Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

DLS Scandinavia בארץ הקודש !


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5606 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ישראל בהצלחה. נראה מפחיד( נראה כמו תיבות של סאבים קטנים)

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

  • תגובות 199
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ישראל אני מחכה לשמוע אחרי כל ההרכבה,כיוונים וכו'..עד עכשיו איך שזה היה נשמע אצלך זה כבר מעולה וזה עוד בלי כל זה.

 

אחד הסטים.:wink:

Scan Speak

פורסם

התמונות בעמוד הקודם.

 

ישראל בהצלחה. נראה מפחיד( נראה כמו תיבות של סאבים קטנים)

 

האמת. הם גם נשמעים כמו סאבים קטנים :)

 

 

ישראל אני מחכה לשמוע אחרי כל ההרכבה,כיוונים וכו'..עד עכשיו איך שזה היה נשמע אצלך זה כבר מעולה וזה עוד בלי כל זה.

 

אחד הסטים.:wink:

 

אני עדיין לא יודע להגיד על כל הסט, כי לא הגעתי לתוצאות אופטימליות עם הוופרים והטוויטרים לא חוברו ביחד עם הסט (למרות שאלי י. יוכל להגיד איך הם נשמעים ביחס לרינג רדיאטורים), אבל המיד הזה הוא בהחלט אחד הדברים היותר טובים ששמעתי.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

לא יודע איך פספסתי את העדכונים האלה אבל נראה שאתה כבר מתחיל להתקדם לקראת בניות.

 

לגבי המידים - הפודים שבנית הולכים להיות מותקנים על הקורות או על הקיקים?

 

לגבי הטוויטרים - ישראל, נראה לי שהם ממש אבל ממש בולטים פנימה לתוך הרכב וזה מאוד יפגע לך ברוחב הבמה - מאוד!

 

באיזה זווית הם הולכים להיות מבחינת סטיה מהאקסיס?

 

אותה שאלה לגבי הטוויטרים כמובן.

 

לגבי הוופרים - אם זה הגודל של התיבה, אני בספק אם תצליח להשיג תיבה בנפח מתאים על הדלת שלא לדבר על להכניס פורט לכל הסיפור הזה - אולי עדיף לך לבודד את הדלת כמו משוגע, להתקין את הוופרים ישירות לדלת ולעשות חור ענק בדיפון ולבנות אותו מחדש כגריל ענק לוופרים.

 

הנפח שנראה מהתיבות שבנית יכול להיות משהו בין 15 ל20 ליטר - אני טועה?

 

מעבר ל12 ליטר על דיפון של דלת זו כבר משימה שאו שהיא לא אפשרית או שאתה תזדקק לשירותיו של מישהו שבנה כבר עשרות על גבי עשרות אם לא מאות של בניות מפיבר.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אדי-כל מה שציינת למעלה אכן נשאל.ואני מפנה את הבמה לסרול שיענה.

לגבי הסאונד-משהו מדהים!הלסת נפלה לי.בלי טויטרים וללא סאב,פשוט לשמוע ולראות שאין טויטרים וסאב כדי להאמין.

אולי אם יחוברו הסאב והטויטרים זה עלול "לקלקל"...:lol:

פורסם

קודם כל ראוי לציין שני אנשים שלא צוינו עד עכשיו:

1. ישראל junior 66- הוא הולך לפקד על ההתקנה ולסבול את כל השגעונות והגחמות שלי (זו לא הזווית, יש יותר מדי באס, יש פחות מדי באס, אני כן רואה, אני לא רואה וכו').

2. יאריק- שעתיים אחרי שהנחתי את ידי על הסט, כבר הייתי אצל יאריק, מתייעץ איתו לגבי מיקומים וקצת לגבי נפחים. ישבנו ברכב, פירקנו קצת, בחנו את המיקומים והוחלט על מידים על הדש. ד"א, התיבות של המידים- אלו תיבות של יאריק שהוא השאיל לי לצורכי הניסוי. מיותר לציין שהוא יהיה מעורב בתהליך באופן ישיר.

 

נפחים:

 

התיבה האופטימלית למיד היא 1.8 ליטר, אך הוא ינגן טוב מליטר בודד ומעלה (כמובן שזה ישפיע על גרף היענות שלו. ישראל הצליח לבנות קצת יותר מליטר עבורו, שזה הישג בשבילי, הנפח של המידים זה החלק הבעייתי ביותר בהתקנה).

 

התיבה למידבאסים עומדת על 12-13 ליטר, בהתייעצות עם כמה מתקינים שכבר בנו תיבות פורטד בדלתות, הוחלט שהנפח מאתגר אך אפשרי. אני כרגע בודק קוטרי ואורכי פורטים שונים, ובהמשך גם נפח קטן יותר, אם לא אצליח להגיע לתוצאה שתספק אותי, פשוט נבנה תיבה אטומה של 7-8 ליטר (בתיבה כזו, nige, חבר בקבוצת התחרויות של DLS, זכה מקום ראשון בתחרות emma האחרונה).

