Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5974 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

ברשותה של אמי פורד פיאסטה דגם YOUTH 1.3L שנת 97 שעברה 82,000 קילומטר (כן,אתם לא טועים..נסעה בה לעבודה ובחזרה).הרכב הוא בעל תיבה ידנית.

לפני חודשיים,הוחלף הקרבורטור ובוצע טיפול 10000 שכלל החלפת שמן ומסנן שמן.

 

לאחרונה במהלך השבוע האחרון,תוך כדי ההתנעה מורגש ריח עז של דלק,שנעלם רק לאחר נסיעה ארוכה.

האם למישהו יש מושג מאיפה להתחיל את הבדיקה?

בנוסף,מד החום של הרכב כמעט ולא עולה כלפי מעלה אלא נשאר בתחום הנמוך-קצת מעל ל"לבן" של המד,ונכנס לתחום הנורמלי ולא זז עד לכיבוי הרכב.כשמכבים את הרכב-המד יורד למטה כרגיל.האם זה מצב נורמלי?

פורסם

ברכב הזה יש הזרקה חד נקודתית ולא קרברטור ,המד אמור להיות טיפה אחרי הקו הלבן כמו שתיארת .

גם אצלי לפעמים יש ריח של דלק חזק אבל לא היה שמץ מאיפה להתחיל .

 

נ.ב אתה יכול חופשי לעבור לצמיגות 5w30במידה והרכב לא אוכל שמן אתה רק תרוויח

פורד פיאסטה שנת 97 מנוע - יוטה 1.3

פורסם
ברכב הזה יש הזרקה חד נקודתית ולא קרברטור ,המד אמור להיות טיפה אחרי הקו הלבן כמו שתיארת .

גם אצלי לפעמים יש ריח של דלק חזק אבל לא היה שמץ מאיפה להתחיל .

 

נ.ב אתה יכול חופשי לעבור לצמיגות 5w30במידה והרכב לא אוכל שמן אתה רק תרוויח

 

הצמיגות אצלנו היא 10w40 ואני לא יודע אם שווה לעבור לצמיגות נמוכה יותר אחרי קילומטרז' כזה ובמיוחד לא אחרי 13 שנה של שימוש ברכב הזה..

 

למישהו יש עוד רעיונות מאיפה להתחיל לבדוק את העניין עם הריח של הדלק?אולי הבעיה חו"ח בראש מנוע?!

×
×
  • תוכן חדש...