Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

DLS Scandinavia בארץ הקודש !


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5607 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאט לאט תופס צורה,

יום ראשון אני אבוא לראות מקרוב.

בהצלחה ישראל את שרול.

Mazda 3 Integrated HU + JBL MS-8 | Audison Voce 3Way | Nakamichi PA-2100 | Helix B4 Precision | Hifonics 1206D | AA Arsenal 12

  • תגובות 199
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

יום שישי הגיע, ואיתו העדכונים !

 

הקורות מתחילות לתפוס צורה, והרכבתי אותן ברכב לצורך בדיקות.

יש עוד הרבה עבודה על הקורות, שיופים, פיבר, שיופים, בונדו, שיופים, שיופים, שיופים...8)

build 016.jpg

 

build 017.jpg

 

build 018.jpg

 

build 019.jpg

 

build 020.jpg

 

build 022.jpg

 

build 023.jpg

 

יש הבדל של 100 מ"ל בין שני הפודים, אז יכול להיות שנקטין את הימני.

 

הפודים גם לא יושבים עד הסוף כי לא סיימנו, כאמור, ולכן יש הבדל קטן בזוויות.

 

אין אפשרות לקבל שמץ של מושג לגבי איך הכל נשמע ביחד כי לא כיוונתי כלום, רק חיברתי, בדקתי שעובד ונסעתי הביתה.

אני מאמין שבמשך השבוע אשב מעל על כיוונים.

 

 

ותודה רבה לישראל שאני משגע אותו כל היום בלי סוף

שבת שלום !

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

שבת שלום ישראל.. כיף לראות את הפרוייקט הגדול שלך וההתקדמות.

תמשיך לעדכן אותנו בתמונות וחידושים ובהצלחה! :wink:

רדיו דיסק: Clarion DXZ786USB

מגברים:DLS RA-40 מונו-SunDown 1000D

קומפוננט: DLS UP6i

סאב: Ascedant Audio Arsenal 12

פורסם

שיהייה במזל טוב ישראל סוףסוף הסט הגיעה לידך :wink:.

 

אני מקוה מאוד לשמוע את זה.

 

שיהיה בהצלחה.

| 2DIN: Pioneer AVHX25550BT|

| AMP: Genesis Dual-Mono | Comp: CLARUS C61-2 + L1PRO |

| (Mono: Rockford 1500-1BD | Sub: AA Havoc 15 (DC recon lvl 4 |

 

 

פורסם

הופה ישראל את ישראל

העיניינים זזים בקצב סוף סוף

מתי להערכתך סגירת הרכב ?

(אני מניח שתשובה תגיע לא לפני צאת השבת :wink:)

שבת שלום

דרור

פורסם
הפוד הימני יושב על הכרית אוויר, קח זאת לתשומת ליבך.

 

 

חשוב מאוד לא להתעלם מכך! זה מסוכן מאוד!:arrow:

שיעורי פיסיקה גרעינית באוף טופיק.

את הריתוך יש לבצע כך שהאלקטרודה תמוקם מחוץ למאיץ באופן שיהיה קו ראייה ישיר להיקף הפנימי של הדוד, אחרת המיסוך של המאיץ יפגע אנושות באפקט ההגנה.

פורסם

סרול - הפוד הימני נראה ומפריע לכרית אוויר להפתח - אם אתה באמת מתכוון להקטין אותו, תדאג לנושא הבטיחות קודם כל.

 

הסט נראה לא פחות ממדהים ואני מאמין שהוא גם ישמע ככה.

 

אבל הפלישה האכזרית הזו של המידים לתוך הדש נראית כמו רצח טוטאלי של רוחב הבמה.

 

אמנם זה גם מה שחשבתי ברכב של לאון ובסוף הסט אצלו עשה את כל העבודה ופשוט גרם לי לאבד את המיקום שלו - אני מקווה שזה יקרה גם אצלך.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

לכל מי שתוהה הפוד הימני לא יישב על הכרית אוויר בגלל שישראל מיהר קצת {שבת} צריך להזיז את החוטים מאחורי הפוד ואז הפוד יכנס יותר בפנים ולא יפריע לכרית אוויר

ישראל גם ציין את זה שהפודים לא יושבים ממש במקום

יאללה ישראל תתחיל לכוון :-P

::FEEL THE {XS} power::

פורסם

שבוע טוב ותודה לכל המגיבים.

 

הפוד לא יושב במקום כי יש עוד עבודה על הבניות, כמו שאמרתי, הן לא גמורות, וכשזה יהיה גמור זה לא יישב על כרית האוויר.

אם תשימו לב לתמונה השישית, תראו את הרווח שיש בין הקצה הימני של הפוד לבין הקורה, וזה בדיוק הרווח שמקדם את הפוד לעבר הכרית.

 

אדי- לגבי רוחב במה, הזווית הייחודית של המידריינג' תעזור להתגבר על רוחב הבמה, אני לא יודע אם זה יהיה כמו קיקפאנלים באוף אקסיס, אבל זה יתרום רבות.

 

דרור- אין לי מושג, עניין של כמה חודשים, יכול להיות חודשיים ויכול להיות יותר, אני עדיין לא יודע איזה תיבות אנחנו נבנה בדלתות.

 

ישראל- אני מנסה קודם להתגבר על תדרים חוזרים שמפריעים לי בתיבות של המידבאסים ולא מאפשרים לקבל רפרנס אמיתי, אחרי זה, אתחיל בכיוונים.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

ראיתי את זה במציאות, ואחרי יש רווח מסויים מהכרית אוויר

זה כמו שאמרו כנראה לא יושב במקום עדיין

 

בכל מקרה בהצלחה עם ההתקנה, מי יתן וההשקעה תשתלם ותתורגם לסאונד מתאים

פורסם

עדכון קטנטן:

 

הוצאתי את הפורטים מהתיבות, אטמתי אותן, ומילאתי כ"א מהן ב- 3.5-4 ליטר ספרים, כך שקיבלתי תיבות של 7.5-8 ליטר נטו.

 

התוצאה:

באס חלש משמעותית, אך היענות הרבה יותר לינארית, בסוף, אני שואף לחתוך את הוופר ב- 250-300, ואני צריך שהוא ינגן גם את הטווח הזה.

לפני כן, היה קשה מאוד לשלב בין המיד לוופר, עכשיו החיבור טבעי לחלוטין (ועדיין לא חסר לי באס).

 

אז כנראה שאלך על 7.5-8 ליטר אטומות, שזה יקל מאוד על הבניה, לא אכנס לבעיות של רעשי פורט, ואשיג שילוב יותר טוב עם המיד.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

ישראל ידידי היקר אני חייב לציין שאתה גורם לנו לגאווה ישראל(ית)

בניות חיתוכים ועיניינים כאלה לא יביישו ניראה לי אף רכב תצוגה כל הכבוד על ההשקעה והמאמץ מי יתן ותוציא בידיוק את מה שרצית מהחברים החדשים האלה.

 

מאחל לך כל טוב ושבוע מצויין .

עומר


×
×
  • תוכן חדש...