 

טוויטרים- כרגע הטוויטרים לא מחוברים, מה שאתם רואים בתמונות כבר לא רלוונטי, מכיוון ששיניתי את הזווית, הם יותקנו יותר לכיוון של אוף אקסיס, וגם קצת יותר נמוך.

מה שאני חושש זה שהפוד של המיד שליד הנהג לא יסתיר את שדה הראיה. בצד הנוסע ישראל בנה (כשאני משגע אותו :)) פוד ראשוני למיד, וראינו שניתן לבצע פוד על הדש, בנפח הרצוי, מבלי לחסום את שדה הראיה.

 

כיוונים- אני כרגע מאוד אוהב את איך שהמידים נשמעים, אפילו שהם קרובים יחסית ובאון אקסיס, הטוויטר כאמור יהיה באוף אז לא תהיה בעיית הרוחב והעומק (מה גם שלדעתי רוב הרוחב והעומק מגיעים מהמיד והוופר) המיד מותקן בזווית כזו שתאפשר רוחב עומק במה גדול מספיק, והאמת, גם אם הייתי צריך להקריב מרוחב הבמה לטובת רמת פירוט ושקיפות הסאונד המדהימה שמתקבלת אצלי נכון לעכשיו ברכב, הייתי עושה זאת בלי להסס.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

שרול - מה לגבי הורדת המידים לקיקים - ניסית לפחות?

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אדי - שתהיה לי בריא - אתה עובד/אוכל/שותה/ישן/חי לפעמים ?

פשוט נראה שאתה כל רגע ורגע כאן בפורום...:)

איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה - העוגה ?

פורסם
שרול - מה לגבי הורדת המידים לקיקים - ניסית לפחות?

 

ניסיתי ולא אהבתי, אבל אני לא יודע כמה זה שווה בלי הטוויטרים.

בכל מקרה, אני לא מחבב במיוחד התקנות קיק ומאמין שמיד וטוויטר צריכים להיות ביחד.

ואם תגיד לי להתקין את הטוויטר בקיק אני :2gunfire: (ביבש).

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם
אדי - שתהיה לי בריא - אתה עובד/אוכל/שותה/ישן/חי לפעמים ?

פשוט נראה שאתה כל רגע ורגע כאן בפורום...:)

 

סרול - תתקין את הטוויטרים בקיק :-D

 

(הם קצת גדולים מידי בשביל להיות יעילים בקיק - לא בכל מחיר ידידי, לא בכל מחיר)

 

רנזי - אני כותב עיוור, מגיב תוך כדי שניות ויום ראשון בעבודה שלי זה יום מת ברוב המקרים היות ואני עובד עם קליינטורה מחו"ל ויום ראשון בשארית העולם (אפשר לחשוב איזה גודל מדינת ישראל כן...) זה כמו שבת אצלנו - אז... יש זמן בחלק מהם.

 

וגם סתם ככה בין קייס לקייס הפורום עוזר לי להתאוור קצת ולשבור ריכוז בכדי שאוכל להתרכז מחדש - סוג של יוגה פולנית :-P:-D:-P:-D

 

ועכשיו תסלחו לי אני הולך לחבוש את האהיל עמיד מים שלי בזמן שאני מתקלח!

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

חולה נפש...:)

ועוד חולה נפש פולני..:lol:

לפחות יש לנו 2 דברים במשותף :wink:

איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה - העוגה ?

פורסם

פולני שפוי יש רק באגדות :nono:

 

וזה בגלל שפולניות נחמדות גם כן יש רק באגדות - ביחד עם השפיות שלנו!

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

השאיפה שלי בחיים היא להיות מהנדס גנטי (ולקנות פרארי אנזו :)), אם אממש את זה, אעזור לך ע"י חקר הגן הפולני (חייב להיות משהו כזה).

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

השאיפה שלי בחיים היא לצבוע את התקרה בבז' - מה בדיוק יש לחקור כאן?! :-P

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אחרי שבוע מחלה לא קל, אזרתי כוחות והתייצבתי היום אצל ישראל להמשך עבודה על בניות.

כמו שתכף תראו, הפוד למידריינג' משולב עם הקורה והטוויטר בקורה טיפה מעליו.

 

 

הפוד לבד:

build 011.jpg

 

קורה משולבת מוכנה מחכה לביצוע שלב הפיבר והפוד השני:

build 013.jpg

 

המהנדס הראשי:

build 014.jpg

 

שר האופים:

build 012.jpg

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference


×
×
  • תוכן חדש...