Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5909 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לחברי הפורום הנכבד.

 

האם מצב זה תקין?

2otyo2ydhbjk.jpg

 

1.החום מנוע מגיע לטמפ' הזו שאני אפילו לא יודע כמה זה ? קו אחרי ה - 90 , 95 מעלות ? 100 מעלות ?

2.בנסיעה החום חוזר ל - 90 מעלות.

3.מצב זה הוא רק בעמידה עם רכב מונע ולאחר כמה דקות בעמידה.

4.שמתי לב ש - 2 המאווררים נכנסים למהירות נמוכה רק במצב המתואר בתמונה (לא יודע כמה מעלות זה).

5.מה אני יכול לעשות כדי שהמחוג לא יעבור את ה - 90 ?

6.תודה מראש לעונים.

:wink:

Peugeot 306 1.6i

פורסם

זה אומר שהוא טיפה יותר ממה שצריך ,גם לי הייתה פיג'ו כזאת עם אותו דבר, שאני נוסע זה על 90 קבוע ושהאוטו על סרק זה מגיע ל100, במוסך שהייתי אמרו לי שזה לא מהווה בעיה והכל בסדר, אבל עדיף תבדוק את זה בכל זאת.

 

בברכה

 

שבת שלום

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם

בעמידה\נסיעה עירונית במהירות נמוכה המצב תקין.

מדובר ב- 94-95C וזו טמפרטורת עבודה תקינה, בבין עירוני לרוב הטמפ' יורדת ל-90-93C.

 

תבדוק שאתה משתמש בנוזל קירור איכותי ושבוצע ניקוז אוויר כראוי.

פורסם

אני משתמש אך ורק במי קירור איכותיים.

אויר נוקז כמו שצריך.

האם יש משהו שאני יכול לעשות עמ"נ להוריד את טמפרטורת העבודה הזו ?

להחליף טרמוסטט ? יוניט מאווררים ?

 

תודה מראש לעונים.

Peugeot 306 1.6i

פורסם

במודלים האלו יש סיכוי שהמחוג קצת מזייף. טמפ' הכניסה של המהירות הראשונה עומדת על איזור 97 מעלות צלזסיוס. על המחוג אפשר לפעמים לראות אפילו 100. במידה והמאווררים נכנסים לעבודה במהירות ראשונה, אין לחץ גבוה בצינורות גומי של מערכת הקירור והמאווררים לא עובדים לפרקי זמן ארוכים מאוד, עושה רושם שהעסק תקין.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

כמו שאיציק אמר היוניט צובר קצת אבנית ומזייף עם השנים ב-1-2C, תמיד תוכל להחליפו בעלות נמוכה יחסית.

 

בכל אופן המצב אצלך תקין.

פורסם

אנחנו מדברים על היוניט שמוברגת בבית הטרמוסטט?

במידה וכן, זאת יוניט החום? יוניט מאווררים? מה שמה בישראל?

והאם יש סוגים? כלומר שיגרמו למאווררים לעבוד מוקדם יותר?

 

תודה מראש על התשובות.

Peugeot 306 1.6i

פורסם

אתה יכול להיות רגוע. הצרפתיות אלופות בלהגיע עם מחוג החום אל מעל החצי כמו בתמונה. כל עוד הוונטה מורידה את מחוג השעון שהיא עובדת הכל תקין.

:)
פורסם

ערב טוב

אפשר לרכוש בכמה עשרות שקלים יוניט חום שתפעיל את המאווררים בטמפ' נמוכה יותר.

לפני כ - 10 שנים היתה לי 306 1.4 ידנית והמחוג שלה היה בדיוק כמו שצילמת.

זה נראה קצת מפחיד אבל זה מה יש בצרפתיות.

אם זה מטריד אותך - תחליף יוניט חום.

לילה טוב

 

אלי

פורסם

תודה לכולם על התשובות.

הוחלט להחליף טרמוסטט לטרמוסטט 82 מעלות.

ואולי גם ליוניט מאווררים שתתן פקודה מוקדם יותר.

Peugeot 306 1.6i

פורסם

עדכון:

חברים, בשישי האחרון ביליתי כשעה בעבודה על הרכב, הוחלף הטרמוסטט לחדש (82 מעלות), להפתעתי הרבה הטרמוסטט הישן היה גם הוא 82 מעלות.

הוחלפה יוניט חום חדשה, בוצע ניקוז אויר על פי הספר, הרדיאטור נבדק פיזית שהמים מגיעים לכל חלקיו ושכולו מתחמם נראה שאין בו לכלוך או סתימה.

על הדרך הוחלפו מי הקירור לחדשים ורעננים.

המאווררים נבדקו בשנית מסתובבים שניהם בצורה מושלמת מהירות נמוכה וגבוהה.

המצב נשאר אותו דבר בדיוק, הרכב מתחמם מגיע ל 100 מעלות (כמו בתמונה בתחילת השירשור) מאווררים מתחילים לעבוד מהירות נמוכה, טמפ' יורדת ל 98 מאווררים מפסיקים וחוזר חלילה.

 

עוד חוות דעת, מישהו ? האם ישנה יוניט חום אחרת שאני יכול להרכיב ברכב ללא חשש שתתן פקודה למאווררים לעבוד מוקדם יותר ? , מה עליי לעשות ?

 

תודה מראש.

Peugeot 306 1.6i

פורסם

איתי,

גם אני רכשתי 306, וגם בה מד החום הגיע בעמידה ל-99-100 מעלות. רק אז נכנסו המאווררים

לפעולה כשהמחוג החל לרדת לכיון ה90 מעלות וחוזר חלילה. מאחר ופסיכולוגית הדבר נראה לא תקין שהחום עובר את החצי

ובגלל החשש להתחממות ונסיון מר מראש מנוע שהלך בעבר ( ברכב אחר ), עשיתי את כל מה שאתה מתאר :

החלפתי יוניט חום, ניקוי רדיאטור,בדיקה של מכסה רדיאטור,טרמוסטט, מאווררים וכל מה שקשור למערכת הקירור.

מכל מוסך שהרכב יצא ממנו הוא חזר ללא שינוי.

בסופו של עניין קראתי קצת והבנתי כמה דברים :

הטרמוסטט אמור להפתח בסביבות 82 מעלות.

המאווררים נפתחים במהירות נמוכה ב97 מעלות. מאחר ומדובר במחוג גס אז יכולה להיות סטייה לכאן ולכאן.

המאוורים נפתחים במהירות גבוהה ב107 מעלות.

היום לאחר שנה וחצי עם הרכב אני יכול להגיד לך, שאין שום בעיה עם הרכב , אלו טמפרטורות העבודה שלו.

הרכב מעולם לא הגיע לטמפרטורה 107 מעלות ולמהירות גבוהה, דבר שאמור לבוא לידי ביטוי בעיקר עקב כשל כלשהו

במערכת הקרור.

 

שיטת החיווי של החום בשעונים האלו שומרת עלינו עירניים לעומת שעוני החום החדשים שיושבים דרך קבע על החצי.

חסוך את האנרגיות שלך. הכל בראש.

×
×
  • תוכן חדש...