Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5951 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב עבר טיפול ראש מנוע לפני חודש, אתמול באמצע עליה הרכב לא סחב והתחיל להשתנק כאילו הרכב קר עצריתי את הרכב וחשבתי אולי איזה כבל של פלג לא תקוע טוב ואז חיזקתי והכל הסתדר אמנם היו שיעולים של הרכב אבל לא כמו מקודם שעצרתי את הרכב שוב ליד הבית הוצאתי את הכבלים של הפלאגים שברכב מונע שהוצאתי את הראשון הרכב המשיך לדלוק ואז חיברתי והוצאתי עוד אחד הרכב נכבה ומאז הוא לא נדלק... ניסתי לדרדר בירידה ניסתי מצבר למרות שיש סטרטר הרכב לא רוצה להניע...

האם קיצרתי משהו?

 

לציין שהפלאגים והצינורות חדשים מלפני שלושה חדשים

פורסם

קרבורטור?

אם כן, תכניס מפתח לסוויץ, תלחץ על דוושת הגז עד הסוף ותניע בזמן שהדוושה לחוצה לגמרי.

תנסה את זה פעם האוטו לא נדלק לי וזה פתר את הבעיה

Renault clio RT 1994

Guest ספורטמוטורי
פורסם

תבדוק אם יש ניצוץ,יכול להיות אחד הכבלים דפוק.

 

יכול להיות שהקויל נשרף,אם האוטו נסע בצורה די מקוטעת בהתחלה ועכשיו לא מניע למרות יש סטרטר,כנראה שהלך הקויל.

פורסם
קרבורטור?

אם כן, תכניס מפתח לסוויץ, תלחץ על דוושת הגז עד הסוף ותניע בזמן שהדוושה לחוצה לגמרי.

תנסה את זה פעם האוטו לא נדלק לי וזה פתר את הבעיה

 

לך עם אלכס, ובצע מה שהוא אומר, הסעוי שהלך לפתע סליל הצתה הוא אפסי, הסכוי שהמנוע מוצף בגלל קרבורטור הוא סכוי טוב יותר.

פרוק כל פלג בנפרד, ובדיקה באם הפלג לא מפוייח ורטוב בדלק, נקו הפלג בעזרת מברשת ברזל, וסמרטוט יבש, החזרת הפלגים למקומם וניסיון התנעה שוב, יכול לעזור, חזור לעדכן בפורום על הממצאים שהתגלו.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

אין ניצוץ בבדיקה הלך הקויל כנראה נכנס מים בסופה שהייתה ונשרף שם. יש מצב שגם הדיסטרובוטר הלך.

 

כמה צריך לעלות הסיפור של קויל?

במיצובישי לנסר 92 הדיסטרובוטר נמצא עם הקויל מחוברים ביחד.

 

אני חייב לציין לטובה את הפורום הזה שרק מחיפוש בו הצלחתי להבין הרבה דברים על הרכב ודברים שבהחלט עזרו לי להבין ולדעת על הרכב.

 

אז מעכשיו אני אומר לכולם תודה :)

פורסם

שלום רב !

אין צורך להחליף מפלג !

עם שליפת המפלג , מתגלה מודול ההצתה או סליל ההצתה יש להחליף אותו בלבד, בעלות סבירה.

אין קשר לדעתי לסופה, ולחדירת מים , שלא יכולים לחדור לסליל ההצתה והמודול הצתה.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

יש לי עוד שאלה הרכב מצלצל שאני נוסע זה כבר תקופה ארוכה.... מה יכולה להיות הבעיה?

זה קורה שאני נותן גז

פורסם

שלום רב !

הרכב מתניע בכלל ,החלפת סליל הצתה / מודול הצתה?!

אם כן, יש לכוון הצתה, ההצתה מוקדמת מדי, מי שפירק לך את המפלג, אמור לכוון זאת.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

חיובי הוחלף.

עכשיו מה שאמרתי בהודעה הראשונה עדין נשאר העניין שבעליה הוא מתחיל לקרטע לי וגם הרכב מצלצל יש לציין שבדקתי מים ושמן ברכב.

הצלצול תמיד היה חלש וכמעט ולא עכשיו אחרי שהחליפו זה מצלצל והקרטוע הזה בעליה נשאר.

יש לציין שזה מקרטע שאני נוסי ואם אני נוסע לאט יותר בעליה זה לא מקרטע ואז אחרי כמה דקות אני שוב יכול לסוע מהר יותר עליה והיה כלא היה.

 

אז לגבי הצלצול אני חוש שאתה צודק לגבי הכיוון של ההצתה.

מה לגבי הקירטוע? אני חשבתי אולי הסדר של הפלאגים לא נכון.

פורסם

ליאור שלום רב !

סלח לי על הערתי, אך אתה נוטה להתפזר יותר מדי, במקום להתמקד בדבר אחד.

בעיית הצלצולים קשורה לכוון הצתה מוקדמת מדי.

הסיבה לקרטועם נובעת מסיבות רבות, אך בוודאי לא מחוטי הצתה , המורכבים שלא לפי הסדר הנכון, משום שבמקרה כזה, ברכב יתקשה בהנעה ובסחיבה , יזייף ויעשה בק פיירים, אל תחשוב אפילו לשנות את הסדר.

בעית קירטועים כפי שציינתי יכולה לנבוע מסיבות רבות ומגוונות, כמן ללמשל בגלל חוטי הצתה יבשים בלויים, או בעלי התנגדות גבוהה, פריצת ניצוץ, מצתים בלויים וסדוקים, בעיית קרבורטור, צוק אוטומטי ועוד..

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

אוקיי תודה, החלפתי מצתים וכבלי הצתה לפני שלושה חודשים, איך אני יכול לדעת את ההתנגדות שלהם?

כמו כן האם יש לך או לכל אחד בפורום להמליץ על מוסכניק מיקצועי ואמין באיזור ירושלים?

פורסם

שלום רב !

אחלה מוסך יש לך !

חודש לאחר שיפוץ ראש מנוע, הולך סליל הצתה, מקריות, צירוף מקרים אינני יודע!

סליל הצתה מוחלף לאחר פירוק המפלג, הרכב מסתנק ומצלצל.

נתגלה פתאום מסנן דלק סתום, שלא התגלה ככזה בזמן הטיפול בראש המנוע, הרכב השתנק וכבה ואז,מתברר שאין ניצוץ(בדיעבד אולי חוסר דלק בגלל מסנן דלק סתום ?!).

מוחלף סליל הצתה הרכב מצלצל.

הרכב מקרטע מתגלה שמסנן הדלק סתום,

ואז אתה פונה לעזרת הפורום בקשר לצלצול, (קראת בגלל את תגובתי הקודמת, הפתרון לצלצול רשום שם ?!)מה אתה שליח של המוסך, תגיד למוסך להרשם לפורום, יש לא עוד הרבה מה ללמוד.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

×
×
  • תוכן חדש...