנד.איי אוטוספורט

ברוך הירש 11 בני ברק

03-5702345

http://www.eanda-autosport.co.il/

פורסם

ליאור, אני לא מבין מה הבעיה הגדולה, אם הבחור לא אוהב (והוא לא:wink:) אז הוא יהנה מקו ישר..

בעתיד הלא רחוק גם אני מתכנן פרויקט דומה, אבל אני בחור של סיבובים, ואז השאלה המתבקשת "אז למה איביזה"..

ככה, אני אוהב את הרכב, עם מקצה שיפורים של התנהגות הוא לוקח סיבובים בלי הרבה בעיות, להוריד את הכוח לכביש ?

מגדילים צמיגים, קונים סליקס..

 

היתרון הגדול הוא כמובן הזמינות כבר באזור ה3500+-..שזה הכי טוב ביציאה מסיבוב :-) או בתאוצה בקו ישר :shock::-)

פורסם

אני חייב להודות שדיי התפלתי איך האיביזה של טאו טאו נוסעת בערד ממש אבל ממש יפה בסיבובים (וזה היה לדעתי בלי קואלים אלא רק עם קפיצים). ובאחד הביקורים של 242 בערד אחד מהמנהלים לקח לי סיבוב על האוטו (במקרה יש לי איביזה קופרה) והוא עשה תוצאה יותר טובה משל כל האימפרזות. ודווקא היו נהגים שם באותו היום (הכוונה לנהגים טובים).

ובאשר לקו הישר יש כאלה באמת שאוהבים רק קו ישר תשאל כל בעל הונדה אם הוא אוהב סיבובים (כנראה שלא כי זה אוטו לקו ישר) ואפילו שאפשר להפוך את האיביזה למסתובבת יותר (הכל תלוי ב-$) יש כאלה שקונים איביזה בגלל מנוע מאוד אמין ואמינות זה מעל לכל לפי דעתי. מה גם שזה אחלה אוטו:).

פורסם

במקרה הנהג הזה הוא בעל אימפרזה והוא אמר שהוא לא מאמין איך האוטו מתנהג הוא חשב שאיביזה לא מסתובב


×
×
  • תוכן חדש...