Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5957 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סוגים אהובים,

 

1.גראני סמית' (הירוקים הקשים והחמצמצים...) - אפשרי גם אפוים בתנור עם קינמון.

2. סטארקינג/קריספס - מאוד טעימים בעיניי.

3. יהונתן - בסוף.

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם
בתור חקלאי ישראלי גאה (!) אני לא מבין איך אפשר לאכול פירות תוצרת חוץ שבארץ יש לנו כל כך הרבה :?

 

בתור חקלאי גאה אתה גם מוכן, כאן אל מול כל האומה, להודות שאת הסחורה הטובה אתם מעדיפים לייצא ולשוק המקומי משאירים את הבררה?

כי מה שלא תגיד,, לצערי זאת המציאות.

 

אזרחי העולם מתעלפים מהאיכות של התוצרת הישראלית בזמן שאזרחי המדינה לא זוכים אפילו לראות אותה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

בגירה, אין לו מה להתבייש בזה.

ברור שלייצוא הולכת הסחורה הכי טובה. למה, אתה משלם על חבילה עלי בזיליקום טרי 10 יורו ? זה מה שזה עולה בTesco (תוצרת ישראל כמובן). מן הסתם הסחורה המובחרת נתנת למכירה ולייצוא בשולי רווח גבוהים ולשוק המקומי הולכת הבררה.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

אין לי בעיה עם זה (אני משקר, יש לי בעיה עם זה) אבל שלא יבואו ויתפלאו למה אנשים קונים סחורה מיבוא.

 

 

אל תשכח שהיצוא הוא באריזות מהודרות, בקירור ובהיטס מה שמאוד מיקר את המוצר, זה לא שהחקלאי הישראלי מקבל 10 יורו (או משהוא דומה) על חבילת בזיליקום.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

זאת בדיוק הסיבה למה יש לנו עדפה לתוצרת חוץ, כי כנראה שגם הם שולחים לנו את התוצרת הטובה יותר שלהם. זה סוג החלפות בין סחורות טובות.

 

אבל אני מעדיף פירות של קיץ, ענבים מלון ומנגו (אני אשמח לדעת איך שומרים על מנגו שיגדל יפה על העץ)

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
בתור חקלאי גאה אתה גם מוכן, כאן אל מול כל האומה, להודות שאת הסחורה הטובה אתם מעדיפים לייצא ולשוק המקומי משאירים את הבררה?

כי מה שלא תגיד,, לצערי זאת המציאות.

 

אזרחי העולם מתעלפים מהאיכות של התוצרת הישראלית בזמן שאזרחי המדינה לא זוכים אפילו לראות אותה.

 

חקלאי מוכר היכן שמקבל תמורה גבוהה יותר, אלא אם הוא קשור בחוזה עם צרכן בחו"ל (לדוג' טסקו באנגליה) ואז ימכור ליצוא בכל מקרה.

בגלל זה בשנים שהפלפל באירופה נמכר במחירי היצף אתה מקבל בארץ סחורה מעולה וכשהמחירים באירופה בשמיים אתה לא רואה פלפל בסופר\שוק.

בכל מקרה כיום, כשניתן לייבא סחורה טרייה, זה עובד לשני הכיוונים.

"יושב לי כאן ומחכה לך, כמו עורב על עץ. ולא חבל לך על תפוח, שנפל והתפוצץ. הרחוב ריק, הלילה קר הגשם כבר שטף את כולי. אני יבש כמו מדבר, הרסת אותי שברת לי את הכלי." (תמוז)

פורסם
בתור חקלאי גאה אתה גם מוכן, כאן אל מול כל האומה, להודות שאת הסחורה הטובה אתם מעדיפים לייצא ולשוק המקומי משאירים את הבררה?

כי מה שלא תגיד,, לצערי זאת המציאות.

 

אזרחי העולם מתעלפים מהאיכות של התוצרת הישראלית בזמן שאזרחי המדינה לא זוכים אפילו לראות אותה.

 

אין לי בעיה עם זה (אני משקר, יש לי בעיה עם זה) אבל שלא יבואו ויתפלאו למה אנשים קונים סחורה מיבוא.

 

 

אל תשכח שהיצוא הוא באריזות מהודרות, בקירור ובהיטס מה שמאוד מיקר את המוצר, זה לא שהחקלאי הישראלי מקבל 10 יורו (או משהוא דומה) על חבילת בזיליקום.

 

 

בגירה אתה צודק ב-100%!

החקלאי רוצה להרוויח, ברוב המקרים ביצוא יש יותר רווח!

אנחנו את הסחורה שלנו לא מייצאים (חלב, אוכל לפרות וחשמל (:roll:)) אבל אני רואה אצל השכנים שלי שיש להם בתי אריזה לתאנים, הם אורזים 4 תאנים בקופסאת פלסטיק מהודרת ומקבלים על זה הרבה יותר ממה שהיו מקבלים בארץ.

!you ate today? thanks to the farmer

חימושניק פנתר הוא חימושניק מאלתר!

פורסם

לצערי את התפוחים הטובים אנחנו מייצאים...

התפוחים הכי טעימים שאכלתי היו מכפר גלעדי, כאלה שקיבלתי ממישהו שעובד שם במקום לפני יותר מ10 שנים.

הם היו ענקיים, אדומים... וכל השאר זכור לי כמו הפרסומת לגבינה של עמק ;)

פורסם
בתור חקלאי גאה אתה גם מוכן, כאן אל מול כל האומה, להודות שאת הסחורה הטובה אתם מעדיפים לייצא ולשוק המקומי משאירים את הבררה?

:mm_yeah:

 

לא אתפלא, אם אותם תפוחי פינק ליידי "תוצרת ארה"ב", יתברר בסוף שזה ריאקספורט (ייבוא חוזר) של תפוחים שהם במקור תוצרת הארץ. :roll:

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
באגירה גנב לי את ההודעה...

בכלל לא משתגע מתפוחים, אבל כשהם אפויים - בכיף

(עם קינמון, סוכר, שקדים, מוסקט, ציפורן, חמוציות ואולי איזה ליקר).

עד שלא נשאר זכר לתפוח.

"ישמור אותי האל מפני האמונה"

פורסם

קלטת את הכיוון.:-)

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

התפוח הכי מתוק שיש כרגע זה תפוח עץ פינק ליידי, יש 2 סוגים לפינק ליידי.

יש את הסוג היבוא מארה"ב- והוא עולה 12 ש"ח.

ויש את החיקוי הישראלי- שזה עולה 9 שקל.

המיובא יפה יותר.

 

מאיפה אני קונה? אני לא קונה יש לנו חנות ירקות בכפר סבא :-).

אני טוחן חינם על חשבון אבא.

 

bagira- אני לא בטוח שיצאים את הסחורה הכי טובה, ומשאירים רק את הבררה בישראל.

זה פשוט תוצאה של אנשים שלא מוכנים לשלם על מה שהם קונים, אנשים רוצים לקנות ביותר זול.

אני יכול להביא לך דוגמאות רבות על כך שאני מביא סחורה לחנות שלנו, ואנשים מעדיפים לקנות את הסחורה הזולה והפחות טובה.

 

מה שכן, אני שמתי לב לכך שבהרבה סופרים מביאים תפוחי עץ מגעילים ברמות, תיד שאנחנו הולכים לקניות אני ואבא שלי נכנסים לאיזור של הירקות ומסתכלים, עושים השוואת מחירים וכדומה, נתקלתי בתפוחי עץ חרמון ותפוח עץ גלה מיובאים שזה פשוט גועל נפש, התפוח ממש מגעיל.

קובי

×
×
  • תוכן חדש...