Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5968 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קיבלתי מכתב ממוסך פליקס וכך כתוב:

הפולו שלך הוא בטוח ואמין.

כדי שהוא ישאר כזה, כל שעליך לעשות הוא להביא אותו אלינו בזמן לטיפול השוטף.

לא כל אחד יכול לטפל בפולו שלך. (אני יכול להביא להם רשימה של כמה שיכולים)

 

יש המשך על נפלאות המוסך, אך לא רציתי להלאות אותכם

מה דעתכם אתם חברי הפורום .

פורסם

המקום האחרון שהייתי שולח את הרכב שלי לטיפול , רק בעיות היה לי איתם (גולף 2001 )

מזל שדרך הפורום הנ"ל גיליתי את מוסך רון.

  • ספונסר פורום
פורסם

שבוע שעבר ביקרה אצלי גולף דיזל 2003 שנשלחה אליי עיי אחד

המנהלים בפורום הזה,הרכב יד ראשונה טיפל במוסך הנל מהיום הראשון בקפדנות .

בזמן האחרון התפתחה בעית סחיבה והלקוח

נכנס למוסך הקבוע שלו לבדיקה

האבחנה שקיבל היתה שיש להחליף את הטורבו מיד בעלות של 15 אלף שח .

 

הרכב כאמור נשלח אליי לביצוע החלפת הטורבו במחיר יותר ידידותי

אבל בבדיקה קלה הסתבר שצינוריות הווקום שמפקחות על הטורבו סדוקות ודולפות

והטורבו כלל לא ניכנס לפעולה

הוחלפו סט צינוריות וניקוי שסתום בקרה על המגדש ה N75 והרכב נוסע פגז

ומיותר לציין הטורבו במצב מצויין עם נתוני גדישה של טורבו חדש לחלוטין ,

על הדרך כבר בוצע טיפול במזגן ועיניין הטורבו כלל לא חוייב כי היה טיפול קטן וזריז .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

שאני לא אתחיל בכלל לדבר על נפלאות מוסכי השירות של צ'מפיון.

 

בואו רק נגיד שפליקס הוא לא היחידי.

 

והמחירי חלפים שלהם, הם פשוט עושק. שוד לאור יום. ביזיון.

פלסטיק מעפאן למאפרה עולה 1340 ש"ח. לפני מע"מ כמובן.

פורסם

אני זוכר מכתב דומה שקיבלנו בשנת 2003, מיותר לציין שהוא הפך מיד לדרעק פאפיר.

המחירים במוסך הזה פשוט שערוריה וזה משהו שאני זוכר טוב מאוד.

פורסם
שבוע שעבר ביקרה אצלי גולף דיזל 2003 שנשלחה אליי עיי אחד

המנהלים בפורום הזה

הרכב הוא של חבר שלי. כתבתי על כך בשרשור המלצות על בעלי מקצוע באוף טופיק רק אתמול.

 

לפותח השרשור - הסיבה שקיבלת את המכתב - תחרות.

בשוק תחרותי, עם מתמודדים טובים (לדוגמא מוסך רון), המוסכים מנסים לשווק את עצמם בכל דרך אפשרית.

 

דרך אחת, מקובלת מאוד היא מפניה ללקוח פוטנציאלי ישירות במכתב.

 

דרך שניה, הרבה יותר יעילה ואמינה לדעתי, היא המלצות מגוף ראשון, העוברות מפה לאוזן בין חברים, כמו ההמלצה שלי על מוסך רון במקרה המדובר.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

מצטרף לרז, שהיום אתה צריך לסמוך על המלצות פה לאוזן ולא לפי פרסומים.

כשמכרתי את האיביזה, הייתה לה עוד שנה אחריות, טופלה רק במוסך מורשה מטעם צ'מפיון כדי שלא תיפגע האחריות עצמה.

אך גם אמרתי לקונה, ביום שנגמרת לך האחריות, תתחיל לטפל במוסך רון, כל חבריי מקונצרן VAG המליצו על המוסך בחום

Confidence In Motion

פורסם

אני לא יודע מה כל כך מיוחד במכתב הזה אני מקבל כול שנה בדיוק לפני הטיפול השנתי מהמוסך מורשה בעיר :shock:

פורסם

ואני קיבלתי מ"מרכז שירות צ'מפיון מוטורס מרכזי" הודעה ש"מועד הטיפול שלך הגיע. צלצל עוד היום וקבע תור כדי שהAUDI שלך תישאר AUDI".

 

האמת? לא ידעתי שיש מצב שאני אתעורר בבוקר והAUDI תהפוך לסובארו :roll:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

קניתי נוזל קירור לגולף שלי במרכזי,כי יש רק במוסך מורשה נאמר לי מי קירור מקוריים.הם רצו על עבודה 205 שח לפני מעמ להחליף נוזל קירור!!!!!!!!!פשוט לא ייאמן

פורסם

אגב, בשביל מה לתת למוסך את הכתובת שלכם בבית בכלל? (במיוחד במוסך מורשה שיש בו המון עובדים)

בשביל שהפועל שהיום עבד לכם על הרכב, מחר יגיע הביתה ויקח אותו יחד עם חבריו גנבי הרכב? (אני בכוונה לא מציין את הלאום של הפועל)

תקראו לי פרנואיד אבל לא חסרים מקרים. מקרה ידוע הוא שרשרת של מקרים בהם פורק האימובילייזר מהמפתח, הודבק מתחת לסוויץ' כך שבעל הרכב לא הרגיש כלום ולאחר מכן הגיעו הגנבים הביתה ולקחו את הרכב בסבבה שלהם.

 

אני לא צריך תזכורות מתי לעשות טיפול, אני יודע לבד ובמקרה של אובדן זכרון טוטאלי, מופיעות לי על גבי מחשב הדרך התראות על X זמן עד הטיפול.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

×
×
  • תוכן חדש...