Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5917 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מעוניין ליבא רכב מUSA

ממה שהבנתי רק רכבים שהם שנה אחורה מאותו שנת היבוא אפשר להכניס לארץ

אם עכשיו 2010 רק רכבים מ09

אני רוצה ליבא רכב פולקסווגן מודל 98 יש דרך להביא אותו לארץ או שאי אפשר בכלל

 

תודה על העזרה

פורסם

punz לפי מה שכתבת אני מבין שלא ניתן ליבא רכב מודל 98?

חשוב להזכיר שמודל שאני רוצה להביא כבר קיים בארץ פשוט בחול הוא עולה 13 אלף ובארץ קרוב ל60 אלף

פורסם

אפשר לייבא רכב שנת 98...צריך בשביל זה לחכות ל-2028.

 

רכב מיובא יכול להיות עד שנתיים על הכביש או מעל 30 שנה בתנאי שיקבל רישוי אספנות.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

זאת אומרת רכבים מ85 ומטה ?

איזה באסה אחלה אוטו מצאתי רק במדינה הסתומה שלנו זה ככה הדברים האלה

אז בעיקרון קרייזלר מודל 2007 אני יכול להביא

פורסם

30 שנה = כלי רכב מ-1980 ומטה.

 

תוכל להביא קרייזלר 2007 רק אם אתה תושב חוזר כמוגדר בחוק (שהית שנתיים מחוץ לישראל)

 

שים לב שתאריך הייצור של הרכב חייב להיות פחות מארבע שנים מתאריך הגעתו לארץ)

 

אם אינך תושב חוזר כמוגדר בחוק תוכל להביא רכב שממועד ייצורו חלפו פחות מ-24 חודשים.

 

אל תתחיל בהליך הייבוא לפני שתבדוק את הכדאיות הכלכלית של העניין ( עלות הובלה, מיסים , והתאמה לדרישות התקינה בארץ )

 

וגם דאג לרישיון יבוא לפני שתשלח את הרכב.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
punz לפי מה שכתבת אני מבין שלא ניתן ליבא רכב מודל 98?

חשוב להזכיר שמודל שאני רוצה להביא כבר קיים בארץ פשוט בחול הוא עולה 13 אלף ובארץ קרוב ל60 אלף

 

אתה לא מדייק...

 

הרכב עולה 13,000

ההובלה כולל ביטוח תעלה לפחות 7000 ש"ח.

המס (כ-120%) יעלה לך כ-22,000 ש"ח (המס מוטל על ערך הרכב+עלות ההובלה).

עמלות,אגרות,אכסון,התאמות לתקן ובזבוז זמן-עוד לפחות 2000 ש"ח.

 

אז כמה עלה לנו להביא? כ-44,000 ש"ח בעבור רכב שאפילו לא יכולת לראות,לבדוק או תיאורטית לתבוע את בעליו במקרה של הונאה כלשהי.

 

לא שווה,לא כדאי.

 

וכמובן ממילא הדבר אינו אפשרי וטוב שכך כי גרוטאות בנות 12 יש לנו למכביר...

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

פורסם

מצטער לאכזב אותך ספידרמן אבל המס הוא 87 אחוז

חוץ מזה ידעתי מראש שהאוטו אחרי כל ההוצאות יעלה לי בסביבות ה34-37 אלף

עדין שווה כי בארץ אוטו כזה עולה קרוב ל70 אלף שקל

חוץ מזה אני קונה אותו מחברה שרשום כל טיפול על כל ק"מ כל ההיסטוריה של הרכב

תמונות מכל זווית של האוטו וחבר שלי שגר בNYK שיכול ללכת למקום לראות אותו בעצמו ולעשות עליו נסיעת מבחן

עדין לא שווה? טעות שווה בהחלט לא סתם מעל 10 אלף איש עשו שנה שעברה יבוא אישי של מכוניות

פשוט המדינה שלנו מיושנת ומרובעת ומספיק פעמים הייתי במכון התקנים לכל מיני יבוא של ספקי כח למכשירים חשמליים

ראיתי בדיוק מה הולך שם פשע מאורגן המדינה שלנו מפגרת אחרי העולם ב30 שנה אם לא יותר

×
×
  • תוכן חדש...