Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5956 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי לכולם,

יש לי תקציב של 40000 ש"ח ואני מחפשת מכונית משפחתית.

אנחנו זוג + ילד לכן חשוב לנו שיהיה בגאז גדול שתיכנס בו עגלה בקלות.

מעבר לכך אני מחפשת מכונית אמינה עם צריכת דלק סבירה, שיהיה לה שוק ושתראה כמה שפחות מוסך.

ההתלבטות היא בין סוברו אימפרזה שנת 2004, 160.000 קילומטר, יד ראשונה, 43000 ש"ח

לבין מאזדה לאנטיס 166000 שנת 2004 - 40000 ש"ח.

 

בנוסף את שתיהן ראיתי במגרש מכוניות.

לדעתכם בטוח לקנות במקום כזה ולא מפרטי?

למה כדאי לשים לב בקניה במגרש?

בנוסף, מישהו שמע על טרייד מוביל? אמינים?

 

המון תודה ושיהיה יום טוב

פורסם

כמה נקודות:

מגרש מכוניות - לא בטוח. כמעט תמיד. לא חשוד בעינייך הדימיון בק"מ? הקרבה של הק"מ ל"ממוצע" השנתי? בעיני כן. יד I מ- 2004? היה בחברה?

על כל פנים, מבלי לשמוע יותר על כל מכונית קשה להמליץ. אציין רק שמניסיון אישי, גם מזדה לא כזו אמינה כמו שחושבים, ובין שתיהן הייתי בוחר באימפרזה משום שהיא משמעותית נוחה יותר.  לא שהיא נוחה באופן כללי, אבל היא נוחה יותר מהלנטיס.

מי מביניהן תוכיח אמינות גבוהה יותר? קשה לדעת. תלוי איך נהגו וכיצד טופלו.

אני הייתי מחפש משהיו מיד פרטית, אולי פוקוס.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

אני משתתף בדעה

 

גם אני הייתי באותו מצב , חשבתי לקנות מזדה , לאחר הרבה חיפשים הגעתי למצב שכל רכב שראיתי (שענה על הדרישות שלי) נמכר כבר , לבסוף אמרתי שאני יתרכז בלמצוא סובארו ,

 

לאחר מספר ימים מצאתי מציאה , שמת 2003 , 75000 ק"מ , יד ראשונה ,

 

האוטו במצב מעולה ולאחר שנהגתי במאזדה של חבר , לא מתחרת .

 

דבר אחד שתדע - זה מנוע בוקסטר , אז התגובות הם לא כמו שאולי אתה תהיה רגיל .

×
×
  • תוכן חדש...