Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

DLS Scandinavia בארץ הקודש !


srool
שימו לב! השרשור הזה בן 4819 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ישראל, מה זה החומר האדום הזה?

 

לא מבין את שיטת עבודה. אם אפשר לפרט על שיטה זו?

 

אני מכיר שיטה הרבה יותר נוחה עם 99% דיוק בנפח, רק דורשת קצת יצירתיות.

 

 

אני יודע שלא ראיתם את הודעה, פשוט אני במעקב והודעה שאני כותב עולה לאחר שמנהלים מאשרים (לא נוח :?)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 199
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

עניתי לאדגר בפרטי, אך בשביל שכולם יבינו:

 

החומר האדום זה בד.

הנפח נמדד עם פתיתי קלקר ושני כלי מדידה, אחד גדול ואחד קטן, ועבדנו בשיטת ה"זחילה" לעבר הנפח הרצוי (בדיוק כמו שיטת טיווח המרגמות :) ), כך שרמת הדיוק היא מאוד גבוהה, מדדנו בדיוק 12.6-12.7 ליטר, היו עוד 100 מ"ל שהתווספו ממקום מסויים לאחר המדידה, ועוד כ- 300-500 מ"ל שנוספו בתהליך האינטגרציה שביצענו בימים האחרונים.

לא התבצעה מדידה לאחר שתי התוספות האחרונות מחוסר רלוונטיות, גם כי כל דבר בין 13 ל- 14 יספק אותי וגם כי לא היה כבר מאיפה לקחת עוד נפח ללא נגיסה נוספת בחלל הרכב (נוחות הנסיעה) או באסתטיקה של הבניה.

 

ביום שישי התייצבתי שוב אצל ג'וניור וביצענו את האינטגרציה עם הדשבורד ותא הכפפות.

לאחר מכן קיבענו את הפורט באופן סופי לפני היציקה, מה שהביא לסוף החלק התכנוני של התיבה ומעבר לעבודת יציקה לצורך עיבוי התיבה ושיופים וחיתוכים על מנת להקנות את קווי המתאר הספציפיים.

 

הנה עוד תמונות שתתארנה את התהליך שהתבצע בימים האחרונים:

IMG_2947.jpg

IMG_2937.jpg

IMG_2944.jpg

IMG_2946.jpg

IMG_2948.jpg

IMG_2945.jpg

IMG_2949.jpg

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי האדם היחיד ששמע את התיבות העץ בתצורה הסופית שלהן חוץ ממני כמובן זה שגיא אריה, הוא יוכל אולי לחוות דעתו על הוופרים.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וואלה ישראל אני מבסוט עליך!

ניראה שהבניות מתקדמות יפה, בהצלחה אני מחכה לא פחות ממך ומג'וניור להשמעה.

מחפש שילדת חיפושית או חיפושית שלמה עד עם רשיונות! (לצורך פרוייקט באגי)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה קורה ליאור ?

לגבי ניקוז לדלתות אין צורך לא נעשה בדלת עצמה שום שינוי אפילו איטום/בידוד אין בדלת אז קל וחומר שהניקוז לא ניסגר גם אם היינו עושים בידוד לדלת החורים של הניקוז לא סוגרים אותם אף פעם

חוץ מזה הפורט שלו זה צינור ניקוז:-D :-D

::FEEL THE {XS} power::

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סרול - מה משקל התיבות?

 

אל תמהר לבודד את הדלת - יתכן והצירים המקוריים של הדלתות לא נועדו לעמוד בתוספת מסה שכזו...

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא רק שאני לא ממהר לבודד אותה, כבר החלטתי שלא אבודד אותה.

היא כ"כ עבה שבאמת ובתמים הדיינמאט אקסטרים לא יועול ויהווה רק גורם מכביד ומצמצם נפח.

אבל על הפדים שוברי התדרים אני לא מוותר :)

 

לגבי משקל ספציפי- לא שקלתי אותה, ומה גם שיש עוד איזה שתי שכבות לעבות, אבל אם היא לא השמיעה שום תגובה כש 55 הקילוגרמים של ג'וניור נעמדו עליה, נראה לי שהיא מספיק קשה וכבדה :)

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

קצת עדכונים מהשטח.

 

התיבה עברה עיבוי וקצת שיופים ועכשיו ניתן להבחין גם בתמונות בצורה של התיבה וכמה שהיא יפה.

היא מאוד חזקה- עמדתי עליה והיא לא מצמצה :)

 

היום ג'וניור התחיל לעבוד על התיבה השניה.

 

הנה תמונות של התיבה הראשונה:

IMG_2967.jpg

IMG_2960.jpg

IMG_2961.jpg

IMG_2966.jpg

IMG_2965.jpg

IMG_2962.jpg

IMG_2963.jpg

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לקוח מטורף + מתקין מטורף = רכב מטורף



 

:-P

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם ישראל דאג לבנות רפליקה של הבסיס של התיבה הקודמת אז זה אמור לרוץ מהר יותר...



B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4819 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...