Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5940 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

 

ברשותי רדיו דיסק לרכב מדגם Sony CDX-L450X

ו2 רמקולים ביתיים מתוצרת polk audio דגם R10

ברצוני לחבר את 2 הרמקולים לרדיו דיסק בכדי שישמשו כרמקולים אחוריים ברכב.

 

אני ממש לא מבין בכל נתוני הוואט, וולט, אום וכו'.. לכן אני מבקש את עזרתכם.

אני לא רוצה לשרוף בטעות את הרמקולים/הרדיו דיסק או שניהם.

 

האם לפי הנתונים הבאים השילוב יכול להיות מוצלח ולא לגרום לנזק/לשרוף אחד מהצדדים?

 

נתוני הרדיו דיסק:

Power amplifier section:

Speaker impedance 4-8 ohms

Maximum power output 50W x 4 (at 4 ohms)

 

את נתוני הרמקולים תוכלו לראות בקישור הבא:

http://www.polkaudio.com/homeaudio/specs/recent/r10/

 

*חשוב לציין שכבר קיימים 2 רמקולים קדמיים מובנים ברכב - אם נתון זה משנה משהו.

 

בנוסף רציתי לשאול מה הכוונה בטווחים שרשומים בנתונים - לדוגמא, 4-8 ohms (ברדיו דיסק) או 20W-100W (ברמקולים)

 

תודה רבה לעוזרים :)

פורסם

ה4-8 אום זה ההתנגדות שבה הHU יכול לפעול, בין 4 ל8 אום.

ה20-100 וואט זה המלצת יצרן לרמקולים אלו, שים לב הHU זה בערך 22 וואט לכן סביל להניך שלא תקבל עוצמה גבוהה.

אודי A4

דימה.

פורסם

בניסיון להבין למה רשמתם שהHU שלי מפיק 22 וואט, חשבתי שאולי התכוונתם שבגלל שהרמקולים הם 8 אום ולא 4 (בדיוק חצי) - ברדיו דיסק רשום שהוא מפיק 50W לכן הוא יפיק בדיוק חצי (22). מצטער אם אני עושה פה בלבול מטורף :oops:

 

אז לפי מה שהבנתי מהתגובות שלכם החיבור לא יכול לפגוע במערכת ולשרוף אחד מהצדדים, אלא רק לתת עוצמה חלשה מידי?

 

ממה נובעת בעית העוצמה? מהרדיו דיסק? האם החלפה לרדיו דיסק חדיש יותר תתן עוצמה גבוהה יותר?

פורסם

לא נראה לי שיש רדיו דיסקים שיתנו לך מעל 26W MAX ב8אוהם

Fiat Bravo 1.4 T-JET

למכירה מערכת:

amp: JBL GTO1004 comp: Morel dotech ovation 6

6X9: morel TEMPO HU: pioneer 4950 SW: Hifonics zeus ZX12D4

פורסם

אז הבעיה היא ברמקולים (לא מתאימים לעוצמה שמספק רדיו דיסק ממוצע) ?

 

אם אני אחבר אותם אני לא אוכל לשמוע מוזיקה בעוצמה חזקה?

אין שום סיכוי שמשהו ישרף?

 

תודה

פורסם

רשמתי 22 RMS בגלל שזה מה שמגבר פנימי בHU נותן בדרך כלל.

ה50W שרשומים לך זה W MAX נתון חסר תועלת.

כמו שמוטי אמר לך יש לך יציא 22RMS ב4אום , אם תחבר רמקולים של 8אום אתה לא תצליך לנצל את כול ה22.

לפי דעתי לא אמור להגרם נזק לרכיבים, אבל על תצפה לאיכות או עוצמה.

אודי A4

דימה.

פורסם

תקרא קצת בנושא התנגדויות, אם תתמצא קצת יותר תוכל לפתוח את הרמקולים ולשנות את ההתנגדות להתנגדות נמוכה יותר על ידי חיבור שונה (לא בטוח שתוכל )!

פורסם

מעדיף לא להתעסק. אלה רמקולים יקרים.

 

אני חושב שאני אנסה ומקסימום אחזיר למצב הקודם במידה וזה לא ישמע טוב.

 

רק משהו אחד מרתיע אותי, והרבה מעירים לי על זה - רשום שהרדיו דיסק מספק 50W x 4 at 4 ohms

כלומר, לפי איך שאני מבין: 50W לכל רמקול כשהרמקול הוא בהתנגדות של 4 אום.

אז אין סתירה כי ההתנגדות שונה? (יש לזכור שיש כבר 2 רמקולים של הרכב מחוברים)

פורסם

יהיה הספק שונה לרעה, זה יוציא פשוט פחות מ50W לא אמור לקרות נזק לרמקולים אבל אתה לא תשמע חזק.

Fiat Bravo 1.4 T-JET

למכירה מערכת:

amp: JBL GTO1004 comp: Morel dotech ovation 6

6X9: morel TEMPO HU: pioneer 4950 SW: Hifonics zeus ZX12D4

פורסם

ה50 W הם נתון מקסימלי , שאותך כרגע , לא אמור לעניין.

רדיו דיסקים מוציאים בערך 17-22 rms ב4 אום , נניח וותן התנגדות שהיא מעל, העוצמה תפחת.אם תתן מתחת , זה יכול להוות סכנה.

×
×
  • תוכן חדש...