Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

DLS Scandinavia בארץ הקודש !


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5607 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ישראל SROOL היקר

אני אישית מאמין שהתוצאה הסופית אצלך ברכב תהיה לא פחות מ וואוו.....ווו מטורף ומכמה סיבות

1. הסט המדהים הזה

2. המתקין (או במקרה שלך המתקינים ישראל את ישראל) כי אני יודע שאתה שותף פעיל לכל פיפס בשלבי ההתקנה

3. שיעורי הבית שעשית לפני ההחלטות הסופיות (שגם הם בספק ואני לא אתפלא אם תטריף עוד קצת את ג"וניור)

4. הרצינות והרצון העז שאתה ולפי הפוסטים של גם ג"וניור לוקחים כנר מוביל בפרוייקט הזה

אבל תמיד יהיו ספקנים ותמיד יהיו אנשים שינסו להוריד מוטיבציה גם ללא יידע מוקדם וללא שום ניסיון עם הרכיב המדובר

לכן אני בהחלט מחזק את ידיך וממליץ לך לשמור על רוגע ושלווה

ואני אישית משתוקק כבר לשמוע את התוצאה הסופית

כמו כן אשמח להושיט יד בעזרה בכל שתצטרך

שבוע טוב

דרור

  • תגובות 199
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ישראל, דבר אחד יש לי להגיד, כבוד על :mm_yeah:!

מקווה שתגיע לתוצאה המאוחלת, מידבאסים בתיבות פורטד ברכב זה לא דבר טריוויאלי בכלל.

פורסם

וזה כמובן המקום להודות גם לך דרור וחשוב על העזרה, הסבלנות, והרצון הטוב לאורך הדרך.

 

Go car- תודה רבה.

 

אין לי בעיה עם ביקורת, ללא ביקורת לא הייתי מגיע רחוק, רק שצריך לדעת מה להגיד איך לבקר ועל סמך מה להתבסס.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

עדכונים חמים מהתנור !

 

אחרי שסיימתי לשגע את ג'וניור, ואחרי תהליכים ארוכים של בניית דגם מוערך, מדידה, הכנסתו לרכב התאמות וחזרה על התהליך מספר פעמים, הגענו למצב שאנו מרוצים מהתוצאה מכל הבחינות, הן בנפח, הן וויזואלית והן פיזית מבחינת ממשקי הנהג והנוסע עם הדלת.

 

העליתי את התמונות של התיבה בצורתה הסגורה, לפני יציקות הפיברגלאס, אך ניתן להבין את הכיוון הכללי.

אני מקווה מאוד שיתפנה לי זמן בקרוב כדי לשוב ולתת לישראל ג'וניור להמשיך לבנות את התיבותz

מפגש הבא מתחילים ליצוק את התיבה, לעצב את הצורה שלה ולממשק אותה עם החלקים האחרים ברכב כגון שאר הדלת, הרצפה, הדשבורד וכו'.

 

שוב, תודה רבה לג'וניור על הסבלנות האינסופית, ההירתמות למשימה והגישה המבינה.

אין הרבה מתקינים שיכולים להיכנס לראש של הלקוח בצורה כ"כ טבעית ומושלמת וע"י כך לבצע את העבודה באופן הטוב ביותר.

זה ממש כמו לראות מחשבה מוצקה. יש לי תמונה בראש, וישראל מצליח להביא אותה לידי תוצר אמיתי, וזוהי גדולתו האמיתית, אדם שהפך את התחביב למקצוע.

 

והנה התמונות מתהליך העבודה:

IMG_2861.jpg

IMG_2862.jpg

IMG_2906.jpg

IMG_2907.jpg

IMG_2908.jpg

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

וואלה מתחיל לקבל עור וגידים התיבה.

בהחלט מצפה לראות את התוצאה וגם לשמוע.

JVC KW-AVX836

Hertz HSK-165XL @ Celestra FA475x

DC Audio Level 5 m2 12 inch @ DC Audio 3.5K

פורסם

סרול -

 

בדקת שהפורט לא נחסם ע"י פלסטיקה של הרכב?

 

אם הוא יורה ישר לקיקים - אולי כדאי שתבודד אותם בקצת חומר בידוד גם כן...

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

תודה ישראל :oops: :oops:

אדי אל תידאג הפורט אם הוא יירה על משהו זה יהיה על הראש של סרול {לקחנו אותו בחשבון כבר}

::FEEL THE {XS} power::

פורסם

הזוויות והמיקום של הפורט נבדקו שוב ושוב כדי לוודא שהוא לא נחסם ע"י פנים התיבה ולא נחסם ע"י הקיק.

 

פורט שנחסם ע"י משהו יהיה הרבה פחות יעיל, שכן האוויר לא יוצא ונכנס באופן הרצוי כיוון שיש לחץ מכיוון המחסום, וזאת מבלי להיכנס לרעשי פורט שייווצרו לך.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם
תודה ישראל :oops: :oops:

אדי אל תידאג הפורט אם הוא יירה על משהו זה יהיה על הראש של סרול {לקחנו אותו בחשבון כבר}

 

ישראל - למה אתה מודה לעצמך? :-D

 

סרול, ישראל,

 

אני בניתי על הפדנטיות של שניכם בכדי לקבל את התשובות האלו - שאלתי ליתר בטחון רק בכדי למנוע מצב בו אתם יוצקים פיבר ומגלים שיש בעיה בשלב מאוחר מידי. (לא שאי אפשר לתקן כאלו דברים אבל בכל זאת זה ים עבודה).

 

בוא נאמר שזו היתה שאלה מכווינה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אני מבין אותך אדי, תודה.

מה שנכתב ומועלה לדפי הפורום לא מתקרב להיות השלם בהתקנה הזו, יש כמות בלתי נלאית של דברים שנלקחו בחשבון, של חישובים שעשינו, כמעט שנה של שיעורי בית שאני עושה כדי להתקין את הסט באופן האופטימלי.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

לקחת בחשבון שאחרי כל מה שתתקין ברכב הזה יברחו לו איזה 30 סוסים?

:-P

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

בצורת הכיוון של הפורטים אני חושב שיהיה דבר שנקרא wall loading .

שזה בגלל שהפורט קרוב מאוד לקיר כזה או אחר אז זה איכשהוא תאורטית מאריך את הפורט וכך משנה את תדר הכיוון ...

עושים את זה הרבה עם סאבים פתוחים , ובחדרים ...

לא לקח את התרופות שלו.


×
×
  • תוכן חדש...